![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb je 't over, ik heb geen boiler.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 oude kasserollen of zo?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeren pompoen
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorraad Gordon's Finest Malta.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe kan men nu in 'Allah's' naam gaan feliciteren, voor iets van 5 �* 10 min. genot dat verkeerd is afgelopen of het gevolg is van het materialiseren van een verkeerde resolutie?
![]()
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Of zoniet: 'k heb er nog zo ene staan en NEEN !, 'k heb hem niet nodig voor m'en eigen 'PC'! - Zal ik hem maar op 'E-bay' zetten?
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weten we ook alweer hoe jij daarover denkt. Ik hoop dat u geen kinderen heeft, anders zijn het maar arm schaapjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Een mercedes slk 200 van 98
ZALIG karreke om mee te rollen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Blankenberge. Ik ben er vandaag voor het eerst geweest en heb genoten van het strand, de picknick, het gezelschap en de zee. Heerlijk!
Opm: weinig verschil met een andere kuststad, bv. Oostende, buiten dat er minder volk was. Minpuntje: de voze (wellicht racistische) toiletmeneer met z'n gescheld "trutjes gooien overal zand bla bla". Kun je daar klacht tegen indienen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() een term die ik pas las
Erotisch kapitaal Erotisch kapitaal is een term die voortborduurt op het concept van kapitaal van Pierre Bourdieu. Het is één van de soorten kapitaal zoals ook sociaal kapitaal, cultureel kapitaal en symbolisch kapitaal. Het concept erotisch kapitaal is ontwikkeld door de socioloog Adam Isaiah Green van de Universiteit van Toronto. Hij definieert erotisch kapitaal als de kwaliteit en kwantiteit van eigenschappen die een individueel persoon bezit en die een erotische respons in een ander kunnen opwekken. Sommige van deze eigenschappen zijn aangeboren en niet te veranderen (zoals lengte of huidskleur) terwijl andere kunnen worden verworven. Voorbeelden van verworven erotisch kapitaal zijn: grotere borsten door borstvergroting betere proporties door liposuctie meer spiermassa door bodybuilding |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Verjaardagscadeau's:
- een spierwitte bureaulamp (m'n vorige ging stuk en deze zal ik ook wel als nachtlamp gebruiken, want zo helemaal alleen in 't donker slapen is best wel eng) - een kamerplant (kalanchoë - mensen schamen zich niet maar vindt het heus wel lief) - een beige sjaaltje - een "hello kitty" kirsche lipenbalsem Alez, ik ben weer zoet voor een jaar. Laatst gewijzigd door Laynee : 10 augustus 2013 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN