Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2004, 10:53   #41
Generaloberstvonstorch
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
Daarover zijn we het dan eens.
Misschien kunnen we dan al op z'n minst besluiten dat cijfers en onderzoeken wel degelijk nodig zijn, om een zo volledig mogelijk beeld van de problematiek te krijgen?
inderdaad.
ik moet mijn factuur van Electrabel nog betalen
Jaja, hoe meer cijfers, hoe meer vreugd, vooral voor de zakkenvullende academici. En zoals we allemaal weten, zijn al die cijfers waarachtig(hahahaha), objektief(woewoewoe) en spelen ze niet in de kaart van het politiek regime(hihihihi). En dat de studie van Van San is afgevoerd, had niets te maken met de mogelijk politieke gevolgen van haar werk, maar louter met de slechte kwaliteit van haar arbeid(roflroflroflrofl).
DOe zo voort. De rekeningen waar ik het over had, zullen heel wat zwaarder zijn dan die van Electrabel. Ja, ik durf zelfs zeggen dat ze onbetaalbaar zullen zijn, hoeveel er ook op tafel zal gelegd worden. Het geduld en de verdraagzaamheid van een volk zijn niet oneindig, mijn beste. Wacht maar...
Generaloberstvonstorch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 10:55   #42
Generaloberstvonstorch
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wij liggen hier trouwens allemaal in een deuk, van het lachen Qua zondag-animatie , moogt ge er zijn
Blijf maar lachen, sukkel, dan doet het minder pijn...
Oud 8 augustus 2004, 10:58   #43
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Generaloberstvonstorch
Blijf maar lachen, sukkel, dan doet het minder pijn...
Spijtig, dat de kermis, hier in de buurt juist weg is Ze zochten een paar freaks , zoals jij
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 11:02   #44
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, hoe meer cijfers, hoe meer vreugd, vooral voor de zakkenvullende academici. En zoals we allemaal weten, zijn al die cijfers waarachtig(hahahaha), objektief(woewoewoe) en spelen ze niet in de kaart van het politiek regime(hihihihi). En dat de studie van Van San is afgevoerd, had niets te maken met de mogelijk politieke gevolgen van haar werk, maar louter met de slechte kwaliteit van haar arbeid(roflroflroflrofl).
Allez, zeg nu wat je dan wél wilt, hé!
- Je bent TEGEN studies en cijfers, maar dan wel VOOR de studie van Van San (als ik dat mag concluderen uit je uiteenzetting)
- je verwijt mensen dat ze oogkleppen ophebben, om daarna te zeggen dat we allemaal oogkleppen ophebben "so why bother" [size=1](sic)[/size]
- en zeg dan meteen hoe je erbij komt dat mensen die het niet akkoorrd met je zijn "fascistoïde" zijn
Citaat:
DOe zo voort. De rekeningen waar ik het over had, zullen heel wat zwaarder zijn dan die van Electrabel. Ja, ik durf zelfs zeggen dat ze onbetaalbaar zullen zijn, hoeveel er ook op tafel zal gelegd worden. Het geduld en de verdraagzaamheid van een volk zijn niet oneindig, mijn beste. Wacht maar...
blijkbaar is uw geduld en verdraagzaamheid al op?
Oud 8 augustus 2004, 11:10   #45
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bof, zolang jij hier gratis en voor niks voor "cabaret" zorgt, hoor je mij niet klagen
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 19:29   #46
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Altijd blijkt weer dat jullie allerlei onderzoeken nodig hebt om over een bepaald maatschappelijk fenomeen te schrijven. Ik heb dat allemaal niet nodig. Ik WEET gewoon dat vooral allochtonen van Marokkaanse afkomst de grootste kanker zijn in vele buurten zoals de mijne. Ik heb daar levenslange ervaring mee. Als ik dan toch een onderzoek lees dat mijn ervaringen bevestigt, verklaart en in een breder kader zet, lijkt het me nogal logisch dat dat onderzoek dichter bij de waarheid zit dan den brol die allerlei academische beunhazen zoals Walgraeve in mekaar flansen, om de voor ieder normaal mens voor de hand liggende waarheid en werkelijkheid te verdoezelen, louter omwille van politieke redenen...
Het gaat dan ook vooral om een onderzoek naar de oorzaken van de problemen om ze te kunnen aanpakken.
Oud 9 augustus 2004, 12:37   #47
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- Je bent TEGEN studies en cijfers, maar dan wel VOOR de studie van Van San (als ik dat mag concluderen uit je uiteenzetting)
- je verwijt mensen dat ze oogkleppen ophebben, om daarna te zeggen dat we allemaal oogkleppen ophebben "so why bother" [size=1](sic)[/size]
- en zeg dan meteen hoe je erbij komt dat mensen die het niet akkoorrd met je zijn "fascistoïde" zijn
BLABLA

Laatst gewijzigd door DrFrege : 9 augustus 2004 om 12:47.
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 13:26   #48
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrFrege
BLABLA
wauw!

mooie bijdrage!
Oud 9 augustus 2004, 14:12   #49
Generaloberstvonstorch
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, geachte hooggeleerde, u hebt volkomen gelijk hoor. U hebt trouwens altijd gelijk, ook als u ongelijk hebt.
Nu goed? Voelt ge u nu beter?
U bent duidelijk de meerdere, ik ben maar een arme stomme achterbuurtbewoner.
Allez, laat nu maar een boereke en ga maar slapen, 't is te warm om te zagen...
Oud 9 augustus 2004, 14:21   #50
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Ja jongens, nu moet de multikul zich al verlaten op een thesisje van een studentje om nog argumenten te vinden, 't wordt daar stilaan echt huilen met de pet op

Effe broodnuchter : Natuurlijk staan er veel meer negatieve dan positieve berichten over allochtonen in de kranten. Hoeveel positieve berichten staan er tout court in? Zal ik eens een thesis maken dat er aan negatieve beeldvorming van de Vlaming gedaan wordt omdat er meer negatieve dan positieve berichten over Vlamingen in de krant staan?
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be