![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nadeel is dat je het soms pas een week later doorhebt. En 't kost geld. Na runflats, terug back to normal.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben eens geflitst aan 120 of zo.
Dat wat nog niet zo erg. Ik was poepeloeren zat en reed op een platte band. Runflat. Wist het zelf ook niet. Gelukkig stond dat niet op de foto allemaal. Runflat pakweg 300 �* 400€ per band...naargelang profiel en zo. 't kan ook 500€ zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 augustus 2013 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ze ook opspuiten met schuim.
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je rommel in je banden wil, dan is dat de weg om te volgen.
Probeer maar eens, zo'n "anti lek spuitbusje". En als je denkt aan PUR schuim van bij de gamma, dat spul hard gewoon uit en wordt breekbaar, plakt als de ziekte, en zwelt zeer onregelmatig op. Als je per ongeluk een ronde band overhoud, dan kan je er een paar kilometer mee rijden tot het vlokken zijn. Veel plezier om bij de werkzaamheden volgende op dit experiment de velgen proper te krijgen.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag wel na het opspuiten niet wachten maar meteen gaan rijden. Hoe dan ook, ik ben er ook geen voorstander van maar ook geen kenner.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Mijn ideale stel autobanden :
Vooraan : Nietzsche en Openeye Ahteraan : Khil en Demper |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik lek rij heb ik 2 mogelijkheden. Of ik haal het full size reservewiel uit de koffer en steek dat effe zelf. Worst case scenario. Doornat , bibberend koud stap ik een uur later in de opnieuw ingeladen auto, en rij verder met de verwarming hoog naar de bestemming. Minder erg, maar lastiger scenario. Ik bel de pechverhelper en wacht ondertussen lekker in de geclimatiseerde wagen, met mijn 7" tablet als entertaiment. Goeie muziek, Eboeken, spelletjes, zelfs online films of "forumgezeik" kunnen die helaas niet voorziene tijd vullen. Op vrijloop, met airco aan kom it toch gauw 8 uur verder op een kwart tank. Zonder airco, dan denken we aan een dag. En ik denk niet dat de extra kost van een setje runflats opweegt tegen een uur discomfort of een wegenhulp abonnement (wat u tegenwoordig bij een tankbeurt kan krijgen)
![]() |
![]() |
#49 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hmm, idd peis dat je idd gelijk hebt. De kosten, baten wegen niet op. Laatst gewijzigd door openeye : 12 augustus 2013 om 07:28. |
||
![]() |
![]() |