![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent is een stuk uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Caligula zijn paard senator maakte, zal Laurent zijn chihuahua eerste minister benoemen. Die heeft ook een strikske in zijn haar en spreekt geen Nederlands, dus niet veel verschil met nu.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 17 mei 2013 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Caligula was net dat iets verstandiger waarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijn paard heeft trouwens beter bestuurd dan pakweg Leterme.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zou nogal eens tof zijn. Het staatshoofd om de 4 jaar verkozen en een erfelijke premier (het zal dan wel een andere moeten zijn dan de huidige, want nageslacht zal hij niet hebben).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Dat schorem had men al lang op droog zaad moeten zetten. Afschaffen die handel en al hun bezit naar de staat.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve België!
http://www.youtube.com/watch?v=HNyrPvBvvHg |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-5D9S2OqNqs
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar let wel op, de koninkrijken warden dunner en dunner bezaaid. 't Zou best kunnen gebeuren dat ge dan nog een aantal keer zult moeten opzoek gaan naar een andere verblijfsplaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel.... Hoe loste Plipperke en Mathil dat probleem weer op volgens Christophe Deborsu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben uit eigenbelang een royalist, maar ik ben toch zeer verheugd dat ik Zwitsers' verstandige opmerking eindelijk eens lees.
Ongelofelijk hoe weinig mens out of the box denken. Velen laten zich vangen aan het nep-argument, dat een president duurder is, maar eigenlijk speelt dat geen rol: we hebben geen van beiden nodig in een demokratie.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel blij dat jij de opmerking van Zwitser verstandig vindt. Hij heeft namelijk gelijk. We hebben trouwens al drie, neen VIER minister-presidenten én een premier. Die wol mag ook wel eens op veel te hoge temperatuur gewassen worden. Ik heb altijd geweten dat jij geen gewone belgicist bent. Als beloning zal ik jou geen belgisch-nationalist noemen. ( getfer....een royalist uit eigenbelang. Wie weet zit ik hier te memmen tegen een adelkont.... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan geen omelet maken zonder een ei te breken. Nood breekt wet. Het hemd is nader dan de rok. Wit of zwart, alleman moet leef. Primum vivere, deinde filosofare. Citaat:
Geen Belgische, geen Vlaamse, geen provinciale, en geen stedelijke of gemeentelijke... Citaat:
![]() Citaat:
En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon Over mij zelf en 't al, naar rijksgeboôn Van eigen strijd en zege, uit eigen krachten. En als een heir van donkerwilde machten Joelt aan mij op en valt terug, gevloôn Voor 't heffen van mijn hand en heldere kroon: Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten. —En tóch, zo eindloos smacht ik soms om rond Úw overdierb're leên den arm te slaan, En, luid uitsnikkende, met al mijn gloed En trots en kalme glorie te vergaan Op úwe lippen in een wilden vloed Van kussen, waar 'k niet langer woorden vond. (Uit: Verzen, 1894) Willem Kloos.
![]() |
![]() |