![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook vaak het enige wat hen nog rest om hun bestaansredenen te motiveren. Ze kunnen toch onmogelijk komen vertellen dat het hun geen zak kan schelen wat de mensen vragen en nodig hebben, zolang hun eigen privileges maar niet in het gedrang komen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog weinig mensen, da's waar, maar het VB discours slaat zeker niet meer aan.
Laatst gewijzigd door speurneus : 2 mei 2013 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk is precies het rode discours? Want dat weten ze daar zelf al niet meer.
En welk is precies het VB-discours?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo héél 'imbeciel' is de vergelijking dus niet. De term "Arabische Lente" daarentegen zou wel eens héél 'ongelukkig' gekozen kunnen zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Earth to Puk...
Filmpje?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Vraag dat filmpje maar aan bij de toenmalige BRT ( ze hebben het uitgezonden)
Ik zie Joris, dat je nog wat jong bent om de werking van het Blok achter de schermen te kennen. Ik was indertijd geen tegenstander van het Blok, integendeel, ik zat mee achter de schermen en in een parastatale voor het Blok. Maar de geldzucht van ons flupke heeft mijn ogen geopend. Verder ga ik hier niet met stenen gooien, miujn lidmaatschap enz... kwam uit eigen initiatief. Doch met deze wul ik mij verontschuldigen om een groot mandaat bij deze partij te hebben opgenomen ( trouwens de standaard heeft hierover indertijd een groot artikel geschreven) Het Blok heeft steeds vol gehouden achter amnestie te blijven staan en dit erdoor te krijgen. Zeeplapper Dewinter ging freten met de Joden ( de lafaard) omdat hij dacht daar geld te kunnen rapen |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat VB voorstander was voor vrije onderneming etc. Hoe gaan jullie dat rijmen met sociaal?
Nu, niet dat dat niet kan volgens mij he, in tegendeel. Proudhon's mutualisme, waar ik een voorstander van ben, is een soort vrije markt solidariteit. Maar er zijn niet veel mensen, laat staan partijen, die dat rijmen.
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() De "Praagse Lente" werd brutaal onderdrukt, dat gaat ook niet. Zal de "Vlaamse Lente" met Waalse tanken eindigen? Anemans is een imbeciel. ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees ervoor dat er op termijn wel geweld kan uitbreken, de Belgen zijn echt tot alles in staat.
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat geloof je toch zelf niet? Belgen zijn tot niets in staat. De doorsnee Belg is een lompe kortzichtige aan-zijn-tv-gekluisterde schaapachtige lamzak die zich met plezier laat naaien door regering en bankwezen omdat hij liever lui dan moe is (en nog liever ongeïnformeerd en onwetend) en dan eens om de paar jaar een keertje gaat stemmen om 'verandering' te brengen. Moest de Belg zo geweldadig en vlug geagiteerd zijn, dan liet hij niet 50% van zijn arbeid door de overheid roven om dingen als multicul-import en bank-'reddingen' te financieren. Dan beperkte De Belg zijn politieke acties zich niet tot partij-denken en -stemmen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 mei 2013 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Tanks met kidsoldaten uit de Congo en Al Qaedastrijders uit elke windstreek? Met 90mm kanonnen of zonder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om werknemers te hebben heb je werkgevers nodig bijvoorbeeld. Dat houdt in dat je een evenwicht moet zoeken waarbij het voor de werknemers leefbaar blijft en voor de werkgevers rendabel genoeg om überhaupt te blijven. Bij dat laatste gaat het aan linkse kant helemaal fout... Dat aanklagen (althans als VB'er) levert meteen reacties op in de trant van 'en dat noemt zich de partij van de arbeiders'. Voornamelijk van mensen (en vakbonden) die vinden dat je werknemers het beste helpt door de economie in je land de nek om te draaien... Niks nieuws onder de zon dus...
|
![]() |
![]() |