Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2013, 20:36   #41
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Als je denkt dat de politie hier niet racistisch is, kom jij niet veel buiten of ben je blank.
Hoezo is de politie dan in de praktijk racistisch?
Oud 28 mei 2013, 20:49   #42
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Hoezo is de politie dan in de praktijk racistisch?
Laat ons zeggen dat er heel wat racisten bij de politie zitten en dat ze hun persoonlijke overtuigingen niet achterwege kunnen laten bij het uitvoeren van hun job.

't Is natuurlijk niet alleen de politie, racisme is alomtegenwoordig in België.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 20:53   #43
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Laat ons zeggen dat er heel wat racisten bij de politie zitten en dat ze hun persoonlijke overtuigingen niet achterwege kunnen laten bij het uitvoeren van hun job.
Ja, ik herhaal mijn vraag, hoe zit dat dan in de praktijk. Geef eens een voorbeeld?
Citaat:
't Is natuurlijk niet alleen de politie, racisme is alomtegenwoordig in België.
Inderdaad, het is zeer duidelijk dat de progressisten niet zullen rusten voor elk greintje blanke identiteit uitgeroeid is. Walgelijk, dat anti-blank racisme.
Oud 28 mei 2013, 21:11   #44
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ja, ik herhaal mijn vraag, hoe zit dat dan in de praktijk. Geef eens een voorbeeld?
Ik kan je voorbeelden genoeg geven. Het gaat om persoonlijke ervaringen. Ik ben drie jaar samen geweest met een meisje van Afrikaanse origine. Tegenover haar viel het nog enigszins mee, tegenover haar broer daarentegen... Word jij vaak zo maar van straat geplukt door politie? Hoe vaak ben jij al tegengehouden terwijl je naar je werk rijdt, niet voor een algemene controle maar zomaar? En als je er iets op zegt, word je dan ook meegesleurd met bruut geweld naar het politiekantoor? Begint de politie van Antwerpen vaak in het Frans of Engels tegen je te praten?

De politie in Antwerpen willen zelf niet op straat met hun niet-blanke collega's. Dat zegt toch genoeg?

Citaat:
Inderdaad, het is zeer duidelijk dat de progressisten niet zullen rusten voor elk greintje blanke identiteit uitgeroeid is. Walgelijk, dat anti-blank racisme.
Mij zul je niet horen beweren dat er geen racisme is bij 'niet-blanken.' De verwijten die wij (mijn ex en ik) kregen, kwamen van overal. In Antwerpen kreeg ik niet anders te horen dan 'breng uw aap toch eens naar de zoo, jongen' en 'ge vervuilt uw ras.' Afrikanen vonden dan weer dat ik met mijn poten van hun vrouwen moest afblijven en spuwden soms naar ons (niet alleen Afrikanen hoor, onze blanke broeders deden dat ook) en Marokkaanse jongeren bootsten apen na.
Oud 29 mei 2013, 00:07   #45
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet zaken bij de juiste naam noemen.

Ik wacht op cijfers die aantonen dat "50% van de moslims vandaag huwen met een minderjarig meisje van tussen 9 en 14 jaar."

Ik denk dat ik lang zal moeten wachten want het is gewoon onzin.

En tot welke leeftijd spreekt men over een kinderhuwelijk? Je hebt het over 70 miljoen kinderhuwelijken onder de achttien. Is een meisje van zeventien of zestien een kindje? Zijn de huwelijken onder dwang, dan veroordeel ik die uiteraard ook volledig. Zijn ze niet onder dwang dan lijkt het me interessanter de vraag te stellen wanneer iemand volwassen is, of op welke leeftijd het huwelijk mogelijk zou moeten zijn. Want de term kinderhuwelijk voor een meisje van zeventien is behoorlijk belachelijk. Dan kunnen we ook spreken over kinderseks (Vlaamse jongeren beginnen ermee vanaf zestien). En als het dan toch kindjes zijn, waarom worden er bijna jaarlijks kindjes berecht als volwassenen? In de VS is het niet uitzonderlijk dat een kindje levenslang krijgt.
Hm, misschien heb ik wat overdreven, ik herinner me cijfers van 60% in Pakistan van benden de 16 jaar maar kan die niet vinden. Afganistan is alvast 60% van de huwelijken beneden 16 jaar, pakistan zal dit aantal lager liggen.
http://www.trustineducation.org/why-...-afghan-woman/

ok, het is niet zo erg als ik dacht maar het overgrote deel van de miljoenen kindhuwelijken zijn onder moslims, dat is wel een punt betreft het 'nu' van de zaak en niet enkel 'ten tijde van Mohammed'.

Betreft het besnijden, als blanke zou je hiervoor veroordeeld worden voor verminking en pedofilie, als kleurling niet want dan is het cultuur. Een nonkel van me zorgt voor zo'n meisje, helemaal toegenaaid en ze mogen die niet laten repareren vanwege de moeder, hoe meer je weet hoe meer je ze gewoon begint te haten.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 00:09   #46
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Hm, misschien heb ik wat overdreven
Doe je wel vaker, naast liegen.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 00:23   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De profeet leert bijvoorbeeld dat een mens niet gulzig of hebzuchtig mag zijn, geen overspel mag plegen, dat men de ouderen moet eren, armen moet helpen, dieren goed moet behandelen, dat men zich niet mag vastklampen aan eer, dat het de plicht is van iedere moslim om vrijgevig te zijn (of als men arm is toch zeker geen kwaad te doen), nederigheid (Mohammed noemt zich niet de zoon van God, slechts een boodschapper)... Veel moslims zijn dan ook zeer gastvrij, behulpzaam, nederig. Het zijn net die waarden die ze belangrijk vinden en bewonderen in hun profeet.
Dieren goed behandelen? Mohammed had een grondige afkeer van honden. Vandaar dat in de meeste islamitische landen honden als weerzinwekkende dieren worden beschouwd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 01:58   #48
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Pedofilie is een voornamelijk blanke ziekte. Je kan de krant niet openslaan of het is weer van dat. Vandaag is dat niet anders. Maar goed, dit heeft allemaal weer niks met onderwerp te maken. BonBon moest weer haat komen spuien.

Paedophile attacked sleeping girl, 5

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...taff-sick.html
Uiteraard. Wanneer bij ons, Europeanen, iemand aan pedofiele verkrachting doet wordt hij in de kranten aan de schandpaal genageld.
Bij de islamieten uiteraard niet...
Wanneer je een pedofiele kinderverkrachter als grote voorbeeld neemt die een 7 jarig meisje ( jawel, mij maak je niet wijs dat dat beest het kind al twee jaar in handen had en netjes zijn 'handen' thuishield) verkrachtte en dit verkocht als de wil van Allah (wat nevenbij van Allah ook een pedofiele kinderverkrachter maakt) vindt je kinderverkrachting uiteraard normaal en zal je dat niet;
- in de kranten zetten
- vervolgen, laat staan bestraffen
- en uiteraard zelf ook gaan bedrijven.

Het simpele feit dat moslims een kinderverkrachter en zijn huwelijk met een 7jarig meisje als heilig voorbeeld nemen maakt elke moslim tot voorstander van pedofiele verkrachtingen. Hetzelfde geldt dus ook voor verdedigers van de Islam. En dus ook voor jou... viespeuk!

Logica op geloof toepassen is voor moslims zeer pijnlijk...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 01:59   #49
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De pot en de ketel...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 05:58   #50
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik kan je voorbeelden genoeg geven. Het gaat om persoonlijke ervaringen. Ik ben drie jaar samen geweest met een meisje van Afrikaanse origine. Tegenover haar viel het nog enigszins mee, tegenover haar broer daarentegen... Word jij vaak zo maar van straat geplukt door politie? Hoe vaak ben jij al tegengehouden terwijl je naar je werk rijdt, niet voor een algemene controle maar zomaar? En als je er iets op zegt, word je dan ook meegesleurd met bruut geweld naar het politiekantoor? Begint de politie van Antwerpen vaak in het Frans of Engels tegen je te praten?
Neen, al moet ik zeggen dat de Afrikanen die ik ken daar ook geen last van hebben.

Moest de politie dan echter weer consequent Nederlands spreken, zou dat natuurlijk racisme zijn.

Citaat:
De politie in Antwerpen willen zelf niet op straat met hun niet-blanke collega's. Dat zegt toch genoeg?
Ook persoonlijke ervaringen?

Citaat:
Mij zul je niet horen beweren dat er geen racisme is bij 'niet-blanken.' De verwijten die wij (mijn ex en ik) kregen, kwamen van overal. In Antwerpen kreeg ik niet anders te horen dan 'breng uw aap toch eens naar de zoo, jongen' en 'ge vervuilt uw ras.' Afrikanen vonden dan weer dat ik met mijn poten van hun vrouwen moest afblijven en spuwden soms naar ons (niet alleen Afrikanen hoor, onze blanke broeders deden dat ook) en Marokkaanse jongeren bootsten apen na.
Anti-blank racisme mijdt U wel mooi.
Het betreft nochtans meer dan wat geroep, het betreft de institutionele poging om blanke identiteit en de West-Europese cultuur van de kaart te vegen met multicul en progressieve egalitarische propaganda.
Oud 29 mei 2013, 07:39   #51
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Liegen niet maar er is inderdaad een grens.

Ik ben evenwel niet alleen, hier noem je het een blanke ziekte, geef mij dan maar eens de cijfers dat westerse blanken meer aan pedofilie doen dan de moslims met hun pedo huwelijken en andere pedofilie die niet eens gedocumenteerd wordt.

Citaat:
Pedofilie is een voornamelijk blanke ziekte. Je kan de krant niet openslaan of het is weer van dat. Vandaag is dat niet anders. Maar goed, dit heeft allemaal weer niks met onderwerp te maken. BonBon moest weer haat komen spuien.
Oud 29 mei 2013, 09:27   #52
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe hij dat deed, weet ik niet. Ik verdedig die man ook helemaal niet. Hier worden moslims voorgesteld alsof ze een bloeddorstige pedofiel volgen en zelfs aanbidden. Het zijn vooral westerlingen die dit beeld hebben van Mohammed. Moslims zien Mohammed doorgaans niet zo, dat is nu net mijn punt. De hedendaagse moslims rijmen al dat geweld met de goedheid van hun profeet net zoals christenen de moordlustige, bloeddorstige, haatdragende, maniakale en kleinzielige god van het Oude Testament rijmen met de notie dat God liefdevol en vergevingsgezind is. Geloof maakt blind.
Je schijnt te vergeten dat moslims ook geloven in het Oude Testament.

Waar de christenen dat vervangen hebben door het Nieuwe testament en een boodschap van liefde en vergeving, hebben de moslims daar een nog bloederiger verhaal voor in de plaats gesteld: de Koran en het leven van Mohammed.

Misschien zit daar ergens ook een Mohammed in die lief is tegen kindjes en beestjes, maar mij interesseert vooral wat die Mohammed en zijn aanhangers van plan zijn met mij, de ongelovige. En daar bestaat weinig misverstand over.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 17:29   #53
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dieren goed behandelen? Mohammed had een grondige afkeer van honden. Vandaar dat in de meeste islamitische landen honden als weerzinwekkende dieren worden beschouwd.
Had hij een afkeer van honden? Waar haal je dat?
Anyway, je zit compleet naast de kwestie.
Oud 29 mei 2013, 17:34   #54
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom gaat u een walgelijke toer op? Ok, laten we pedofilie eens bekijken
Oh ja, laat ons absoluut pedofile bekijken

http://www.independent.co.uk/news/wo...y-8480440.html

Citaat:
Saudi preacher who 'raped and tortured' his five -year-old daughter to death is released after paying 'blood money'

A ‘celebrity’ Saudi preacher accused of raping, torturing and killing his five-year-old daughter has reportedly been released from custody after agreeing to pay ‘blood money’.

Fayhan al-Ghamdi had been accused of killing his daughter Lama, who suffered multiple injuries including a crushed skull, broken back, broken ribs, a broken left arm and extensive bruising and burns. Social workers say she had also been repeatedly raped and burnt.

Fayhan al-Ghamdi admitted using a cane and cables to inflict the injuries after doubting his five-year-old daughter’s virginity and taking her to a doctor, according to the campaign group Women to Drive.

