![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik ook, maar ik begin te vergeten.
Wat betreft Daan: Ik vrees dat de meeste verontwaardiging voor zijn 'faux pas' uit N-Va hoek komt. Niet onlogisch, want die partij werd door Daan ferm te kakken gezet een tijdje geleden. Eigenlijk is het een bewijs dat hij zijn stiel als eigenzinnig kunstenaar die heilige huisjes omver durft schoppen, beheerst. Uiteraard vind ik het fijn dat hij op lange N-Va-teentjes trapt, maar persoonlijk vind ik Daan op artistiek vlak niet mijn dada.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ge zijt een leugenaar. In een ander topic beweerde je dat je graag een glas wijn dronk. Wat voor een vurte, vuile leugenaar ben je!
Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 4 augustus 2013 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's zoals Hunter S. Thompson: die ving ooit 25.000 dollar om ladderzat van het spreekgestoelte te vallen... Wat daar de culturele of intellectuele waarde van is, Joost mag het weten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 augustus 2013 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() nu ik moet zeggen, ik weet ook niet wie Daan is, had er nooit van gehoord, nu wel en ik steek hem in dezelfde schuif als Tom Lanoye, dus om gewoon te vergeten,
ik hoop dat Bart de Wever, alle subsidies aan die klonen stopt, als Tom Lanoye zijn boeken in het frans wil uitgeven dat hij dat dan zelf betaald, als ik een boek uitgeef moet ik dat ook zelf betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als een wereldberoemd artiest dat nu nog zou doen op een festival ok, maar zo'n nitwit als Daan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt danig over Daan gesproken & geschreven ,
maar dusdanig weet ik nu nog niet wie Daan is ![]() Of is't gedaan met Daan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 augustus 2013 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd dat er nog mensen bestaan die Daan niet kennen. Niet dat het zo een wereldbekend en super getalenteerd iemand betreft, maar hij stapelt de gouden platen wel op, en heeft bijwijlen zelfs prima nummers.
http://www.youtube.com/watch?v=WjNUJSuV42k Los daarvan is zijn politieke overtuiging niet de mijne en vind ik het vooral een zagevent in interviews. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed dat het een bruinwerker is die verdedigd wordt door de bruinwerkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij daar gouden platen mee haalt dan bewijst dat alleen maar dat het begrip "gouden platen" helemaal niets meer inhoudt.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik tegenwoordig nog radio opzet , luister ik meestal naar:
khrnrocks.com: www.streamlicensing.com/stations/khrn
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 augustus 2013 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet hoe je daar naar kan luisteren, ik krijg er migraine van.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt , meestal ram ik zelf wat op stookhout met prikkeldraad erop
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Als muzikant moet ik hem gelijk geven. Dronken spelen gaat van geen kanten (typen nauwelijks).
Qua rock n roll kan het tellen, ma zijn fans laat hij dik in de steek...
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, minder Daan, dat is niet veel gemis.
|
![]() |
![]() |