![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog even de papiertjes in orde laten zetten, en het land van melk, honing en racistische autochtonen heet u en uw echtgenoot ten zeerste welkom. Indien het wel een poging is tot uitlokken van racistische uitlatingen. Spijtig, daar kan ik U niet mee helpen. Ik kan wel een vraag stellen. Wat kan uw echtgenoot kwa job? Kwestie, geitenhoeder is geen knelpuntberoep in België. Tenzij er een plotse vraag ontstaat naar taai halalvlees en prostituees.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En charm them out? Ow komaan, na zoveel decennia alles onder hun gat te geven gaat ge hun kloten nog eens kussen ook of wa? Niets van, dat ze hun zwijnerijen maar ginderachter houden, dat westers gedoe hebben ze toch niet graag dus moeten ze hier maar wegblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er verkeerd met niet trouwen? Waarom per se in het huwelijk willen treden? Ik heb de fout ook gemaakt maar dat was in de jaren '60 toen we hier allemaal nog wat naïever waren, ik ben al meer dan 25 jaar gescheiden en geloof me, mijn leven is tien keer beter geworden na de echtscheiding. U bent - naar ik aanneem - hier in het Westen opgegroeid en sinds de jaren '60 hebben de vrouwen hier veel bijgeleerd. Meisjes trouwen niet meer halsoverkop om zoals u het uitdrukt van straat te geraken. Een alleenstaande vrouw met een baan is een volwaardig lid van de maatschappij en kan een heel gelukkig leven leiden!
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwen met een neef! Kinderen die dus mogelijk last zullen hebben van ziektes door inteelt, hoe lang en slank uw "man" ook moge zijn. En een bruidsschat, weinig of veel, het betekent een koop. U kent hem nauwelijks maar u bent zeker dat hij uw onkosten mee zal betalen. Bent u echt zo onnozel? Vergeet u dan dat hij nog geen werk heeft en mogelijk nooit zal vinden? Waarmee gaat hij betalen? Met potscherven? Het feit dat zijn schoonzuster zelfmoord gepleegd heeft, had voldoende moeten zijn voor u om nog eens goed de negatieve kanten van deze verbintenis onder ogen te zien!
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer men uit een ander land hierheen migreert of geboren is uit immigranten
Als men in deze situatie niet de moeite doet onze taal fatsoenlijk te leren, onze cultuur te leren kennen en onze wetten te aanvaarden, als men het normaal vindt dat de autochtone bevolking u ontziet omwille van uw afkomst en religie terwijl uzelf niet de geringste poging doet om diezelfde bevolking te respecteren, als men in feite enkel hier leeft met de bedoeling te profiteren van de bestaande wetten en voorzieningen zonder zelf iets terug te doen voor de maatschappij die u van die voorzieningen laat genieten.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is boekhoudkundig snel bewezen... Citaat:
Proficiat. Ge kunt er een huwelijksfeestje van bouwen. Elk een Cornetto, en een glas limonaad. Citaat:
't Is een troll. Ik stop met voederen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 augustus 2013 om 20:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dan toch bezig zijn, misschien ook een emigratie-beweging in gang zetten?
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is alleen dat het nog vrij lastig is om te bepalen wie er vreemdeling is en wie niet. Hoeveel generaties moet je in Belgie of Nederland wonen? Als je maar ver genoeg in mijn stamboom terug gaat, kom je ook buitenlandse invloeden tegen. Gelukkig maar, anders was mijn stamboom waarschijnlijk nogal van de inteelt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Remigratie, ja. Turken naar Turkije en Mocro's naar Marokko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je die kruist ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()