![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Gewoon gaan stemmen is er voor mij teveel aan. Daarmee berokken je mij schade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik nu een vragenlijst wil he... (zucht...) Laatst gewijzigd door plakker : 26 juni 2013 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil wel eens zien hoe dat tuig de context vanaf de galg ziet, vanop dat platform uitkijken over het volk dat men verraden en geplunderd heeft.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doen ze dan nog eigenlijk met de "rest" van hun gewoon loon? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is naast de kwestie. U stelt dat het Vlaams Belang "er te veel aan is". Kortom, u stelt dus dat er buiten de regeringspartijen beter geen oppositiepartijen bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik heb nergens gesteld dat ik wel regeringspartijen gedoog en geen oppositiepartijen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder zitten ze te zeuren over zwartwerk en streven ernaar om minimumlonen af te schaffen. Een postje in de E.U. is de kers op de taart als fin de carrière voor politici die in eigen land afgebleekt zijn. Efkens nog op de CV kunnen zetten en nog wat geld binnenhalen. Wat nog meer? - De toekenning van Europese subsidies zijn ook al niet zuiver op de graat. - Nu willen ze nog overleggen om Turkije erbij te halen. - De grens overschrijdende criminaliteit is hun nog altijd worst. - Duitsland domineert. - Goldman Sachs heeft overal haar mannetjes geïnstalleerd in de E.U. Het wordt hoog tijd om de mythe van de E.U. te doorprikken. De rekening moet trouwens nog gemaakt worden van alle kleine familiebedrijven in landen, lid van de E.U, die wegens Europese richtlijnen, de ene al ondoordachter dan de andere, failliet zijn gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ze hebben net als de regeringspartijen niet echt concrete voorstellen hoe het zit met energiebeleid en hoe dat geimplementeerd moet worden, Idem omtrent verkeer, vastgoed enz...
Plus dan nog eens dat gelul over waarden en normen en een christelijke samenleving met het gezin als hoeksteen van de samenleving. Maar kijk, voor mijn part mogen zij dat doen, hun hobby verwezenlijken. Los van de EU. Maar dan moeten mensen zoals ik, die er een andere levensvisie op na houden ook de mogelijkheid hebben om ons te kunnen onttrekken aan zowel de EU als de volkssoevereine Vlaemsche Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() En bij de kleine man wordt naar iedere laatste cent gezocht.
Hoe lang nog??
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij niet in zes maanden zal veranderen wat anderen in vele jaren hebben "opgebouwd" spreekt vanzelf. Hij heeft wat tijd nodig... |
|
![]() |
![]() |