![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan u een literair vervolg breien over de omzwervingen van dit schip, de Alpa, onder Belgische militaire vlag en met een bemanning van de Belgische marine, bewoond en gebruikt door een "burger" die niet nee zegt voor enkele onwettelijke faveurkes.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 5 juli 2013 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als doekje tegen het bloeden zet ik je hieronder mijn verdichte impressies over de adellijke kringen rond het Koninklijk Hof Sire, vergeef me de vrijheid die ik hier nu neem om U onderdanig te eren vergun me de tijd om thans zonder fleem Uw hoogheid zo fel te waarderen wil goedschiks aanvaarden waarom ik hier nu met de deur in huis kom te vallen : het is van geen waarde om u ambigu te omringen met slijmende kwallen wees dus heel attent en vergis u toch niet in gladde perverte janussen maar weet dat mijn talent zijn gevolg achterliet om Uw edele delen te kussen DJr |
|
![]() |
![]() |