![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed wetende dat het WK in Qatar in 2022 zal plaatsvinden, en dat Blatter hopelijk dan met zijn klikken en zijn klakken buitengesmeten zal zijn...
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard ben ik zelf ook de Russische houding tov holebi's grondig beu, maar ik erger me dus evenzeer aan die selectieve internationale verontwaardiging tov Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten die spelen niet boycotte, dat haalt niets uit. Maar je kan wel tijdens de openings- en afsluitceremonie met een regenboogvlag zwaaien....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Off topic, is dat een eufemisme voor: "Je hebt mijn hypocrisie voor iedereen blootgelegd, en ik vind dat niet leuk?"
![]() |
#47 |
|
![]() Ze hoeven dat niet.
Als je iemand wil overtuigen van je mening kan het echter wel helpen.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt helemaal niks blootgelegd, buiten je onvermogen om bij het onderwerp te blijven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel in hoofdzaak Israel en de VS, en in iets mindere mate de Britten, Frankrijk en het Arabische schiereiland. Let ook op hoe binnen de EU de standpunten weer eens uit de angelsaksische wereld, de angelsaksische pers (de jodenpers) komen overgewaaid. En die standpunten worden zonder veel nadenken nagepapegaaid door zelfverklaarde progressieven zoals die trut van groen! daar.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pleiten voor een boycot tegen islamitische oliestaten waar men homo's ophangt zie ik de linkies nog niet doen, zo hypocriet zijn ze wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze begrijpen hun eigen hypocrisie niet, omdat ze de internationale politiek niet begrijpen. Ze snappen de breed opgezette val niet waar ze blind intrappen. Dat betekent spijtig genoeg dat deze politici totaal onbekwaam zijn. Citaat:
Van wie zijn de kernwapens op Kleine Brogel?En als je deze vragen eenmaal beantwoord hebt, keer dan terug naar de post van daiwa.
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() wedden dat de rechten van alle vrouwelijke athleten gerespecteerd zullen worden in Qatar?
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Rusland heeft haar wetten en verder niet zeveren en zagen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Als je bedenkingen hebt over de mensenrechten in Qatar - een land met de grootte van een postzegel dat enkel bij het grote publiek bekend is omdat ze het WK voetbal organiseren in 2022 - kun je daar steeds een nieuwe draad over maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als de zoon van de president of minister homo zou zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Die zijn dat toch niet in zulke landen (ironie) ! Net zoals moslimgeestelijken beweren dat er onder hun bevolking geen homo's bestaan. De Europese adel en vorstenhuizen kunnen er echter ook wat van: daar bestaan schijnbaar ook geen holebi's. Nog niet zo lang geleden had ons tochtgatje aan de Noordzee ook een kroonprins waar het er van afdroop, maar daar werd door het adelijke en politieke establishment een stokje voor gestoken. De oerkatholieke Boudewijn had in zijn testament - onder impuls van zijn Spaanse non - in het geheim laten opnemen dat zijn twee koninklijke neven, u ongetwijfeld welbekend, voor hun veertigste moesten trouwen om aanspraak te kunnen maken op een deel van zijn nalatenschap op een geheime Zwitserse rekening. Ze zijn allebei braaf kerkelijk getrouwd tijdens hun 39ste levensjaar. Need I say more !?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn het homo's, morgen weer een of andere pussy NGO betaalt met VS geld om wat keet te schoppen. Wie gelooft die media en verkochte politici nog? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 augustus 2013 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |