![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de hoop een lief op te scharen
![]()
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen zorgen, het zijn poedeltjes, en geen koeien.
Criticus Meredith Merridew werd gefopt, en at zijn 'kindjes' (de poedeltjes) op. Dit spiegelt de climax van Shakespeares Titus Andronicus, waarin koningin Tamora het vlees van haar kinderen, verwerkt in een taart, gevoerd werd. Theatre of Blood is een geniale film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 ontdekking
2 Puur voor't amusement
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 10 mei 2013 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor. Hij is gewoon diplomatiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om mijn wereldrijk te stichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tijd en setting van Shakespeareverhalen verhangen lijkt een trend te zijn geweest in de jaren '90. Ik zit zelf al een tijdje te zoeken naar een dvd van Richard III uit 1995, met McKellen in een fascistisch Engeland. Aan Titus raak ik makkelijker aan, geloof ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
humor beste mevrouw koster is een begrip verweven tot een kunst op zeer hoog intellectueel niveau zonder sadisme maar om een peroon zich beter te laten voelen laten nadenken zonder negativiteit met als doel ontplooiing (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlinders) dus geen negatieve humor ten koste van een bepaalde doelgroep om jezelf beter te laten uitblinken want dat is zielig en onwaardig gedrag wat helaas geprezen en beloond word in bepaalde beschavingen (zie het als de 'sterken overwinnen'), uit vrees om alleen te staan willen we humor tillen naar een nog hoger niveau dan zou het weleens zo kunnen zijn dat de lezer een eigen interpetatie hieraan kan vastleggen/stellen humor beste mevrouw koster is iemand in zijn waarde laten, maar indien iemand zelf duister denkt is het niet de bedoeling dit te weerleggen op de humormaker die enkel en alleen de bedoeling/intentie heeft om een humorzoeker te bereiken op een zelfde golflengte humor is een zaadje en de humorontvanger de aarde, het regen en zonlicht een larve (rups), dan een cocon en dan een vlinder humor is ongeforceerd zoals een compiment behoord te zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
humor beste mevrouw koster is een begrip verweven tot een kunst op zeer hoog intellectueel niveau zonder sadisme maar om een peroon zich beter te laten voelen laten nadenken zonder negativiteit met als doel ontplooiing (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlinders) dus geen negatieve humor ten koste van een bepaalde doelgroep om jezelf beter te laten uitblinken want dat is zielig en onwaardig gedrag wat helaas geprezen en beloond word in bepaalde beschavingen (zie het als de 'sterken overwinnen'), uit vrees om alleen te staan willen we humor tillen naar een nog hoger niveau dan zou het weleens zo kunnen zijn dat de lezer een eigen interpetatie hieraan kan vastleggen/stellen humor beste mevrouw koster is iemand in zijn waarde laten, maar indien iemand zelf duister denkt is het niet de bedoeling dit te weerleggen op de humormaker die enkel en alleen de bedoeling/intentie heeft om een humorzoeker te bereiken op een zelfde golflengte humor is een zaadje en de humorontvanger de aarde, het regen en zonlicht een larve (rups), dan een cocon en dan een vlinder humor is ongeforceerd zoals een compliment behoord te zijn Laatst gewijzigd door g_z : 10 mei 2013 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burgemeester
|
![]() Om eens te kunnen lachen (maar waar zijn de B.U.B. draden naartoe
![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlandse fora zijn saai en je mag er niets.
![]()
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier zit ik om het niveau te verhogen, en met dit bericht vier ik al mijn 1000de kwaliteitspost.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bravo ![]() Bravo ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Om bij te leren over politiek (te 'leren' en ook snel weer te vergeten hm ja ok ... )
- Om te trollen - Andere ... om visjes (walvissen) in het water te gooien ... - Het blijft een leuk forum, zo lachte ik mij hier al menige potten krieken vol. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat dat sarcasme is, want 3/4 van jouw posts bestaat uit "... is een stuk uitschot". Jij draagt mogelijk nog minder inhoudelijk bij dan De Brabander, Patrice of Henri1.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 mei 2013 om 06:20. |
![]() |
![]() |