Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2013, 12:43   #41
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
De zoveelste Belgische mop en direct maar beginnen dreigen met Gerecht en van alles. Wie heeft daar nu nog bang van? En de flikken sturen Is ook het enige wat flikken nog durven. Bij brave ouders de macho gaan uithangen. Maar altijd plezant om zo van die macho's aan de poort te hebben staan. Bellen aan en vragen of ze even mogen binnen komen. Neen, poort blijft gesloten of ze moeten een huiszoekingsbevel hebben. Ze mogen altijd proberen over de elektrische omheining te kruipen en voorbij de waakhonden te geraken (wat trouwens gefilmd wordt en dan hebben ze een dikke klacht aan hun broek). Een flik kan maar 1 ding en dat is als een echte macho met hun combi frietjes gaan halen
Mijn God wat ben jij een stoere jongen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B
Hoe oud ben jij? Zes jaar?
Ik dacht eerder aan midlife-crisis...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 12:46   #42
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ik dacht eerder aan midlife-crisis...
Mensen van die leeftijd hebben op school grammatica geleerd.
Oud 5 juli 2013, 12:48   #43
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Mensen van die leeftijd hebben op school grammatica geleerd.
Dat wil niet zeggen dat hij het ook onthouden heeft he...
Oud 5 juli 2013, 13:06   #44
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Schelden of provoceren doen mij niets Zeker niet van het gewone werkvolk. Moest het een werknemer zijn die kreeg zijn C4 en moest geen referenties verwachten. Misschien bibberen jullie nog als er een uniform bij te pas komt? Dat het nu een verklede clown/rechter is, een deurwaarder of advocaat die denkt dat hij/zij door hun studies mensen de les mogen spellen of een flik die niets anders in zijn leven kon verwezenlijken en dan maar snel voor werkzekerheid heeft gekozen ... Hoever zijt ge er al mee gekomen door alle regels en plichten maar te slikken en alles in de media simpelweg te geloven? Braaf ja knikken, 45 jaar of langer elke dag braaf werken, braaf belastingen betalen en op het einde de kist in en gedaan. Mooi leven dan gehad Misschien moet er door iemand maar eens een topic over gemaakt worden : met geld koop je alles in de wereld en hoe je aan dat geld komt doet niets ter zake. Moeten daarvoor andere mensen hun leven lang slavenarbeid verrichten of nog erger? JA dus zolang ik het niet ben maar mag incasseren! In mijn leven zijn maar twee zaken mij dierbaar : mijn kinderen en mij rijkdom die nooit genoeg zal zijn. Al de rest is voor enkel een doel om dit te bereiken.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 13:16   #45
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Schelden of provoceren doen mij niets Zeker niet van het gewone werkvolk. Moest het een werknemer zijn die kreeg zijn C4 en moest geen referenties verwachten. Misschien bibberen jullie nog als er een uniform bij te pas komt? Dat het nu een verklede clown/rechter is, een deurwaarder of advocaat die denkt dat hij/zij door hun studies mensen de les mogen spellen of een flik die niets anders in zijn leven kon verwezenlijken en dan maar snel voor werkzekerheid heeft gekozen ... Hoever zijt ge er al mee gekomen door alle regels en plichten maar te slikken en alles in de media simpelweg te geloven? Braaf ja knikken, 45 jaar of langer elke dag braaf werken, braaf belastingen betalen en op het einde de kist in en gedaan. Mooi leven dan gehad Misschien moet er door iemand maar eens een topic over gemaakt worden : met geld koop je alles in de wereld en hoe je aan dat geld komt doet niets ter zake. Moeten daarvoor andere mensen hun leven lang slavenarbeid verrichten of nog erger? JA dus zolang ik het niet ben maar mag incasseren! In mijn leven zijn maar twee zaken mij dierbaar : mijn kinderen en mij rijkdom die nooit genoeg zal zijn. Al de rest is voor enkel een doel om dit te bereiken.
Oud 5 juli 2013, 13:17   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het over straffen voor asociaal gedrag, niet voor te lage prestaties.
En als dat asociaal gedrag nu voortkomt uit domheid?
Oud 5 juli 2013, 13:36   #47
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Stoer? Ik heb mij gewoon aan het niveau van jullie en het forum aangepast Dat is hier trouwens het leuke van dat alles. Je kan hier ronduit je mening uitbazuinen. Stoer? Terwijl iedereen die mij kent mij bekijkt als een trouwe echtgenoot en brave huisvader, als een goede werkgever, als iemand waar ze altijd met hun problemen bij terecht kunnen, iemand waar een Rechter bij zijn eerste blik al medelijden mee krijgt en direct de vrijspraak geeft. Ken uw wereld zeggen ze dan en buit dat op de juiste en voor anderen aanvaardbare manier uit. In de grijze zone en vooral onder de radar blijven en mensen aanbidden u bijna
Oud 5 juli 2013, 13:38   #48
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Stoer? Ik heb mij gewoon aan het niveau van jullie en het forum aangepast Dat is hier trouwens het leuke van dat alles. Je kan hier ronduit je mening uitbazuinen. Stoer? Terwijl iedereen die mij kent mij bekijkt als een trouwe echtgenoot en brave huisvader, als een goede werkgever, als iemand waar ze altijd met hun problemen bij terecht kunnen, iemand waar een Rechter bij zijn eerste blik al medelijden mee krijgt en direct de vrijspraak geeft. Ken uw wereld zeggen ze dan en buit dat op de juiste en voor anderen aanvaardbare manier uit. In de grijze zone en vooral onder de radar blijven en mensen aanbidden u bijna
Ah! Een echte 'internet tough guy' dus...
Oud 5 juli 2013, 13:51   #49
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Wij wijken compleet van het topic af maar : inderdaad op het internet zeg je wat je wil. In de echte wereld moet je dat denken en dan je woorden draaien zodat iedereen toch blij is maar je uiteindelijk ook zelf je gelijk haalt. Wat ik hier in mijn posts verkondig zal ik ook nooit zomaar in een groep verkondigen. Hier kan je deels anoniem de wolf spelen, in de werkelijke wereld moet je de wolf in schaapskleren zijn. Misschien een les voor velen : denk alleen aan uw eigen maar spreek wel over liefdadigheid en kijk vol afgrijzen naar de wreedheden in de wereld. Laat een traan bij een begrafenis terwijl dat je denkt dat je tevreden bent dat die rotzak zijn pijp aan Maarten heeft gegeven. Mensen zien alleen de uiterlijke gedragingen maar kunnen niet uw gedachten lezen
Oud 5 juli 2013, 13:53   #50
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wij wijken compleet van het topic af maar : inderdaad op het internet zeg je wat je wil. In de echte wereld moet je dat denken en dan je woorden draaien zodat iedereen toch blij is maar je uiteindelijk ook zelf je gelijk haalt. Wat ik hier in mijn posts verkondig zal ik ook nooit zomaar in een groep verkondigen. Hier kan je deels anoniem de wolf spelen, in de werkelijke wereld moet je de wolf in schaapskleren zijn. Misschien een les voor velen : denk alleen aan uw eigen maar spreek wel over liefdadigheid en kijk vol afgrijzen naar de wreedheden in de wereld. Laat een traan bij een begrafenis terwijl dat je denkt dat je tevreden bent dat die rotzak zijn pijp aan Maarten heeft gegeven. Mensen zien alleen de uiterlijke gedragingen maar kunnen niet uw gedachten lezen
Jij hebt echt wel een redelijk hoge dunk van jezelf he?
Oud 5 juli 2013, 13:56   #51
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat wilt ge nu zeggen?

