![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik refereer naar "Torens, van welke aard dan ook, als fallussymbolen zien, getuigt me eerder van een verdrongen drift, dus een nood aan seksualiteit. Waarschijnlijk heeft deze "geronommeerde historica" teveel in de boeken gezeten en te weinig aandacht besteed aan haar echtgenoot."
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2.De toestand nu is slechter dan die ten tijde van Saddam of hebt u het nieuws in de laaste dagen nog niet gezien? Citaat:
2*Er is een verschil tussen wat wapens sturen enerzijds en een hele troepenmacht anderzijds (bovendien riskeer je het leven van tal van landgenoten). 3*Natuurlijk moet je binnenlandse belangen vermengen met buitenlandse doelstellingen. Maar als je dit doet zonder rekening te houden met de soevereiniteit dan zijn we niet beter dan tijdens de koloniale tijdperken. Citaat:
Hamas is overigens een organisatie voor de Palestijnen. Ik keur hun aanvallen natuurlijk ook niet goed, maar ik kan sommige van hun acties wel begrijpen. Isreal is goed bezig om genocide te plegen. Citaat:
Weet u overigens dat hoe langer we onze economie op deze manier houden (bv protectionistische landbouw) hoe meer migratiestromen we kunnen verwachten. Omdat ze in het Zuiden te weinig geld krijgen voor hun tarwe, maïs. Ze worden weg geconcurreerd door Westerse boeren die hier nog subsidies voor krijgen. Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat de Fransen op dat moment gelijk hadden om geen oorlog te voeren. Bovendien beschikken we over te weinig internationale druk om oorlogje te spelen, dat we daar eens aan werken. De VN is niet meer dan Keeping up Appearances. Geen enkel land is overigens vrij van belangenvermenging...
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() ![]() Het Vlaams Blok heeft zich NERGENS uitgesproken als zijnde voorstander van de Amerikaanse oorlog in Irak! Omtrent de ganse Irak-kwestie heeft het Vlaams Blok nooit een standpunt ingenomen. De heer Decoorne, die niet om een leugentje meer of minder verlegen is als het over het Vlaams Blok gaat, haalt hier een foto aan afkomstig van een extreem-linkse website, die handelt over een VB-actie tegen islamterreur, en die in de verste verte niks te maken had met de oorlog tegen het regime van Saddam Hussein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moeite met begrijpend lezen ? BUSH heeft gelijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit een uiting van je sprakeloosheid?
![]() |
![]() |