![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Loop gewoon, zoals je dat in Oostrozebeke, Geetbets of Alveringem zou doen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 april 2013 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Brussel is nog steeds een leuke stad maar ik heb het gevoel dat het aan het verrotten is.
Mijn ervaring is dat alfa-mannetjes keet komen schoppen in cafés omdat ze zich te belangrijk voelen om te betalen, vuil op de straat, zakkenrollers en dieven die agressief worden als je ze er op aanspreekt, alfa-mannetjes die agressief worden als je je voorrang van rechts neemt, alfa-mannetjes die spuwen als kamelen en tegen vuilzakken schoppen en schaamteloos afval storten, alfa-mannetjes die die vrouwen lastig vallen zoals in 'femme de la rue', moslims die extremer en extremer worden, een hele bevolkingsgroep waar niet meer gecommuniceerd kan worden omdat ze noch Frans noch Nederlands kunnen, de onmogelijkheid om een moto, fiets of gelijk wat onbewaakt te laten. etc etc. Het zijn vele kleine dingen maar het maakt het leven lastig. Het zijn ook zoals je zegt de 'zwakkeren' die er veel meer last van ondervinden dan wij. Vrouwen, oudere mannen die iets gedronken hebben, etc. Conscience heeft ook al meerdere voorbeelden gegeven. Dat is de evolutie die ik zie en ik wens daar niet blind voor te blijven. Naar mijn gevoel wordt het ook alleen maar erger. Dit zijn heus geen uitvindingen van verzuurde Vlamingen.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 april 2013 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ik er aan denk, overal in Brussel zag ik alfamannetjes, behalve op café (of het was de portier...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Kafka, Archipel, le Coq, etc. Nochtans pal in het centrum. Meestal wel later op de avond.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan, maar erken je ook de negatieve evolutie in Brussel of niet?
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zelf iets positief gezegd Everytime, namelijk dat het nog steeds een leuke stad is. Hoewel dit waarschijnlijk niet meer lang zo zal zijn als de verrotting zo door gaat.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 april 2013 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is groot : Sint-Lambrechts-Woluwe, Ukkel of Oudergem zijn inderdaad plezanter om er te gaan wonen dan sommige wijken van pakweg Anderlecht of Molenbeek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor sommigen blijkbaar nog niet groot genoeg. De 'rotte plekken' zijn wel sterk aan het uitbreiden de laatste jaren.
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook nog gestudeerd, gewoond en gewerkt in Brussel.
Mijn eerste 'uitstapke' na mijn pensioen was naar ... Brussel. Het trekt er op niets. In dit forum beschreef ik enkele jaren terug mijn verhaaltje dat ik mijn halve trouwboek moest gaan afhalen aan het Zuidstation, zo 's avonds tegen het donker aan. Brussel heeft dringend nood aan een letterlijke en figuurlijke opkuisbeurt; de hygiëne laat er al lang te wensen over. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() Een schrijver zou zo niet schrijven.