![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had een heel antwoord klaar op jouw beschrijving 'dat ik bang ben om mijn sociale voorzieningen kwijt te geraken'. Jij kent mijn situatie blijkbaar beter dan ikzelf. En je hebt ook mijn angsten geïnventariseerd. Kan je het hele lijstje aan me doorsturen, dan weet ik meteen in welke mate ik een angsthaas ben. Misschien moet ik me wel een pak pampers aanschaffen want je weet nooit wanneer de schrik toeslaat. Je wordt het moe altijd hetzelfde te moeten zeggen ... wat bedoel je met 'altijd hetzelfde'? Voor mij zijn heel veel mensen hier fragmentarisch aanwezig, de ene al meer dan de andere. Mijn stokpaardje zal je wel kennen, maar het jouwe ken ik helemaal niet. Ik heb ook geen zin om tijd te steken in iemand zijn profiel hier samen te puzzlelen. Beware me. Menigeen komt op dit forum om stoom af te blazen. Dat staat vast. En ik zeker. De kunst van het stoomafblazen is, dat je andere stoomafblazers niet onnodig beledigt. Dus maak jij een inventaris op van al mijn angsten, en ik ga eens alle onbetaalde overuren tellen die ik in het onderwijs heb gedaan omdat ik zo stom was om wat verantwoordelijkszin te hebben, en vele anderen veel slimmer dan ik waren en met oogkleppen rondliepen. Er is dus huiswerk te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet mijn bedoeling een inventaris van angsten samen te stellen. Ik weet wel graag met wie ik praat. En je behoort niet tot de groep die hier een vluchtig woordje komt verkondigen. Zeker weten. Ook al gaat het om stoom aflaten. Waar ik niet mee kan leven is dat iemand zichzelf beschouwt als norm voor anderen. Spijtig genoeg gebeurt dit veel. Ik cijfer nog liever mijzelf weg, zonder mijn eigen interesses te verdoezelen. Een frustratie kan geen norm zijn. Over onderwijs en de relatie directie medewerkers valt veel te zeggen. Kunnen we met een propere lei herbeginnen ? Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je doet dit bovendien volledig off topic. Vorige keer heb ik nog gevraagd of je je niet vergiste en me verwarde met iemand anders. Nu dit weer. Had je nu geschreven dat Parsprototem een zaag is, dan zou ik er nog ene op hebben kunnen drinken. Een zaag tussen vele andere zagen. (dat laatste is van mijn hand). Het probleem is dat ik nog steeds niet weet wat je op mijn schrijven hier te pikken hebt. Het moet daar iets mee te maken hebben als je mijn naam zomaar vernoemt. Een propere lei? Ik neem mijn tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Parsprototem. Je bent een zaag. Van de ergste soort. Maar niet zo erg als ik. Zeker weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we moeten natuurlijk niet nakijken waarom die termen werden/worden gebruikt, en wie er met de meeste reden profiteert van die koosnaampjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hadden ze er beter een kleine gevangenis neergepoot voor de opvang van een deel van diegenen voor wie er geen plaats is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat de naam voor de berberaap een typisch Marokkaans scheldwoord is. degenen (vlamingen) die dit woord hebben overgenomen (wij kenden hier vroeger zelfs geen makaken) zijn dus zeer snel geintegreerd in hun eigen gekoloniseerde wijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() namaste,
dit vind ik uitermate brutaal hoor wat ik nu lees en ik weet alles over blankenhaat bij hindoestanen, negers, turken, marokkanen, antilllianen enz. Ja, ik zeg het altijd luidop: wij zwartjes en bruintjes zijn de echte grote racisten op aarde en wij zijn de uitvinders van rassenhaat, xenofobie, ubermenschen doctrines, hogere kasten, discriminatie, enz. Ik zeg dit als bruine hindoestaantje zelf he, ooggetuige hoe racistisch onze zwarte culturen en religieen zelf zijn, incl die vele aziatische die nu dominanter worden, denk aan china, fascistische gele dictatuur, tweede grootste economie van de wereld, ja stel je voor dat nazi duitsland dit nu had bereikt olv die paranoide kunstschilder uit Oostenrijk, ene hister volgens oude profetieen van Nostradamus. Principieel zeg ik luidop, je bent hier te gast dus pas je aan en gedraag je niet als parasiet of profiteur, anders moeten wij het hier echt ontwormen in de nabije toekomst en dat kan pijn doen voor elke parasiet. Parasieten zijn een verarming en ze zuigen je leeg, door snelle vermenigvuldiging en enige wat ze doen is eten en paren, het is een infectie van de gastheer en zijn hele biotoop, een ongewenste indringer, vanuit natuurlijk oogpunt is ontworming gewoon de enige juiste oplossing. Honden eten bewust giftige gras soorten rauw op he om zich te ontdoen van parasieten in hun darmen. Discriminatie van de zgn 'inheemse soorten, de blanken' op hun eigen grondgebied vind ik onacceptabel, ook als mijn koeliesoort dit zou doen en ze doen het ook echt vlak voor mijn neus als ik naar hun bijeenkomsten ga en alles zo zie. Ook hindoestanen zijn parasieten nu in Nederland en ik vind ze gewoon ongewenste vreemdelingen en ze zitten nu massaal in hun eigen doksa koelie ghetto's in totale zelfisolatie hier, en klagen alleen als parasieten dat blanken hen discrimineren. Loigisch dat de inheemse bevolking hier het zat is en massaal protesteert tegen hun eigen onderdrukking, want kijk zelf hoe laag de fiscale afdrachten zijn vanuit de vele etnische groepen in relatieve zin en proportioneel, als hun eigen etnische kaste BNP, netto profiteren zij meer van de zorg en uitkeringen dan wat zij erin storten. Ik heb al een slimme intelligente oplossing die technisch en economisch al goed uitvoerbaar is en ik beloof jullie dat ik loyaal zal zijn en dit zal afwerken als paper in engels en deponeren overal in Europese organisaties. Wil je mij hiermee ondersteunen in logiistieke zin via internet, mail mij aub snel en steun mij moreel he om dit door te zetten, als jullie dienaar op het oude Germaanse grondgebied, jullie enige geliefde en heilige verblijfsoord op aarde. Altecrea zal de Germanen zegenen op hun eigen heilige geliefde grondgebied en het spoedig intelligent ontwormen, via een kennis offer en boete doening van zijn uitverkoren bruine aapachtige typslaafje, zonder staartje, die zijn bestaan niet waard is meer, en verdoemd is om levenslang verder te boeten, als typslaafje van Altecrea, met een beperkend regiem in zijn onverwarmde Delftse strafcel, Dewanand hindoe fundamentalist Planet of the intelligent apes Laatst gewijzigd door dewanand : 12 juni 2013 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter info:
Citaat:
Beetje respect ook voor de dieren welke men hun namen aan van die volkeren geeft. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |