![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelf geen enkel probleem met islamitische scholen. Zoals kallikles al vermeldt geld de grondwet en dus onderwijs voor iedereen.
Wel zie ik het als belang dat zulke scholen geen belangrijke dingen gaan ontkennen. Zo moet er gecontroleerd worden op het ontkennen van de holocaust en creationisme. Creationisme moet net als de holocaust ontkenning verboden worden. Natuurlijk moet dit ook op andere scholen gecontroleerd worden. Alleen zie ik creationisme eerder onderwezen worden op islamitische scholen dan op openbare scholen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
vreemde en eigenaardige statistieken dus engeland heeft dat onderzocht met een objectieve blik rekening houdend met subjectiviteit zie welleens commecials op de tv van donkere kinderen die er heel ziek uit zien, maar ofdat te maken heeft met de chemische wapens die assad heeft ingezet weet ik niet gevolgd door een andere commercial die aantoont hoe je het best het eelt van onder je voet kan verwijderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu steken we de geestesgestoorden in de cel (40% moslim in de bak) en de andere gehandicapten in de ziekenzorg. Wel makkelijk als al de niet-moslims het toch moeten betalen hé. (Zolang het nog kan) Dan heb je nog de rechten van de nakomelingen, het is gewoon onverantwoord om dit toe te laten, een misdaad tegen de menselijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu nog de linkiwinkies en moslims dat aan het verstand brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Een overschot aan nichten en neven, wat een argument. Dan kunnen jullie toch ook eens uitwisselen tussen verschillende families, waarom wil je binnen de familie blijven huwen met dergelijke risico's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
stel als je maar aan de lopende band blijft scheiden, zoals ik hé en je hebt goede familie met deugdzame verwanten ik zie het probleem niet zo 1 2 3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je krijgt kinderen die dommer zijn, geesteszieker, meer suikerziekte en veel meer kans op allerhande aangeboren ziektes, is dat niet belangrijk voor jou? Eens kijken. Welke aangeboren ziektes heb je zelf? Ik heb iets aan m'n benen die van m'n moeders kant komt. Laatst gewijzigd door BonBon : 15 juni 2013 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik geloof dat niet anders had de koran verboden om met kinderen van oom of tante te trouwen allah maakt geen fouten al dat genetische en voorgeprogrameerde gemanipuleerde onzin gaat er bij mij niet in een afspraakje met een kloon lijkt me eng wat ik zelf heb, tsja wat behoor ik te hebben eigelijk vrij weinig Laatst gewijzigd door g_z : 15 juni 2013 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() ik heb geen ziektes, moet ik gaan liegen of zo het is dat ik in een opvang zit anders was ik te vinden in een sportschool zoals meestal maar ik denk dat ik me weer ga inschrijven beetje sporten, gezond eten en zo lezen wat heb je aan je benen dan |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb jij nergens lichamelijk last van, dat kan, geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Waarom zit een gezond iemand in de opvang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bonbon is een aangeboren ziekte.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|