![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Ik vraag me af welke grote koppen nog allemaal zo'n halfzacht diploma hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filips heeft een Belgisch doctoraat aanvaard zonder 1 dag in die universiteit te zitten, hij heeft nooit echte examens moeten doen heel z'n school-leven, de beide prinsen zaten te slapen in klas en alle brevetten zijn op z'n minst bedenkelijk te noemen. Ja hij kan met een kleine heli vliegen maar dat is niet moeilijk en hij mocht niet buiten z'n prive parkoerke gaan in het openbare luchtruim, dat is niet zonder reden. Maar zeg nu eens zelf, denk je echt dat hij een master volledig eerlijk met examens en al heeft kunnen afwerken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
W.A. heeft er wel 6 jaar over gedaan en heeft punten gekregen van verschillende leraars, helemaal clean is het ook niet maar toch een stuk beter dan die ene bedenkelijke master van Filips. Je vraagt je af waarom Filips naar de VS trok om een bedenkelijke master te volgen als we hier zoveel goeie universiteiten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Goed dat u het zelf toegeeft. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn leven nog niet beu.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik ken zo iemand die heel hoog oploopt met alles wat van adel is, met dokters, advocaten, enz.
Die doet niet anders dan peperdure reizen die haar vader voor haar betaalt, want zelf heeft ze maar een gemiddeld inkomen. Welnu, die wist mij jaren geleden al te vertellen dat al die prinsen op school grote dommerikken waren, dat ze hun diploma's altijd maar kregen omat ze van koninklijken huize waren. Ik zeg niet dat ik zomaar alles geloof wat ik uit tweede of derde hand hoor, maar de feiten hebben het hier toch maar regelmatig bewezen, Filip is een dommekloot.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Nog een beetje en ze maken er een soort Kim Jong Il van, je weet wel, die van Noord-Korea die als een soort halfgod werd voorgesteld, wat in het buitenland vooral op hoongelach onthaald werd.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 juli 2013 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er bestaan m.i. ook andere manieren om hun gebrek aan hersencellen te verdoezelen. Dan maak je er toch geen nep masterdiploma, nep-eredoctoraat en nep-kenner van de oud-griekse geschriften van (in originele versie!!) Ik begin laurent in feite meer te apprecieren met zijn stichtingen. Het is alleen dat die dan weer overal munt uit probeert te slaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het een ordinaire crimineel.
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.alexanderdecroo.be/over-alexander/ Citaat:
1993-1998 Handelsingenieur, Vrije Universiteit Brussel handelsingenieur is een studie van 5 jaar waarvan 2 jaar een Master opleiding. http://www.vub.ac.be/infoover/onderw...f-handels.html Moest hij die master-proef gehaald hebben zou dat toch in z'n overzicht staan zou je denken, hij heeft er waarschijnlijk dus gewoon school gelopen, geen master in Handelsingenieur. 1988-1993 Koninklijk Atheneum Ronse geen diploma blijkbaar, school gelopen zonder diploma, wat een prestatie voor een curriculum vitae van een politieker. Hij zal wel een diploma middelbaar hebben maar we weten dus niet in welke richting, kan evengoed Latijn, algemeen, technische of sociale richting zijn. 2002-2004 Master in Business Administration, Kellogg School of Management (Chicago) http://www.kellogg.northwestern.edu Voor zover ik kan zien is dat een business school met 2-jaar programma's waar geen examens worden afgenomen, het 2-jaar "Master" programma van De Croo is dus waarschijnlijk 2002-2003/2003-2004 en zijn master is net zoals van prins Filips een aanwezigheidsattest als onderdeel van een volledig PhD programma dat hij natuurlijk niet heeft. Heel z'n curriculum vitae is dus louter een opsomming van de scholen waar hij gezeten heeft maar niet de diploma's die hij gehaald heeft, waarschijnlijk heeft hij geen enkele diploma behalve eventueel algemeen middelbaar. Laatst gewijzigd door BonBon : 7 juli 2013 om 10:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Hij denkt zelfs dat dat een overwinning is.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Voor mij is de sympathiekste van de bende van Laken dan nog Astrid, maar ik vermoed dat dat vooral komt wegens gebrek aan informatie.
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Paola gegarandeerd zoals de al in afronten gezet is door haar huishouden, Laurent de Stoute, Philippe de snuggere en hare schuinmarcheerder aan de kop
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 7 juli 2013 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten er echt niet aan twijfelen: hij is niet zo snugger. Heeft zo ooit eens een gast van de militaire school niet uit de biecht geklapt? Ook van iets van alleen mondelinge examens en geen quoteringen daarop ? Mij staat zoiets voor. Nu, dat hij niet de snuggerste is, dat is nog niet zo erg. Hij moet maar voorlezen en napraten ... Dat ze het zo onhandig trachten te camoefleren, bewijst voor mij maar één ding: ze zijn bang !!!! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat Jack nogal veel waarde schijnt te hechten aan opleidingen/diploma's, en nu blijkt dat zijn helden aanwezigheidslijsten hebben inplaats van diploma's.
![]() |
![]() |