![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of staat u gewoon weer aan de klaagmuur onnozel te wezen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een ''Franstalige'' Tunesier die van Brussel naar Aalst verhuist en Nederlandstalig wordt. ''Quelle honte, monsieur!'' |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Brabander : 17 juni 2013 om 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van mij mogen ze naar Vlaanderen komen, en als ze komen, kan ik niets anders doen dan te proberen hen naar "integratie en samen Nederlands leren" te doen komen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Over my death body kereltje. Wie ben jij om mij te zeggen wat ik mag en niet mag. Laatst gewijzigd door speurneus : 17 juni 2013 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge moogt dat ook voluit niet afgekort schrijven als "I second that", maar dan ben je een oude zak natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe moeten we mensen noemen die hun kinderen zo graag zien dat ze niet eens moeite doen om hun schoolresultaten te kunnen opvolgen?
Die hun kinderen dus naar een school sturen in een taalgebied die die kinderen niet kennen en die die kinderen dus maar moeten oprapen "en passant" ... Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Europees Commissaris
|
Blijf maar gerust waar je bent. Je kan bij ons niks komen doen. Mensen die denken dat "Vloms" Nederlands is kunnen we missen als kiespijn. En Engels schrijven kun je ook al niet.
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat kan geen probleem zijn, we zijn ook niet van plan om in uw drekland te komen wonen.
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U lijkt op iemand die meent dat de Fransen hun land niet met de naam Frankrijk mogen aanduiden, omdat dit verwijst naar een Germaans koninkrijk. |
|
|
|
|