Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 11 augustus 2004, 10:45   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Altijd weer hetzelfde verhaaltje: niet-VB'ers menen toch zo goed te weten hoe het er in het Vlaams Blok aan toegaat, veel beter zelfs dan Vlaams Blokkers! Merkwaardig toch!
VB-ers zijn nu éénmaal blinde meelopers 8)
Pietje is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:46   #42
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Jullie zien nu éénmaal ALTIJD achterliggende motieven. Waarom, moest je er "blijkbaar" bijzetten. Je twijfelt er eigenlijk dus ook aan ? 8)
Is er iets mis met je kortetermijngeheugen? Ze zegt het nota bene zelf.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:48   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Inderdaad!!! Een giller van formaat die Pietje daar uitkraamt!!!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:49   #44
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George L.
U spreekt van een verkiezingsoverwinning? Uw criminele organisatie werd veroordeeld voor inbreuken op de anti- racismewetgeving. De mensen pertinent aanzetten tot haat, geweld, discriminatie, en racisme noem ik geen overwinning. Geen inspraak hebben, en één miljoen kiezers misleiden is evenmin een overwinning.
Jaja, een criminele organisatie, inderdaad! Durft u nog op straat komen wetende dat één op de vier mensen die u tegenkomt een gewelddadige, haatdragende, racistische crimineel is die enkel wacht tot uw aandacht even verslapt?

But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:49   #45
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb hier al ergens gezegd, dat ik er nog niet naar gekeken heb. Ik stel enkel vast dat meer dan 600.000 vlamingen dat wel deden, en zo te zien, nog zullen doen. ZO belangrijk, zal het dus wel niet zijn.8)
Pietje is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:51   #46
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja, een criminele organisatie, inderdaad! Durft u nog op straat komen wetende dat één op de vier mensen die u tegenkomt een gewelddadige, haatdragende, racistische crimineel is die enkel wacht tot uw aandacht even verslapt?

Waar ik woon, had die criminele organisatie, 8% vd stemmen (op 40.000 inwoners). En voor je mij de vraag stelt : JA, hier wonen ook migranten. 8)
Pietje is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:52   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb hier al ergens gezegd, dat ik er nog niet naar gekeken heb. Ik stel enkel vast dat meer dan 600.000 vlamingen dat wel deden, en zo te zien, nog zullen doen. ZO belangrijk, zal het dus wel niet zijn.8)
Blijkbaar nog altijd niet door waar de discussie hier overgaat. Daarom mijn vroeger bericht even opnieuw:

Citaat:
Nog steeds heeft u niet door waar het eigenlijk over gaat.

Er wordt GEEN kritiek gegeven op het programma als dusdanig (waar ziet u dat trouwens staan?), maar WEL op de achterliggende motieven die de presentatrice blijkbaar heeft. Over dat laatste gaat het.
Oud 11 augustus 2004, 10:54   #48
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar nog altijd niet door waar de discussie hier overgaat. Daarom mijn vroeger bericht even opnieuw:
En ik heb geantwoord, dat die 600.000 kijkers daar geen rekening mee houden.
Pietje is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:57   #49
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk is er niets mis met dat programma (en het is nog het minst slechtste op dat uur zondagavond of je moet een hevige fan zijn van csi miami om de zoveelste herhaling te bekijken!) en dat het verzuring tegen gaat tja welke verzuring? Ik was verleden week zelf met mijn echtgenote in lo en dat daar verzuring zou zijn (geen enkele allochtoon te zien) zou mij verwonderen.
De conclusie die men hieruit kan trekken is dat gina lisa geen groot licht is en gelukkig voor haar heeft ze een knap snuitje en dat zal de doorslag gegeven hebben om haar aan te werven bij de vrt!
jan hyoens is offline  
Oud 11 augustus 2004, 10:59   #50
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Lisa is een toffe en Coco ook!
Oud 11 augustus 2004, 10:59   #51
George L.
Banneling

George L.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VB-ers zijn nu éénmaal blinde meelopers 8)
Als lid van het Vlaams Blok was ik geen mééloper. Ik verkondigde op het internet mijn persoonlijke mening. Dit resulteerde in dreigtelefoons. Er werd mij gevraagt om correct in de pas lopen, of mijn lidmaatschap werd opgezegt. Dit resulteerde eveneens in stalking aan huis, dit in opdracht van een lokale Voorzitter. Dit resulteerde eveneens in inbraak ( computerhacker, woonachtig te BRUGGE ). Deze mensen werken in opdracht van het Vlaams Blok. Er werden verschillende pv's opgemaakt ( z.g. geclasseerd ) Uiteindelijk werd ik verplicht om persoonlijk mijn lidmaatschap op te zeggen.