Dat die probleemleerlingen waarvan we denken dat ze asociaal gedrag vertonen, gewoon niet hebben begrepen wat de juf bedoelt met "blijf zitten en zwijg?"

Of bedoelt ge dat omdat de leraar van het vorige jaar ze niet heeft durven buizen, ze nu in een jaar zitten waar ze niks kunnen doen want de leerstof van het vorige jaar niet beheersend?
Oud 5 juli 2013, 13:57   #52
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Stoer? Ik heb mij gewoon aan het niveau van jullie en het forum aangepast
Nochtans snappen de meesten hier het concept "paragraaf".
Oud 5 juli 2013, 14:31   #53
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet ge er weer uw eigen situatie bijsleuren?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 14:56   #54
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt echt wel een redelijk hoge dunk van jezelf he?
Met tsjevengedrag komt men het verst, hij zou een goede CD&V-er, maar een nog betere N-VA-er zijn.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 15:10   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Moet ge er weer uw eigen situatie bijsleuren?
Ik dacht meer aan u eigenlijk.

Omdat je je nogal dikwijls schijnt te vergissen over wat extreem-rechts nu eigenlijk wil zeggen.
Oud 5 juli 2013, 15:15   #56
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dacht meer aan u eigenlijk.

Omdat je je nogal dikwijls schijnt te vergissen over wat extreem-rechts nu eigenlijk wil zeggen.
Ik ben blij dat je de link tussen dom en asociaal en extreem-rechts legt....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 15:18   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat wilt ge nu zeggen?

Dat die probleemleerlingen waarvan we denken dat ze asociaal gedrag vertonen, gewoon niet hebben begrepen wat de juf bedoelt met "blijf zitten en zwijg?"

Of bedoelt ge dat omdat de leraar van het vorige jaar ze niet heeft durven buizen, ze nu in een jaar zitten waar ze niks kunnen doen want de leerstof van het vorige jaar niet beheersend?
Neen, ik stelde gewoon een vraag, normalerwijze antwoord men dan inplaats van een stortvloed aan nieuwe en bepaald onduidelijke vragen te stellen.

Kortom, je maakt het veel te moeilijk voor mijn klein verstandje.

Misschien - om op het topic terug te komen, verwacht je teveel rationeel gedrag van de dommerik.
Oud 5 juli 2013, 15:19   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ben blij dat je de link tussen dom en asociaal en extreem-rechts legt....
Ja, je weet wat ze zeggen over de hand die gauw gevuld is.
Oud 5 juli 2013, 15:21   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Daar wordt weer ferm afgedwaald van het topic; en weer ferm gescheld. Bende zeveraars.

De draad gaat over hardnekkige schoolspijbelaars ...
... waarvan er twee soorten zijn:
- die waarvan de ouders bezorgd zijn en samenwerken met leraar, directie, pms, jeugdbescherming .... en dan misschien nog niet tot een oplossing te komen;
- die waarvan ook de ouders er hun teelballen aan vegen. Voor dat soort moet het aspect jeugdbescherming aangevuld worden met een gerechtelijk onderzoek wegens kindermishandeling door die nalatige ouders.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2013, 15:23   #60
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar wordt weer ferm afgedwaald van het topic; en weer ferm gescheld. Bende zeveraars.

De draad gaat over hardnekkige schoolspijbelaars ...
... waarvan er twee soorten zijn:
- die waarvan de ouders bezorgd zijn en samenwerken met leraar, directie, pms, jeugdbescherming .... en dan misschien nog niet tot een oplossing te komen;
- die waarvan ook de ouders er hun teelballen aan vegen. Voor dat soort moet het aspect jeugdbescherming aangevuld worden met een gerechtelijk onderzoek wegens kindermishandeling door die nalatige ouders.

.
Wanneer start het gerechtelijk onderzoek tegen uw ouders?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be