![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, U hebt gelijk, het is Boadicea die het aanhaalt.
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zal hij zijn politiek daarom veranderen ? Er zijn teveel stembriefjes ( en dus geld en macht ) mee gemoeid. Zelfs moesten ze Di Rupo steendood slagen, dan kwam er gewoon een andere " Di Rupo " in de plaats. Zulke onbekwame parasieten zijn er genoeg voorhanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, weer een walgelijke draad �* la forum.politics.be. 0,0 meeleven met het slachtoffer en natuurlijk het gebruikelijke racistische gezaag. Diegenen die onze "beschaving" deelden en die ons gingen komen redden van alle "bruin mannen" en andere "moslims" blijken nu plots ook "import" en zelfs "Oostblokkers"!
Bijna 25 jaar na de val van de muur nog steeds spreken over "Oostblokkers", je moet het maar doen. En de moeder van het vermoorde slachtoffer - de vader is al lang dood - door het slijk halen door nauwelijks verholen jaloezie ten toon te spreiden t.o.v. haar zgn. "hoge functie", je moet echt wel een slecht mens zijn om het te doen. Ze heeft na haar echtgenoot ook haar dochter verloren, wat kan haar functie haar gestolen worden! Hebben jullie dan echt niet de minste menselijkheid?! De laagste van de zgn. "Oostblokkers" heeft nog meer menselijkheid dan jullie!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad te walgelijk voor woorden.
Maar ja, vrije meningsuiting ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
" zeg me wie uw gesprekpartners zijn, en ik zal u zeggen wie u bent ". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen islamofoob. Maar vertel mij eens, waarom kunnen moslims over het algemeen zo slecht tegen kritiek? Waarom komen er rellen als er een provocerend filmpje over de islam wordt gemaakt? Als je niet wilt dat mensen je aanzien als wilde, gedraag je er dan ook niet naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() En de VRT moet al weer een zeer interessante inbreng doen!
"Werpt dit een schaduw op de Gentse feesten?" waarbij de VRT een link probeert te leggen met het voorval en de Gentse Feesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moordenaar is een moordenaar. Wat zijn ethnie, religie of politieke overtuiging is, interesseert ons niet, want door zijn daden heeft hij zich van al dergelijke groepen uitgesloten.
Ook kan ik je geruststellen: ook jou beschouw ik niet direct als gesprekspartner. Er zijn een beperkt aantal mensen hier die open staan voor dialoog, al de anderen sluiten zich gewoon af. Of nog: ze sluiten zich op in de haat. Daar is dus geen intermenselijk contact mee mogelijk. Maar dat zal mij niet beletten om te zeggen wat ik observeer, natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Was dat die aurore van Rad van fortuin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hadden ze in Gent trouwens geen geweldig netwerk van camera's opgehangen?
Er was toch sprake van dat men heel de boel in de gaten ging houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 juli 2013 om 16:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() ![]() Dit is de dader zijn foto op Google+. Afmaken die gast ! Ik moet zeggen, hij heeft wel veel weg van een neonazi.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 30 juli 2013 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch hoe ze zijn... Gewoon negeren. ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iedereen die kritisch is op de multiculti en of islam noem jij een racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Innige deelneming aan de familie,wat een drama voor die mama,de dader mogen ze voor mijn part de doodstraf geven.Ook graag een onderzoek naar wie juist die kerel zijn papieren heeft gegeven.
|
![]() |
![]() |