Rather than getting the death penalty or receiving a long prison sentence for the crime, Fayhan al-Ghamdi served only a few months in jail before a judge ruled the prosecution could only seek ‘blood money’.
Oud 29 mei 2013, 17:39   #55
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Neen, al moet ik zeggen dat de Afrikanen die ik ken daar ook geen last van hebben.

Moest de politie dan echter weer consequent Nederlands spreken, zou dat natuurlijk racisme zijn.
Ik hoop dat jou vrienden het niet hoeven mee te maken. Je vindt het normaal dat de politie in Antwerpen als eerste taal het Frans hanteert? Ik vind dat een beetje raar, eigenlijk. Tegen mij beginnen ze altijd in hun bekakt Antwerps. Als ze weigeren Frans te spreken tegen Franstalige is dat nogal bekrompen en helemaal niet correct.

Citaat:
Ook persoonlijke ervaringen?
Ooit een gelezen in de krant. Ik weet er het fijne niet meer van. Ik zal het eens, als ik wat meer tijd heb, opzoeken.

Citaat:
Anti-blank racisme mijdt U wel mooi.
Het betreft nochtans meer dan wat geroep, het betreft de institutionele poging om blanke identiteit en de West-Europese cultuur van de kaart te vegen met multicul en progressieve egalitarische propaganda.
Ik mijd het? Ik zegt toch net dat het bestaat?

Ik heb eerder al gezegd, al weet ik niet meer of het hier was, dat racisme alomtegenwoordig is. Ik verdeel racisme niet in twee; racisme tegen blanken en racisme tegen de rest. Voor mij is racisme racisme.

En dat laatste puntje, nu ja, een mens geloof wat hij wil. Het schijnt dat de mens nooit op de maan is geweest!
Oud 29 mei 2013, 19:52   #56
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat jou vrienden het niet hoeven mee te maken. Je vindt het normaal dat de politie in Antwerpen als eerste taal het Frans hanteert? Ik vind dat een beetje raar, eigenlijk. Tegen mij beginnen ze altijd in hun bekakt Antwerps. Als ze weigeren Frans te spreken tegen Franstalige is dat nogal bekrompen en helemaal niet correct.
In bepaalde wijken lijkt mij dat voor de gemakkelijkheid zeer normaal. Als ik een prof heb met een buitenlandse naam, mail ik hem ook in het Engels. De kans zit er nochtans in dat hij toch Nederlands kan, maar dan moet ik mijn mail geen 2 maal typen.
Citaat:
Ooit een gelezen in de krant. Ik weet er het fijne niet meer van. Ik zal het eens, als ik wat meer tijd heb, opzoeken.
Een opiniestuk in De Morgen ofzo.
Citaat:
Ik mijd het? Ik zegt toch net dat het bestaat?
Neen, je begint over racisme van niet-blanken tegen Afrikanen en wat geroep op straat. Het anti-blank racisme zit veel dieper dan dat. Dat uit zich in allochtonenknuffelen, barabarisme-apologeten en multicul-import.
Citaat:
En dat laatste puntje, nu ja, een mens geloof wat hij wil. Het schijnt dat de mens nooit op de maan is geweest!
Met als argumenten dat de foto's e.d. gefaked zijn. Is de multicul-import ook gefaked volgens U?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 mei 2013 om 19:52.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 19:55   #57
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Liegen niet maar er is inderdaad een grens.

Ik ben evenwel niet alleen, hier noem je het een blanke ziekte, geef mij dan maar eens de cijfers dat westerse blanken meer aan pedofilie doen dan de moslims met hun pedo huwelijken en andere pedofilie die niet eens gedocumenteerd wordt.
En nu hoor je ze niet meer natuurlijk, wij moeten voor cijfers zorgen maar voor henzelf hoeft het niet. Bewijzen willen ze, behalve voor alles wat bij de islam hoort.

Laatst gewijzigd door BonBon : 29 mei 2013 om 19:57.
Oud 29 mei 2013, 20:00   #58
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ook ervaren dat veel politieagenten wel degelijk racistisch te werk gaan. Zo heb ik vaak genoeg gehad dat een Marokkaanse/Antilliaanse mattie van mij gezeur had met politie, terwijl er met mij niets aan de hand was. Terwijl wij precies dezelfde dingen hadden gedaan.

Het is precies hetzelfde geval met solliciteren. Men wordt nog steeds geweigerd omdat iemand bijvoorbeeld "Mohammed" heet.

Maar goed... ervaringen delen in een discussie is redelijk kansloos. Aangezien het niet te controleren is.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 20:43   #59
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik heb ook ervaren dat veel politieagenten wel degelijk racistisch te werk gaan. Zo heb ik vaak genoeg gehad dat een Marokkaanse/Antilliaanse mattie van mij gezeur had met politie, terwijl er met mij niets aan de hand was. Terwijl wij precies dezelfde dingen hadden gedaan.

Het is precies hetzelfde geval met solliciteren. Men wordt nog steeds geweigerd omdat iemand bijvoorbeeld "Mohammed" heet.

Maar goed... ervaringen delen in een discussie is redelijk kansloos. Aangezien het niet te controleren is.
Dat is wel langer een probleem, denk dat daar weinig discussie rond is.

Aan de kust doen ze dit zelfs actief, iedereen opschrijven en tonen dat ze in het oog gehouden worden. Het aantal inbraken is zo sterk gedaald tijdens het verlof maar niet-inbrekende moslim jongeren zijn dan natuurlijk wel benadeeld in het geheel.

Als je veel gecontroleerd wil worden moet je vooral met van die hoody's rondlopen zodat de gezichtscamera's je gezicht niet kunnen zien.

Oud 30 mei 2013, 16:49   #60
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Neen, je begint over racisme van niet-blanken tegen Afrikanen en wat geroep op straat. Het anti-blank racisme zit veel dieper dan dat. Dat uit zich in allochtonenknuffelen, barabarisme-apologeten en multicul-import.
Ik zei dat de politie hier ook wel racistisch is. In een andere draad, of misschien hier, zei ik dat racisme alomtegenwoordig is. Voor de rest weet je hoe ik denk over racisme.

Is iemand met respect behandelen racisme?

Als ik de reacties hier lees, zijn alle moslims pedofielen, moordenaars, verkrachters en het product van inteelt. Ik weet niet of het onder de noemer racisme valt, maar de haat druipt er in ieder geval van af.

Als men hier dan zegt dat niet alle moslims radicaal zijn, dat er ook puike kerels tussen zitten, inteligente, vreedzame, lieve en gastvrije moslims bestaan, wordt je meteen uitgescholden voor leugenaar of "allochtonenknuffelaar."

Je mag er van zeggen wat je wilt, maar ik lees hier non-stop racistische reacties. Vaak voegen die racisten er nog aan toe "ja, maar dat mag je niet zeggen want je wordt dan racist genoemd."

Citaat:
Met als argumenten dat de foto's e.d. gefaked zijn. Is de multicul-import ook gefaked volgens U?
Je spreekt over institutionele poging om de blanke identiteit (wat die ook moge zijn, vast een leuke mythe of interessant fabeltje) en de West-Europese cultuur van de kaart te vegen met propaganda. Er zijn hier veel culturen, ja. Er zijn inderdaad ook wat problemen. Maar van institutionele anti-überras en -cultuur propagandamachine is er geen sprake.

Van mij mag je racist zijn, hoor. Of xenofoob, als je dat mooier vindt. Dat maakt mij niet uit, maar maak jezelf toch niet van alles wijs. Ik heb het niet specifiek tegen u, maar tegen al die mensen hier die zo zitten te kakken op die moslims en cijfertjes en feiten uit hun gat toveren.

Mensen gaan hier actief op zoek naar krantenartikels (soms zelfs in Deens of Griekse kranten) om aan te tonen hoe slecht die Moslims wel niet zijn. Zal ik eens de hele dag krantenartikels plaatsen van slechte en achterlijke Belgen, of Amerikanen?

Het verbaast me dat ze er zoveel vinden, by the way, je weet wel, met die anti-blanke propagandamachine.

Laatst gewijzigd door Bog : 30 mei 2013 om 16:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be