![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Voila mysterie van hoe kunnen wonen in een luxe appartement opgelost ![]() Pooier spelen brengt ook op ![]() Voila tweede probleem hoe de "verdachte" een luxe appartement kon betalen ![]() Vriendin vertrekt met moeder op reis en vriend gaat niet mee? Misschien wou vriendin niet meer het geldezeltje zijn? Oeps financieel probleem! Oplossing : beetje gaan stelen. Pech, verkeerd afgelopen en iemand gewurgd ![]() Voila weer een mysterie opgelost ![]() De Vermaessen zou het niet beter kunnen ![]() Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 1 augustus 2013 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In mijn ogen is het toevallig dat het een Rus was. Het kon ook een Belg geweest zijn. We hebben crapuul overal ter wereld. En over je vorige posts: ik ben wel een vrouw, dus hou op om me man te noemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Ben jij Rus, zo ja wie heeft u geregulariseerd ?
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Zo een job laag bij de grond die iedereen kan ? Behalve depressieve marginaalvrouwen.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is onze schuld dat het land volloopt met vreemd nutteloos krapuul, en het is onze schuld omdat we niet meteen alles wat we hadden aan hen cadeau hebben gedaan! En wij maar lopen pronken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Dit is niet het land van melk en honing waar je zonder te werken meteen alle luxe krijgt en dat slaat dikwijls tegen voor nieuwkomers, die hier een paradijs verwacht hadden. In Rusland moet je als Westerse toerist niet met je rijkdommen uitpakken. Er zijn daar regio's waar je dat niet zou overleven. Dat klopt, maar als je snapt in wat voor situatie sommige mensen zitten, kan ik hen ook begrijpen. Een mens aan de grond verliest zijn moreel. Dat betekent niet dat ik het goedkeur, maar als de rekeningen opstapelen en mijn uitkering verminderd, wou ik ook dat de moed en de middelen had om een bank te overvallen. Ik ga het dus niet doen en verder blijven krabbelen en hopen op werk, maar ik kan begrijpen dat je uit frustratie zo een rijkeluisdochter de keel zou dichtknijpen. Daar mag ook eens over nagedacht worden. De wet zegt trouwens dat je niets van waarde zichtbaar in je auto mag achterlaten, want dan is het uitlokking als ze het zouden stelen. Persoonlijk vind ik pronken met dure spullen in arme wijken net hetzelfde. Ik ben hier naar een werkloze autochtoon, die de eindjes aan elkaar knoopt en blijft solliciteren, maar blijkbaar niet goed genoeg ben om te werken, terwijl ik gewoon de muren oploop en liefst iets anders om handen zou hebben dan hier op een forum te zitten klagen. Ik moet mijn frustraties ergens kwijt, voor ik zelf iemand zou wurgen. Dus ik ondervind zelf aan den lijve dat er voor veel mensen van eigen volk al geen weelde is. Moet ik dan op mijn gemak zijn als de ministers hier nog wat meer kansarmen binnen halen? Laatst gewijzigd door Boadicea : 1 augustus 2013 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tadjikistan telt 95% moslims.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tadjikistan, ten noorden van Afghanistan.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel vast dat Filip en Mathilde zich goed voelen.
Een koning die niets zegt over vreemdelingenterreur is een verrader.
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Zeer cru omschreven maar inderdaad: Illegaal, maar ze (politie en co) weten plots wel dat Hij hier al 10 jaar illegaal verblijft! Ongelooflijk wat in dit land mogelijk is.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Draai en keer het zoals jullie willen. Denk al die buitenlanders hier even weg en het gerecht zou hier héél wat minder werk hebben. De grote hoop zijn paria's die azen op onze sociale vangnetten waarvoor WIJ en onze voorouders gewerkt hebben.
Maar Sinterklaas spelen met andermans geld is uiteraard gemakkelijk. Als je dan persé toch buitenlanders wil binnenhalen, neem ze dan in huis en betaal zélf voor hun kost en inwoon. Het zal rap gedaan zijn.... ![]() |
![]() |
![]() |