Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2004, 18:03   #41
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
die pedo-paters moeten gewoon wat tijd bij de vrouwen spenderen zodat hun sexuele driften wat getemperd worden, is het niet mr VDB ?
and for you the same! 8)
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 18:13   #42
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
and for you the same! 8)
neeneen, zo bedoel ik het niet

ik refereer naar "Torens, van welke aard dan ook, als fallussymbolen zien, getuigt me eerder van een verdrongen drift, dus een nood aan seksualiteit. Waarschijnlijk heeft deze "geronommeerde historica" teveel in de boeken gezeten en te weinig aandacht besteed aan haar echtgenoot."
Oud 13 augustus 2004, 18:22   #43
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Sorry!
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 18:24   #44
sfbtkm2
Lokaal Raadslid

sfbtkm2's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
1. U verwart het niet mee willen doen in het grenzeloos kritiek leveren aan de amerikanen met met alles akkkord gaan wat ze doen. U geeft hier evenveel blijk van zwart-wit denken als de extreemste amerikaanse havikken.

2. Gelieve mij uit te leggen hoe de internationale gemeenschap gediend wordt door het aan de macht laten van een wreedaardige dictator als Hussein?
1. Nee, u gaat hier de mist in omdat u uit zuivere economische redenen met Bush akkoord gaat. U laat dus de economie voorgaan op 'een rechtvaardige conclusie'. Dus welk voorstel Bush ook doet, u gaat eerst kijken of dit voor het binnenland voordelig is en dit is zo als u Bush volgt (omdat hij economisch sterker is). Dus blijft mijn conclusie dat u liever wat jobs wint door met Bush akkoord te gaan.
2.De toestand nu is slechter dan die ten tijde van Saddam of hebt u het nieuws in de laaste dagen nog niet gezien?
Citaat:
Het is niet meer dan normaal dat je je buitenlandse politiek voor een groot deel afstemt op de binnenlandse belangen. Michel deed btw trouwens net hetzelfde met enige nuance, nl het binnenland = wallonië voor hem. Wapens leveren aan Nepal kan (want goed voor de waalse industrie), de amerikanen schofferen kan eveneeens want de gevolgen daarvan komen in de eerste plaats op de vlamingen terecht. Aan dat soort hypocrisie kan ik me mateloos ergeren.
1* Ik keur die wapens niet goed.
2*Er is een verschil tussen wat wapens sturen enerzijds en een hele troepenmacht anderzijds (bovendien riskeer je het leven van tal van landgenoten).
3*Natuurlijk moet je binnenlandse belangen vermengen met buitenlandse doelstellingen. Maar als je dit doet zonder rekening te houden met de soevereiniteit dan zijn we niet beter dan tijdens de koloniale tijdperken.
Citaat:
Idd, het is maar afwachten tot blijkt dat er met het geld dat de PS zonder vragen te stellen aan bvb de moslimexecutieve uitdeelt o.a. terroristische activiteiten gefinancierd worden en dan is het hek helemaal van de dam.

Overdrijf ik? Volgens mij absoluut niet. Gezien de helft van die executieve door de staatsveiligheid als absoluut gevaarlijk werd omschreven én het feit dat zij geen verantwoording afleggen over wat er met dat geld gebeurd is, is het toch niet meer dan normaal dat een mens zich daar nogal wat vragen bij stelt...

Wist u dat er te Brussel al jaren een vestiging van Hamas is om geld in te zamelen? Open en bloot. En u denkt dat dat soort zaken geen repercussies hebben? Hoe naief kan u zijn??
Als u bewijzen heeft dat de PS rechtstreeks terroristen steunt dan staat het land op zijn kop. Maar natuurlijk bestaan daar bewijzen voor, u veronderstelt maar in de lucht. Als u zinspeelt op het geld van de sociale zekerheid dat soms gaat naar moslims dan betekent dat nog niet dat moslims terroristen zijn.
Hamas is overigens een organisatie voor de Palestijnen. Ik keur hun aanvallen natuurlijk ook niet goed, maar ik kan sommige van hun acties wel begrijpen. Isreal is goed bezig om genocide te plegen.

Citaat:
De tijd van kolonies is idd voorbij. Aan de toekomst werken is idd de opdracht. Alleen gaat u ervan uit dat andere landen een zelfde visie hebben op waarden en normen als wij. Ik deel die naiviteit niet. Voor dat soort landen kunnen we beter naar onze eigen belangen kijken, want die landen zijn gewoon niet geïnteresseerd in het westers model of democratie.
Het is goed dat andere landen ons westers-stress model niet overnemen. Een participatie-systeem is op lange termijn wel noodzakelijk maar op dit moment een utopie (maar hereniging van West en Oost-Duitsland was 30 jaar geleden ook een utopie). Sommige normen en waarden zijn universeel (Rechten van de Mens) en ze bestaan in zo goed als alle culturen. Alleen het nadeel is dat u op tv slechts negatieve escapades ziet van een bepaalde cultuur. Maar daarom moet u een bepaalde cultuur niet als minderwaardig beschouwen.
Weet u overigens dat hoe langer we onze economie op deze manier houden (bv protectionistische landbouw) hoe meer migratiestromen we kunnen verwachten. Omdat ze in het Zuiden te weinig geld krijgen voor hun tarwe, maïs. Ze worden weg geconcurreerd door Westerse boeren die hier nog subsidies voor krijgen.
Citaat:
LOL. Waarom waren de Fransen zo tegen de oorlog in Irak? Inderdaad om geld en olie. (Totalfina en de contracten die ze met hussein hadden). Zowel de voor als tegenstanders hadden net dezelfde interesses: geld en olie. Met als enige verschil dat geen van beiden het durfden toegeven en dat sommige naïevelingen daar dan nog intrappen ook. De 'menslievende' Fransen vs de 'imperialistische' VS? Get real.
U dacht dat ik dit verhaal niet kende?
Maar dat neemt niet weg dat de Fransen op dat moment gelijk hadden om geen oorlog te voeren.
Bovendien beschikken we over te weinig internationale druk om oorlogje te spelen, dat we daar eens aan werken. De VN is niet meer dan Keeping up Appearances. Geen enkel land is overigens vrij van belangenvermenging...
Oud 13 augustus 2004, 18:33   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Zwak, jongen, heel zwak. Het Vatikaan heeft met dit alles niets van doen, daar de Arameeërs nooit onder de bisschop van Rome hebben gestaan. Ze vormen al eeuwen lang een zelfstandige Kerk.
Dat beweer jij, Jan, ik zeg dat ze daar niets verloren hebben en dat ze er moeten opdonderen. Weg met dat volksvreemd gespuis!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 18:34   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
U kraamt onzin uit en dat weet u best (geef gewoon toe dat u er op uit is hier een beetje goedkoop te provoceren).

Om uw oordeel wat bij te stellen over de Arameeërs (ook wel Assyrische christenen) genoemd, moet u eens het volgende boek lezen:

http://www.epo.be/uitgeverij/boekfic...=90_6445_224_5

En zeker eens het hoofdstuk "rode appels" eens lezen!
Al die revisionistische onzin interesseert me niet! Rauss damit!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 13 augustus 2004, 18:35   #47
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Wat heeft het vaticaan hier mee te maken? Ik zou maar eens mijn geschiedenisboeken boven halen of op de google informatie hier over opzoeken, in de plaats van onzin hier uit te kramen.
Ik gebruik hier nochtans een beproefde tactiek. Nog niet herkend?

Citaat:
Oud 13 augustus 2004, 18:43   #48
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Het Vlaams Blok heeft zich NERGENS uitgesproken als zijnde voorstander van de Amerikaanse oorlog in Irak! Omtrent de ganse Irak-kwestie heeft het Vlaams Blok nooit een standpunt ingenomen. De heer Decoorne, die niet om een leugentje meer of minder verlegen is als het over het Vlaams Blok gaat, haalt hier een foto aan afkomstig van een extreem-linkse website, die handelt over een VB-actie tegen islamterreur, en die in de verste verte niks te maken had met de oorlog tegen het regime van Saddam Hussein.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 19:55   #49
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck

Het Vlaams Blok heeft zich NERGENS uitgesproken als zijnde voorstander van de Amerikaanse oorlog in Irak! Omtrent de ganse Irak-kwestie heeft het Vlaams Blok nooit een standpunt ingenomen. De heer Decoorne, die niet om een leugentje meer of minder verlegen is als het over het Vlaams Blok gaat, haalt hier een foto aan afkomstig van een extreem-linkse website, die handelt over een VB-actie tegen islamterreur, en die in de verste verte niks te maken had met de oorlog tegen het regime van Saddam Hussein.
[font=Arial]http://www.lsp-mas.be/blokbuster/20...azisblok_01.jpg[/font]

Moeite met begrijpend lezen ?
BUSH heeft gelijk !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 22:23   #50
Seba
Europees Commissaris

Standaard

als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 22:41   #51
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Is dit een uiting van je sprakeloosheid?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be