![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat men op 13 weken reeds kon zien welk geslacht het embryo heeft. Na 13 weken is abortus toch verboden in Belgique?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat weet je toch zelf ook wel.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om er dan toch op in te gaan. Als jij met je lichamelijke handicap je kinderen niet goed kan opvoeden dan moet jij verplicht gesteriliseerd worden inderdaad. Daarbij.. is een lichamelijke handicap ook vaak genetisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nietzsche , stel dat er kinderen van U gehandicapt zouden zijn , bv: 1 met een been kwijt 1 met het downsyndroom Verder: Ik wil zelf geen kinderen , niet direkt omwille van mijn handicap , maar ik wil er geen , ik ben vrijgezel & ben er gelukkig mee ![]() Trouwens , ik ben graag alleen ; ik kan daarvan zalig genieten ![]() Maar ok , omwille van mijn handicap , is mijn eigen beslissing !! En ja , ik moet eerst voor mezelf kunnen zorgen !! Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat wel had gedaan dan had je geweten dat ik het over metaal-gehandicapten heb en niet over lichamelijk-gehandicapten. 2: De gehele wereld moet dan gesteriliseerd worden? Man.. waar heb je het over. 3: Hoeveel %, dat verschilt per handicap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
mochten ze (verplicht) gesteriliseerd worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen die afbeelding met confectiepak is al nep. Wees eerlijk en trek een bruin uniform aan,dat oogt geloofwaardiger. Geruchten doen de ronde,gesprekken zijn vermeend,ik neem aan dat.... Maar u bevestigd geen feiten,neenee,dat doet u niet. Ik zou zeggen,in dat geval zwijgt u best. U volgt het discours van Herr Goebels, Klaasken. En stelt u zich zeker niet aan,als sociaalvoelend tegenover gehandicapten. We weten waar Dillen en co,de mosterd haalden. Ik vraag me echt af,wat u hier op het forum doet,zoekt....... En dat stempeltje,dat raakt u nooit meer kwijt. Tot slot,ik wens u geen succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Het OCMW va 'A' betaalt zelfs de vruchtafdrijving bij vrouwen die meer dan 16 weken zwanger zijn.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je dat zeker weet moet dat aangeklaagd worden! Tenzij het OCMW een abortus in Nederland betaalt, ik verschiet van niks meer tegenwoordig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |