![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zoals een moslima de keuzevrijheid heeft om een doek rond haar hoofd te binden, is het mijn keuzevrijheid om niet te winkelen bij vreemdelingen. Gelijkheid, blijheid, democratie.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#49 |
|
Schepen
|
Goed, het was me eerst niet geheel duidelijk. Je ziet het verband, dus.
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister
|
Ze moorden en verjagen de plaatselijke bevolking met als enige doel hun de gronden en bezittingen toe te eigenen. islam is niet meer dan veroveren en heersen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Die tijd is al lang voorbij zenne. Da's van toen er nog effe een democratie was.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ze moéten het dus wel hebben van stelen en veroveren. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
allahu akbar!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
te classificeren onder gevaarlijke sektes, en buiten de wet stellen lijkt zo nog de enige oplossing te zijn.
|
|
|
#57 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Neemt u uw kleine wissewasjes vaker voor waar aan ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Overlaatst lag er al een van die kwistenbiebels in 't AZ. denk je dat die de volle pot betalen voor verzorging en operaties? Neen zenne, die passeren minstens zoveel als jij bij de ziekenkas voor tussenkomst. Maw, onze ziekenzorg draait op om oorlogsmisdadigers er terug bovenop te helpen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 10 juni 2013 om 21:41. |
||
|
|
|