![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou mijn mening genuanceerd moeten zijn.
Ik reageer op de rommel die Bruno Tobback uitbraakt. Moet je toch eens aangeven wat er ongemanierd aan is. Je bedoelt eigenlijk dat er niets instaat waarop je mij kunt pakken, maar dat de inhoud u niet bevalt. Dat zal voor Walter Pauli, slippendrager van links ook het geval zijn. Citaat:
Als ik al iets wil aanmoedigen is het dat wij met onze beschaving het been stijf moeten houden en onze verworvenheden verdedigen tegenover een radicale moslimideologie die ons honderden jaren in het verleden wil terugwerpen. Maar natuurlijk willen de sossen dat niet horen. Liever hun kop in het zand steken en wat stemmen ronselen bij moslims. Citaat:
Met zijn keuze maakt hij de hele strategie mogelijk. Vervang "drek" door "waarheid" en je zit er recht op.
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Door welke reet word je dan geobsedeerd ? Die van mijn leeuw?
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Laatst gewijzigd door Stingray : 8 juni 2013 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inteligentie bij Open-VLD'ers is schaars.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 8 juni 2013 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |