![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat een eufemisme voor "recuperatie door rechts"?
Als de moorden van Hans Van Temsche worden gerecupeerd door links om de burger verder te ontwapenen, dan is dat niet degoutant?
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja,ze vechten als een duivel in het wijwatervat.De kiezer beslist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt dan ook steeds moeilijker om de ellende die we ervaren met opgedrongen godsdiensten en geïmporteerde criminaliteit, goed te praten. Tot spijt van zij die uit die hoek stemmetjes wou winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flikken zijn uw vrienden he, jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die een vreedzame wake organiseren afschilderen als monsters. Oh, de ironie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Die zijn niet pro islamitisch hoor, die willen enkel vrije informatie en dat kan pro of anti islam zijn naargelang die informatie. Zoals overal vrij en onbeperkt internet, net hetgeen ze verbieden in islamitische landen hé. Anonymous is not your friend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Neen,een wake brengt respect,liefde,spijt aan de overleden persoon.
Het is géén politiek punt.BLIJF DAAR WEG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat Voorpost nu als doodgewone politieke vereniging/organisatie wil doen, zou X maal meer als lijkenpikkerij gezien kunnen worden. Laatst gewijzigd door Laynee : 9 augustus 2013 om 22:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Het is waar ik al dagen aan denk
enfin, waarop ik sjiek Was het nu een Rus of is het een Tadzjiek?? Tadzjikistan is geen deelrepubliek van de Russische federatie, maar een onafhankelijke natie. Het journaille ... De lijkenpikkers van de media ... ze zijn gewoon niet te meer te schatten. Ze zouden bij de Tadzjiekse propagandazender jaloers zijn op de spin doctors hier. Een fijn gezichtje als lezeres erbij (�* la Caroline Hoerkerke of Berggeit Van Mol) en iedereen laat zich dagelijks minstens 3 keer gewillig hersenspoelen. Heel het drama als scoop gebruiken en elke laatste druppel sentiment uitmelken. Als er van recuperatie moet gesproken worden, doe het dan liefst over die lijkenpikkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is walgelijk! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Wat leuk toch?
Ik zie hier al die rechtse zakken leuk mee marcheren, en de slachtoffers gebruiken voor: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar verder is het even degoutant als mensen dit misbruiken als anti-immigratie. Er zijn cijfer genog over migratie - legaal of niet - een enkele geval verandert die cijfers niet. Ik ben nu wel voor een strengere immigratie-beleid. Maar zoiets, hoe tragisch het ook moge zijn, mag het beleid niet beinvloeden. Ik heb gelijk of ongelijk maar een individuele moordende rus zal me geen gelijk geven.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze draad is zo onnozel dat ik straks Raf gelijk moet geven. En voor wie het niet weet is dat erg onnozel.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 10 augustus 2013 om 05:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een "aangeboren taak" van extremisten om aan lijkenpikkerij te doen.
Destijds deed klein-links, vanbonds-links en groen dat ook, toen Semira Adamu overleed. Nu doet Voorpost dat. Zolang ze de familie daar niet rechtsreeks mee confronteren, vind ik dat niet zo heel erg storend. Ik weet immers al lang hoe laag al die extremisten, aan beider kanten, gevallen zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Met politieke recuperatie van een maatschappelijke trend is niks mis, toch ?
Het IS een feit dat er een oververtegenwoordiging van zinloos geweld vanuit de hoek van de nieuw-belgen komt. Ontwortelde mensen zijn een gevaar voor de maatschappij waarin ze terecht komen. De actualiteit bewijst dat dagelijks. Er is niks mis met immigratie, maar dat moet op een gecontroleerde wijze gebeuren, zodat iedere immigrant met de nodige begeleiding en aandacht een plaats kan toebedeeld worden in onze samenleving. Niet zoals hier dus, waar er gedweild wordt met de kraan open. Men heeft onder de paarse regeringen een dusdanig grote instroom met bijhorende massaregularisaties gerealiseerd, dat we nog j�*�*ren tot decennia werk zullen hebben om iedereen te assimileren. Er zullen dus inderdaad nog vele Aurores volgen. Nodeloos. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |