![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jezus heeft... Wie was Jezus ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..aha...dus jij bent hier de nietwerkende uitvreter die op andermans zweet voortdurend zijn vuil over ''vreemdelingen'' spuit.
Niet dat dat een verrassing is. Maar mooi dat je het zelf even toegeeft. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 augustus 2013 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komen steeds meer Nederlanders zich in België vestigen. Moet er nog zand zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Andev een pensioen heeft, dan hij daarvoor jaar na jaar x aantal €'s afgedragen. Of niet ? "Vreemdelingen" ? in onze gevangenissen is dat de sterkst vertegenwoordigde bevolkingsgroep. D�*t zijn uitvreters... Laatst gewijzigd door Boduo : 7 augustus 2013 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat de meesten de lof zwaaien over onze "vreemdelingen" als tegengewicht! En je scheert ze allemaal over dezelfde kam door het precies over "alle" vreemdelingen te hebben! En je geeft geen antwoord op de vraag waarom dat je weer thuis zit op woensdagnamiddag ipv op het werk! Ik heb tussen mijn studies+legerdienst en mijn pensioen geen half uur als te steunen werkloze rond gelopen en op elke verdiende cent belastingen betaalt. Jij bent ook zo bezig? Of ben je "slimmer"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De officiële statistieken zullen me niet tegenspreken,
maar er is relatief veel criminaliteit onder de nieuwkomers, of de verrijkers zoals sommigen ze noemen. En wat me nog meest van al stoort: het lijkt me dat de kranten soms opzettelijk niet vermelden dat het om allochtonen gaat. Misschien is er hier op het forum wel eens iemand met veel tijd en goesting, die een paar dagen na mekaar zijn/haar krant uitpluist om meldingen van criminaliteit, en daarbij een statistiekje opstelt: feiten, processen, veroordelingen respectievelijk door autochtoon, allochtoon of onbekend. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrap het woord "allochtoon"...en er zijn geen allochtonen meer. Schrap het woord "crimineel" ...en er zijn geen criminelen meer. Schrap het woord "burger"...en we zijn er zelf niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je inmiddels al waarom de personen achter het/de> Dexia schandaal, voorkenniszaakjes, graaibanen, koninklijke vennootschappen en 30 miljard belastingfraude, ...niet in de gevangenis zitten? Citaat:
Die paar belastingcentjes van je zijn inmiddels allang weggegraaid door je blanke vrienden. Dus je mag Allah op je blote knieen danken als er straks nog een ''vreemdeling''' is die je luiers wil verschonen. Want veel autochtonen zien we niet meer in de bejaardenzorg. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 augustus 2013 om 17:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk evenwel niet dat uw analyse volledig correct is. Laten we eens beginnen bij het begin. Bij de kleine overtredingen. Als ik hier in de straat kijk (de uitvalsbasis van de politie bevind zich in onze straat) staat meer dan 70% verkeerd geparkeerd. Tegen rijrichting, op plaatsen die geen parking zijn, voor garagepoorten, in het verlengde van de een zebrapad, .... . De politie passeert hier tientallen keren. Toch wordt niet opgetreden tegen deze overtredingen. Als er toch niet opgetreden wordt, waarom geen stapje veder gaan. Deze overtredingen zijn kleinigheden maar stimuleren volgens mij de criminaliteit. Ik stel hetzelfde vast op andere gebieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() en nacht of duisternis geeft je het recht te vermoeden dat de dader gewapend is... wat heeft nen eerlijke mens meer nodig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou dat recht evenredig zijn met de armoede en het gebrek aan grondstoffen?
Koper, oud ijzer en papier en karton, geld mee te verdienen voor iemand die niet toekomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Criminaliteit kan uiteraard in alle mogelijke vormen voorkomen ...
link Leek mij ook leuk om even te bekijken, na te lezen ... link2 ![]() Ter info Jezus en Moslims ... Bakjevolmetstro ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2013 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn, het blijkt dat de buurt ermee kan leven, met die geparkeerden voor garagepoorten en aan zebrapaden. Er zijn geen ongevallen die de mensen zenuwachtig maken. Dan moet de burgemeester de straat anders inrichten qua verkeersborden edm, zodat iedereen hetzelfde kan staan als nu, maar niet langer in overtreding. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Criminaliteit in Vlaanderen voorbije tien jaar gestegen. Tussen 2000 en 2011 is de criminaliteitsgraad in Vlaanderen toegenomen, terwijl die in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest stagneerde en in Wallonië daalde. Dat blijkt uit een analyse van de statistieken van de gemeenten, opgemaakt door de federale politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar... |
|
![]() |
![]() |