![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij kan ook je toekomstige inkomsten direct aanslaan indien nodig. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat geweten. Net zoals de blauwdruk, de Cyprus-stijl bailin. Maar de mensen hadden het liever niet geweten, Nu ze het weten hebben ze het dan maar vergeten... Het gaat snel... ![]() En dan nog : "We kunnen er toch niets aan doen..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En mijn toekomstige inkomsten in beslag nemen ? Als het ZO ver komt, werk ik enkel nog in het zwart. Ik bedoel maar, het weinige dat ik bezit is nog niet eens afbetaald, als ze dat nu echt willen afpakken dan doen ze maar, ik lig daar niet wakker van, en kan ook op een andere manier nog voort. Ik probeer ook altijd " zoals iedereen " te doen, en tussen de lijntjes te lopen, om geen last te hebben, en rustig te kunnen leven, maar als alle banken failliet gaan, en het armoede troef is overal, kom je met zulk gedrag nergens. Dan word het plantrekken voor iedereen, en moet je niet al te veel aan je verworven " rijkdommen " zoals ne schone auto, meubeltjes en tv vasthouden...En u ook van de opgelegde regeltjes niet te veel meer aantrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een deurwaarder valt altijd wel ergens op te sporen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hij heeft een leuke vriendin waar hij bij logeert, in haar modern appartement dat op haar naam staat. Hij helpt haar met de huur betalen, met het centje dat hij bijverdient met in het zwart te werken. Feitelijk is er niets veranderd in zijn leven, behalve dat hij officiël in een krot woont, en geen geld verdient, en zijn bankconto leeg is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eugenetica hé... ![]() Je kunt het ook wat 'sturen'... indien je het weet van iemand, maak hem kenbaar... tag het op zijn gevel... ik bedoel maar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() De maffia belegt in zulke ( legale !!?! ) bedrijven zeker...Of zijn de maffiosi slechts de leerlingen van de legale bandieten ? Dat dacht ik al eerder : de staat bestraft diefstal, bedrog, wapen en drughandel, pooiers enz want zij houden niet van concurrentie !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeubelde studio/app huren, leasing auto en als de deurwaarder verschijnt en met een glimlach zegt, ik kom alles opschrijven, dat zeg je: Doe maar, toch niet van mij ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Het is beter dan onder een brug wonen, nee ? Het kan soms tegenslagen, maar dat wil niet zeggen dat je wereld inéénstort. Het word wat ingewikkelder, maar het leven gaat verder, zonder noemenswaardige veranderingen als je het goed aanpakt.
|
![]() |
![]() |