Laatst gewijzigd door George L. : 11 augustus 2004 om 11:02.
George L. is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:00   #52
Jo23
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Er wordt GEEN kritiek gegeven op het programma als dusdanig (waar ziet u dat trouwens staan?), maar WEL op de achterliggende motieven die de presentatrice blijkbaar heeft. Over dat laatste gaat het.
Ging de topic dan niet over het programma zelf? De titel is toch "Anti-Vlaams-Blokprogramma"? En als het over de presentatrice gaat is het maar al te belachelijk om daarover te discusiëren. Dat mens heeft gewoon haar mening gegeven. Ze is slechts de presentatrice en het idee van dat programma zal NIET van haar komen hoor. Dus wat is het probleem eigenlijk? Voelt het Vlaams Blok zich daardoor al in zijn gat gebeten door een uitspraak van een presentatrice? Arm Vlaams Blok! Is dat dan zo erg wat ze zei? Zij legt de link tussen verzuring en Vlaams Blok en het programma gaat de verzuring tegen. Is dit erg? Nogmaals: Arm Vlaams Blok!
Jo23 is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:01   #53
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik heb geantwoord, dat die 600.000 kijkers daar geen rekening mee houden.
En hoeveel van die 600.000 weten wat die dame verklaard heeft? Ik wist het trouwens ook niet voor ik vandaag op dit forum kwam... Dit zou me trouwens niet beletten naar het programma te kijken mocht ik voor die soort programma's interesse hebben.

Die discussie gaat niet over het programma noch over het aantal kijkers, maar wel over het feit dat een presentatrice van een openbare omroep zich blijkbaar geroepen voelt een onderliggende politieke boodschap mee te geven in de opzet van haar programma's. Dat is het punt van kritiek. Een openbare omroep die met belastingsgeld van de burger werkt, ook die van de VB-kiezers.
Oud 11 augustus 2004, 11:01   #54
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homer
idd. het overgrote deel van de blokmandatarissen valt te bestempelen als buikspreekpoppen van de partijtop.
maar een blik BV's kunnen ze al wel opentrekken (Morel, Vandermeersch, Verstrepen, Van Gaever,...)

overigens zou een bronvermelding bij de oorspronkelijke topic niet misstaan, weer copy-paste van de blok-site.

ik schrijf mijn tekstjes overigens zelf en anders zet ik het erbij
Er is niets mis met die copy-paste. Ik zie trouwens niet in wat dat zou afdoen aan deze zeer kortzichtige uitspraak van die presentatrice.

Nouja, bij gebrek aan kunnen schieten op de boodschap, schiet men dan maar op de boodschapper .

Maar troost je, iedereen die zoeits leest had dat al door.
Oud 11 augustus 2004, 11:02   #55
George L.
Banneling

Standaard

Citaat:

Welke partij heeft er baat bij deze criminaliteit? Welke partij gaat er schuil achter deze criminaliteit? Welke partij maakt de mensen opzettelijk nog bewuster van het onveiligheidsgevoel? Uw organisatie haar mes snijd langs de twee kanten.
George L. is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:03   #56
Eugene
Gouverneur

Standaard

Ach die Banale Vlamingen allemaal, maak ik mij helemaal niet meer druk om. Een Canvas vind ik nog goed + de BBC en sommmige Nederlandse programma's. Toch tegen eind van dit jaar een satelliet zetten, goedkoop, je hoeft niet naar omhooggevallen kwieten te kijken die denken dat ze voor u moeten denken en je kiest zelf uit ontelbare programma's. Er zijn wel degelijk manieren om de 'nomenclatura' te omzeilen hoor ! En niet te vergeten, je kan integan buitenzwieren en van die centen kan je een pallelleke drinken...allee véél meer dan ééntje zelle

Laatst gewijzigd door Eugene : 11 augustus 2004 om 11:05.
Eugene is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:04   #57
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als lid van het Vlaams Blok was ik geen mééloper. Ik verkondigde op het internet mijn persoonlijk mening. Dit resulteerde in dreigtelefoons. Er werd mij gevraagt om correct in de pas lopen, of mijn lidmaatschap werd opgezegt. Dit resulteerde eveneens in stalking aan huis, dit in opdracht van een lokale Voorzitter. Dit resulteerde eveneens in inbraak ( computerhacker, woonachtig te BRUGGE ). Deze mensen werken in opdracht van het Vlaams Blok. Er werden verschillende pv's opgemaakt ( z.g. geclasseerd ) Uiteindelijk werd ik verplicht om persoonlijk mijn lidmaatschap op te zeggen.
Ok, gij waart dus geen meeloper. Met deze gekende gevolgen dus . Ooit zullen nog anderen "hun ogen openen" 8)
Pietje is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:05   #58
George L.
Banneling

Standaard

Hopelijk voor het te laat is.
George L. is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:06   #59
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U spreekt van een verkiezingsoverwinning? Uw criminele organisatie werd veroordeeld voor inbreuken op de anti- racismewetgeving. De mensen pertinent aanzetten tot haat, geweld, discriminatie, en racisme noem ik geen overwinning. Geen inspraak hebben, en één miljoen kiezers misleiden is evenmin een overwinning.
Mijn criminele organisatie??? Ik heb niet op het Blok gestemd. Ik wou gewoon zeggen dat madame Geena en gasten zoals u, maar niet willen door hebben dat jan-met-de-pet-op geen domme kloot is. Anti- racismewetgevings en televisiespelletjes zullen niets helpen, de politiekers moeten maar eens proberen de echte problemen van het volk op te lossen.

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 11 augustus 2004 om 11:06.
jOOSt is offline  
Oud 11 augustus 2004, 11:06   #60
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hoeveel van die 600.000 weten wat die dame verklaard heeft?
Och ja, buiten die paar VB-ers hier aanwezig, zijn de rest van die 600.000 kijkers, domme kloten ??? Goe bezig Jan !!!
Pietje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be