![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik inderdaad ook wel eens willen weten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet bijgevolg de paus ook zwijgen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Het probleem schuilt hem hierin dat het moeilijk is de raad op te volgen die iemand geeft die zelf het tegengestelde doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Te weinig, te onduidelijk en te diffuus om enigszins het idee te vestigen dat het vroege christendom vijandig stond tegen procreatie. De enigen die dat idee hebben opgevat waren de Katharen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De medicijnen zijn meestal medicamenten die nog op grote getallen mensen moeten getest worden. De zwarten zijn onze proefkonijnen daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruikte de term "antinatalistisch" niet als "en pleeg nu maar abortus op die rotkinderen", ik gebruikte het als vertegenwoordiging voor de idee dat de Vroege Kerk zeer, veel meer dan nu, vervat was in een radicale eschatologie. De Katharen hebben dat inderdaad zeer radicaal doorgerokken maar waren een gecorrumpeerde sekte die ook tegenin de stroom van de Kerk gingen die al sinds de eerste eeuwen veranderd was.
![]() |
![]() |