Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2013, 08:47   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Misschien was het te verklaren doordat George I geen moer Engels kende en hardnekkig in zijn Duits bleef hangen. Toen hij, enkele weken na zijn aankomst in Engeland vanuit Braunschweig-Hannover, voor de kroningsplechtigheid een paar zinnetjes in het Engels moest leren ging het er langs geen kanten in. Dan gaf men hem toelating om die luttele zinnetjes in het Latijn uit te spreken. Daar kende hij toevallig wel wat van.
hoo... hewel, onze roi Philippe kan het dan in het oud-Grieks doen, daar kent hij alles van!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 08:47   #42
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af welke grote koppen nog allemaal zo'n halfzacht diploma hebben...
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 09:18   #43
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Klopt niet:

http://www.stanford.edu/dept/registr...n1112/5949.htm
Het "Fred Dorsey Program in International Policy Studies" (Stanford) verleent een master's degree zonder doctoraat. (Het is trouwens nogal logisch dat je een master kan verkrijger zonder Ph D te zijn!).

Bovendien is dat de huidige situatie, niet die van twintig jaar geleden.
Zoals ik het begrijp moet je wel in een PhD leergang zitten om de master te volgen in de klas zelf, je moet geen PhD bezitten. Het is inderdaad de huidige situatie en niet die van 28 jaar geleden maar dergelijke masters hebben altijd al bestaan, tegenwoordig kun je zelfs een master halen via internet zonder ooit iemand te zien. Dergelijke masters zullen altijd wel bestaan hebben.

Filips heeft een Belgisch doctoraat aanvaard zonder 1 dag in die universiteit te zitten, hij heeft nooit echte examens moeten doen heel z'n school-leven, de beide prinsen zaten te slapen in klas en alle brevetten zijn op z'n minst bedenkelijk te noemen. Ja hij kan met een kleine heli vliegen maar dat is niet moeilijk en hij mocht niet buiten z'n prive parkoerke gaan in het openbare luchtruim, dat is niet zonder reden.

Maar zeg nu eens zelf, denk je echt dat hij een master volledig eerlijk met examens en al heeft kunnen afwerken?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 09:51   #44
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Willem-Alexander is wel slimmer maar nog steeds geen universitair, die heeft ook een universitair diploma gekregen maar wel met een volledig aangepast programma op maat en z'n scriptie over "de nederlandse reactie op het franse besluit om uit de navo te treden" is niet openbaar gemaakt.

W.A. heeft er wel 6 jaar over gedaan en heeft punten gekregen van verschillende leraars, helemaal clean is het ook niet maar toch een stuk beter dan die ene bedenkelijke master van Filips. Je vraagt je af waarom Filips naar de VS trok om een bedenkelijke master te volgen als we hier zoveel goeie universiteiten hebben.
Oud 7 juli 2013, 09:59   #45
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alleen oenen herkennen hun soortgenoten. En vermits u blijkbaar een oen herkent... enfin ja, trek zelf maar uw besluit.
Dus u bent nog te dom om een oen te herkennen ?
Goed dat u het zelf toegeeft.

Oud 7 juli 2013, 10:02   #46
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Al bij al gaan ze toch geen idioot met een f16 omhoog sturen mijn gedacht.
En hij heeft ook zijn brevet om met zijn helikopter te vliegen.
Kan dus nog zo dwaas niet zijn.
Ik weet één ding, als ze mij gratis een vlucht beloven, en hij is écht de piloot, dan vlieg ik niet mee.
Ik ben mijn leven nog niet beu.
Oud 7 juli 2013, 10:04   #47
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Hij heeft z'n helikopter blijkbaar verkocht, volgens de foto van YouTube zit die toch alleen in de cockpit, dat wel.

http://m.vandaag.be/binnenland/12179...elikopter.html
Zo'n scherpe foto's, ik ben direct overtuigd
Oud 7 juli 2013, 10:08   #48
De gemuilkorfde

Standaard

Ik ken zo iemand die heel hoog oploopt met alles wat van adel is, met dokters, advocaten, enz.
Die doet niet anders dan peperdure reizen die haar vader voor haar betaalt, want zelf heeft ze maar een gemiddeld inkomen.
Welnu, die wist mij jaren geleden al te vertellen dat al die prinsen op school grote dommerikken waren, dat ze hun diploma's altijd maar kregen omat ze van koninklijken huize waren.
Ik zeg niet dat ik zomaar alles geloof wat ik uit tweede of derde hand hoor, maar de feiten hebben het hier toch maar regelmatig bewezen, Filip is een dommekloot.
Oud 7 juli 2013, 10:13   #49
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is toch een afzonderlijke topic waard, algemeen wordt, sorry, werd aanvaard dat Fluppe toch 1 diploma heeft gehaald in Stanford waar hij een jaar aan gewerkt heeft. Volgens wiki en vacature is dit een "Master of Arts in Political Science".
http://www.vacature.com/blog/het-cv-van-prins-filip

Volgens de FAQ van de Standford site lezen we een ander verhaal ...

https://politicalscience.stanford.ed...e-students/faq

"Can I get a master’s degree from the Department of Political Science?

The Department does not offer a terminal master’s degree. Applicants interested in a master’s degree should look into the Fred Dorsey Program in International Policy Studies or the Master’s Degree in Public Policy. Current doctoral students from within the Department or in another University department may apply for an Master of Arts in Political Science during the course of their Ph.D. program. Master's candidates must take 45 units of course work, and 25 of those units must be in graduate seminars. There is no examination or thesis requirement. "

Als ik het goed begrijp bestaat dit diploma niet tenzij als onderdeel van een Ph.D. programma wat de prince niet heeft, voor een 'Master of Arts in Political Science' moet je gewoon 45 units actief volgen tijdens een Ph.D. programma zonder dat je dan nadien een examen of thesis moet afleggen.

WTF

10 minuten Google zoeken en ik heb meer onderzoeksjournalistiek gedaan dan de kranten, die gaan er nog steeds van uit dat hij echt een diploma heeft gehaald. Dat heeft hij inderdaad maar dan wel eentje zonder examen of bewijs van kennis, prachtig gedaan Philippe.

Nu, die info kan achterhaald zijn of info die ik niet gevonden heb maar voorlopig kunnen we er nog steeds veilig van uit gaan dat onze inteelt koning een dommekloot is en blijft.
Nu, jouw info is waarschijnljk achterhaald, de academische wereld is sinds de jaren 80 lichtjes (!) veranderd, ik ga blijf er dus voorlopig van uitgaan dat we de dommekloot elders moeten gaan zoeken. Eén naam dringt zich op.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 10:15   #50
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nu, jouw info is waarschijnljk achterhaald, de academische wereld is sinds de jaren 80 lichtjes (!) veranderd
Datgene wat vooral veranderd is, lees opgesmukt, is het palmares van Prins Flipper.
Nog een beetje en ze maken er een soort Kim Jong Il van, je weet wel, die van Noord-Korea die als een soort halfgod werd voorgesteld, wat in het buitenland vooral op hoongelach onthaald werd.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 juli 2013 om 10:17.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 10:16   #51
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik ken zo iemand die heel hoog oploopt met alles wat van adel is, met dokters, advocaten, enz.
Die doet niet anders dan peperdure reizen die haar vader voor haar betaalt, want zelf heeft ze maar een gemiddeld inkomen.
Welnu, die wist mij jaren geleden al te vertellen dat al die prinsen op school grote dommerikken waren, dat ze hun diploma's altijd maar kregen omat ze van koninklijken huize waren.
Ik zeg niet dat ik zomaar alles geloof wat ik uit tweede of derde hand hoor, maar de feiten hebben het hier toch maar regelmatig bewezen, Filip is een dommekloot.
Die mensen kunnen er natuurlijk zelf niet aan doen, ze hebben zichzelf niet gemaakt.
Maar er bestaan m.i. ook andere manieren om hun gebrek aan hersencellen te verdoezelen. Dan maak je er toch geen nep masterdiploma, nep-eredoctoraat en nep-kenner van de oud-griekse geschriften van (in originele versie!!)

Ik begin laurent in feite meer te apprecieren met zijn stichtingen. Het is alleen dat die dan weer overal munt uit probeert te slaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 10:18   #52
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik begin laurent in feite meer te apprecieren met zijn stichtingen. Het is alleen dat die dan weer overal munt uit probeert te slaan.
Mocht Laurent niet de zoon zijn van, zou die niet gewoon in de bak zitten voor oplichting, verduistering van fondsen en dergelijke ?
Ik vind het een ordinaire crimineel.
Oud 7 juli 2013, 10:19   #53
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Die zijn niet te tellen denk ik, laten we eens kijken naar ALEXANDER DE CROO.

http://www.alexanderdecroo.be/over-alexander/

Citaat:
Studies
2002-2004 Master in Business Administration, Kellogg School of Management (Chicago)
1993-1998 Handelsingenieur, Vrije Universiteit Brussel
1988-1993 Koninklijk Atheneum Ronse
Dit zijn de studies van Alexander De Croo volgens z'n eigen website

handelsingenieur is een studie van 5 jaar waarvan 2 jaar een Master opleiding.
http://www.vub.ac.be/infoover/onderw...f-handels.html
Moest hij die master-proef gehaald hebben zou dat toch in z'n overzicht staan zou je denken, hij heeft er waarschijnlijk dus gewoon school gelopen, geen master in Handelsingenieur.

geen diploma blijkbaar, school gelopen zonder diploma, wat een prestatie voor een curriculum vitae van een politieker. Hij zal wel een diploma middelbaar hebben maar we weten dus niet in welke richting, kan evengoed Latijn, algemeen, technische of sociale richting zijn.

2002-2004 Master in Business Administration, Kellogg School of Management (Chicago)
http://www.kellogg.northwestern.edu
Voor zover ik kan zien is dat een business school met 2-jaar programma's waar geen examens worden afgenomen, het 2-jaar "Master" programma van De Croo is dus waarschijnlijk 2002-2003/2003-2004 en zijn master is net zoals van prins Filips een aanwezigheidsattest als onderdeel van een volledig PhD programma dat hij natuurlijk niet heeft.

Heel z'n curriculum vitae is dus louter een opsomming van de scholen waar hij gezeten heeft maar niet de diploma's die hij gehaald heeft, waarschijnlijk heeft hij geen enkele diploma behalve eventueel algemeen middelbaar.

Laatst gewijzigd door BonBon : 7 juli 2013 om 10:27.
Oud 7 juli 2013, 10:22   #54
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Heel z'n curriculum vitae is dus louter een opsomming van de scholen waar hij gezeten heeft maar niet de diploma's die hij gehaald heeft, waarschijnlijk heeft hij geen enkele diploma behalve eventueel algemeen middelbaar.
Hij heeft wel al bewezen dat hij ergens in colère een stekker uit kan trekken, en na 1,5 jaar zoeken hem er weer kan insteken.
Hij denkt zelfs dat dat een overwinning is.
Oud 7 juli 2013, 10:24   #55
De gemuilkorfde

Standaard

Voor mij is de sympathiekste van de bende van Laken dan nog Astrid, maar ik vermoed dat dat vooral komt wegens gebrek aan informatie.
Oud 7 juli 2013, 10:28   #56
Herbstnebel
Burger

Herbstnebel's schermafbeelding

Standaard

Paola gegarandeerd zoals de al in afronten gezet is door haar huishouden, Laurent de Stoute, Philippe de snuggere en hare schuinmarcheerder aan de kop
Oud 7 juli 2013, 10:34   #57
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nu, jouw info is waarschijnljk achterhaald, de academische wereld is sinds de jaren 80 lichtjes (!) veranderd, ik ga blijf er dus voorlopig van uitgaan dat we de dommekloot elders moeten gaan zoeken. Eén naam dringt zich op.
Inderdaad, tegenwoordig kun je al internet cursuses volgen voor een Master aan de Stanford zonder dat je de school ooit ziet, in de tijd van prins Filips moest je nog aanwezig zijn en zelfs dat is nu overbodig. Prins Filips kan direct nog 10 Stanford masters bijhalen moest hij willen, easy.
Oud 7 juli 2013, 10:46   #58
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hehe, dit is boeiende stof om eens dieper in te gaan neuzen

Laatst gewijzigd door plakker : 7 juli 2013 om 10:46.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 10:47   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Voor mij is de sympathiekste van de bende van Laken dan nog Astrid, maar ik vermoed dat dat vooral komt wegens gebrek aan informatie.
Met haar bemoeienissen in het Rood Kruis ??? Mij niet gezien.

We moeten er echt niet aan twijfelen: hij is niet zo snugger.
Heeft zo ooit eens een gast van de militaire school niet uit de biecht geklapt? Ook van iets van alleen mondelinge examens en geen quoteringen daarop ? Mij staat zoiets voor.
Nu, dat hij niet de snuggerste is, dat is nog niet zo erg. Hij moet maar voorlezen en napraten ...

Dat ze het zo onhandig trachten te camoefleren, bewijst voor mij maar één ding:

ze zijn bang !!!!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 10:52   #60
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

http://www.alexanderdecroo.be/over-alexander/

Dit zijn de studies van Alexander De Croo volgens z'n eigen website

handelsingenieur is een studie van 5 jaar waarvan 2 jaar een Master opleiding.
http://www.vub.ac.be/infoover/onderw...f-handels.html
Moest hij die master-proef gehaald hebben zou dat toch in z'n overzicht staan zou je denken, hij heeft er waarschijnlijk dus gewoon school gelopen, geen master in Handelsingenieur.

geen diploma blijkbaar, school gelopen zonder diploma, wat een prestatie voor een curriculum vitae van een politieker. Hij zal wel een diploma middelbaar hebben maar we weten dus niet in welke richting, kan evengoed Latijn, algemeen, technische of sociale richting zijn.

http://www.kellogg.northwestern.edu
Voor zover ik kan zien is dat een business school met 2-jaar programma's waar geen examens worden afgenomen, het 2-jaar "Master" programma van De Croo is dus waarschijnlijk 2002-2003/2003-2004 en zijn master is net zoals van prins Filips een aanwezigheidsattest als onderdeel van een volledig PhD programma dat hij natuurlijk niet heeft.

Dat is wel heel treurig voor Jack vind ik, of zoals Di Rupo het zou zeggen, "eeel erk."

Omdat Jack nogal veel waarde schijnt te hechten aan opleidingen/diploma's, en nu blijkt dat zijn helden aanwezigheidslijsten hebben inplaats van diploma's.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be