![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch, die in de privé moeten er voor werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach het grote misverstand dat iemand als ambtenaar minder zou verdienen als iemand in de privee,dikke zever.Overigens zal het verschil in pensioen tussen de ambtenaar poetsvrouw en privee poetsvrouw geen 30% schelen maar het zal toch meer zijn,overigens zal een ambtenaar poetsvrouw door de band een stuk MEER verdienen dan die in de privee.Je moet alleen de juiste connecties hebben om binnen te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer of harder dan die bij de overheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is dit allemaal theorie; In de praktijk zijn er weinig of geen poetsvrouwen aan de overheid die vastbenoemd zijn. Zij verdienen dus niet alleen minder dan in de privé; ze hebben nadien ook nog eens een lager pensioen. Het is niet voor niets dat er bijna geen poetsvrouwen meer in dienst zijn van de overheid en dat de schoonmaak wordt uitbesteed aan schoonmaakbedrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan een sub-forum bij moeten maken.
Met als titel: "ambtenaren-kwesties". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() 2
zeer goed gezegd raf! zoals gewoonlijk. enne...voor de goei stemmen eh kameraad ![]() Laatst gewijzigd door spabert : 3 augustus 2013 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanuit mijn werkplaats zag ik de bierzuipende werkers van de gemeente Ardooie 3 weken bezig,een schaamtelijk vertoon.Gemiddeld met 3 a 4 man om een stuk trottoir van 150 m2 aan te leggen.
8 u: begin shift 8 u 20:aankomst bij het trottoir(3 min. van het depot) 8 u 40: beginnen werken 9 u :koffiepauze(bierpauze voor sommige) 9 u 45 :einde koffiepauze 11 u 30:vertrek naar depot 13 u 20 :opnieuw werken 13 u 40 :koffie of bier met taart(elke dag) 14 u 30 :opnieuw aan het werk 15 u 00 :koffie of bierpauze 15 u 30 : terug aan het werk 16 u 00 :opruimen 16 u 10 ![]() 16 u 30 :vertrek naar depot 17 u 00:einde shift Met eigen ogen zag ik hoe er een van zattigheid moest overgeven om 10 uur in de morgen. Ja ik moet meer en harder werken voor een loon dat een 150-tal euros lager ligt dan die statutaire lamzakken. Laatst gewijzigd door Rahowa : 3 augustus 2013 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat varieert van de ene overheid tot de andere. Daar is geen duidelijke lijn in te trekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Gelukkig zijn ambtenaren idealisten die zich volledig ten dienste stellen van de burger en dat tegen slechtere voorwaarden dan in de privé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |