![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo is de politie dan in de praktijk racistisch?
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
't Is natuurlijk niet alleen de politie, racisme is alomtegenwoordig in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het is zeer duidelijk dat de progressisten niet zullen rusten voor elk greintje blanke identiteit uitgeroeid is. Walgelijk, dat anti-blank racisme.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
De politie in Antwerpen willen zelf niet op straat met hun niet-blanke collega's. Dat zegt toch genoeg? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.trustineducation.org/why-...-afghan-woman/ ok, het is niet zo erg als ik dacht maar het overgrote deel van de miljoenen kindhuwelijken zijn onder moslims, dat is wel een punt betreft het 'nu' van de zaak en niet enkel 'ten tijde van Mohammed'. Betreft het besnijden, als blanke zou je hiervoor veroordeeld worden voor verminking en pedofilie, als kleurling niet want dan is het cultuur. Een nonkel van me zorgt voor zo'n meisje, helemaal toegenaaid en ze mogen die niet laten repareren vanwege de moeder, hoe meer je weet hoe meer je ze gewoon begint te haten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de islamieten uiteraard niet... Wanneer je een pedofiele kinderverkrachter als grote voorbeeld neemt die een 7 jarig meisje ( jawel, mij maak je niet wijs dat dat beest het kind al twee jaar in handen had en netjes zijn 'handen' thuishield) verkrachtte en dit verkocht als de wil van Allah (wat nevenbij van Allah ook een pedofiele kinderverkrachter maakt) vindt je kinderverkrachting uiteraard normaal en zal je dat niet; - in de kranten zetten - vervolgen, laat staan bestraffen - en uiteraard zelf ook gaan bedrijven. Het simpele feit dat moslims een kinderverkrachter en zijn huwelijk met een 7jarig meisje als heilig voorbeeld nemen maakt elke moslim tot voorstander van pedofiele verkrachtingen. Hetzelfde geldt dus ook voor verdedigers van de Islam. En dus ook voor jou... viespeuk! ![]() Logica op geloof toepassen is voor moslims zeer pijnlijk... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest de politie dan echter weer consequent Nederlands spreken, zou dat natuurlijk racisme zijn. Citaat:
Citaat:
Het betreft nochtans meer dan wat geroep, het betreft de institutionele poging om blanke identiteit en de West-Europese cultuur van de kaart te vegen met multicul en progressieve egalitarische propaganda.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Liegen niet maar er is inderdaad een grens.
Ik ben evenwel niet alleen, hier noem je het een blanke ziekte, geef mij dan maar eens de cijfers dat westerse blanken meer aan pedofilie doen dan de moslims met hun pedo huwelijken en andere pedofilie die niet eens gedocumenteerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar de christenen dat vervangen hebben door het Nieuwe testament en een boodschap van liefde en vergeving, hebben de moslims daar een nog bloederiger verhaal voor in de plaats gesteld: de Koran en het leven van Mohammed. Misschien zit daar ergens ook een Mohammed in die lief is tegen kindjes en beestjes, maar mij interesseert vooral wat die Mohammed en zijn aanhangers van plan zijn met mij, de ongelovige. En daar bestaat weinig misverstand over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Anyway, je zit compleet naast de kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.independent.co.uk/news/wo...y-8480440.html Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb eerder al gezegd, al weet ik niet meer of het hier was, dat racisme alomtegenwoordig is. Ik verdeel racisme niet in twee; racisme tegen blanken en racisme tegen de rest. Voor mij is racisme racisme. En dat laatste puntje, nu ja, een mens geloof wat hij wil. Het schijnt dat de mens nooit op de maan is geweest! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, je begint over racisme van niet-blanken tegen Afrikanen en wat geroep op straat. Het anti-blank racisme zit veel dieper dan dat. Dat uit zich in allochtonenknuffelen, barabarisme-apologeten en multicul-import. Met als argumenten dat de foto's e.d. gefaked zijn. Is de multicul-import ook gefaked volgens U?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 mei 2013 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 29 mei 2013 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook ervaren dat veel politieagenten wel degelijk racistisch te werk gaan. Zo heb ik vaak genoeg gehad dat een Marokkaanse/Antilliaanse mattie van mij gezeur had met politie, terwijl er met mij niets aan de hand was. Terwijl wij precies dezelfde dingen hadden gedaan.
Het is precies hetzelfde geval met solliciteren. Men wordt nog steeds geweigerd omdat iemand bijvoorbeeld "Mohammed" heet. Maar goed... ervaringen delen in een discussie is redelijk kansloos. Aangezien het niet te controleren is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de kust doen ze dit zelfs actief, iedereen opschrijven en tonen dat ze in het oog gehouden worden. Het aantal inbraken is zo sterk gedaald tijdens het verlof maar niet-inbrekende moslim jongeren zijn dan natuurlijk wel benadeeld in het geheel. Als je veel gecontroleerd wil worden moet je vooral met van die hoody's rondlopen zodat de gezichtscamera's je gezicht niet kunnen zien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Is iemand met respect behandelen racisme? Als ik de reacties hier lees, zijn alle moslims pedofielen, moordenaars, verkrachters en het product van inteelt. Ik weet niet of het onder de noemer racisme valt, maar de haat druipt er in ieder geval van af. Als men hier dan zegt dat niet alle moslims radicaal zijn, dat er ook puike kerels tussen zitten, inteligente, vreedzame, lieve en gastvrije moslims bestaan, wordt je meteen uitgescholden voor leugenaar of "allochtonenknuffelaar." Je mag er van zeggen wat je wilt, maar ik lees hier non-stop racistische reacties. Vaak voegen die racisten er nog aan toe "ja, maar dat mag je niet zeggen want je wordt dan racist genoemd." Citaat:
Van mij mag je racist zijn, hoor. Of xenofoob, als je dat mooier vindt. Dat maakt mij niet uit, maar maak jezelf toch niet van alles wijs. Ik heb het niet specifiek tegen u, maar tegen al die mensen hier die zo zitten te kakken op die moslims en cijfertjes en feiten uit hun gat toveren. Mensen gaan hier actief op zoek naar krantenartikels (soms zelfs in Deens of Griekse kranten) om aan te tonen hoe slecht die Moslims wel niet zijn. Zal ik eens de hele dag krantenartikels plaatsen van slechte en achterlijke Belgen, of Amerikanen? Het verbaast me dat ze er zoveel vinden, by the way, je weet wel, met die anti-blanke propagandamachine. Laatst gewijzigd door Bog : 30 mei 2013 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |