![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vertel nu eens: een skinhead die NIET op het blok stemt. Kom. Zeg eens. Leg eens uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe Vlaams Blok-haat sommigen toch volledig verblindt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, en daar gaat het hier over, uit het artikel blijkt NERGENS dat die skinheads LID waren van het Vlaams Blok. Juist over de titel zijn we aan het discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik zei ook niks over hun lidmaatschap.
En ik had het oorspronkelijk op die gabbers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 1. Niet alle skinheads zijn politiek geïntresseerd of gemotiveerd. Er bestaan ook extreem-linkse skinheads. 2. Er bestaan nogal wat rechtse skinheads die eerder vijandig staan tegenover het Vlaams Blok omdat ze het Vb gematigdheid en pro-zionisme verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me trouwens foto's van een belgicistische betoging in Brussel. Daarop zagen we skinheads die met hun "white power"-vlag liepen naast mensen met de Belgische driekleur. Neem dus gewoon even aan dat u aan veronderstellingen doet. NERGENS blijkt uit het artikel dat ze lid zijn van het Vlaams Blok. NERGENS blijkt uit datzelfde artikel dat ze kiezers waren van het Vlaams Blok. Ten andere, hun optreden is volledig te laken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Jawatte... Hoe komt dat die typische misverstanden steeds by rechtsen voorkomen?
Ben benieuwd naar de uitleg... het zal wat worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand plaatst hier een artikeltje over skinheads die allochtonen hebben aangevallen. Die persoon is echter oneerlijk en zet als titel "Rascistische Vlaams Blok-leden..." NERGENS in de tekst staat dat de skinheads VB'ers waren, kiezers noch leden. M.a.w. men heeft een leugenachtige titel gefabriceerd. Daar draait de discussie over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maar als je ooit weer begint te twijfelen aan je overtuiging, kan je me altijd eens opzoeken en dan zal ik graag alle antwoorden geven die je wenst. Maar zoals het nu met je gesteld is, kan alleen de man met de houten hamer nog redding brengen voor je ![]() mvg, een ex-vlaams-nationalist, genezen en happy ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 8 augustus 2004 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Ge zou u betrapt kunnen voelen! Stel je voor, zeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik durf wedden dat er andere skinheads al op uw kontje hebben zitten geilen. Of wat er van overschiet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 8 augustus 2004 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ze staan er dus het wel dichtst bij...
|
![]() |
![]() |