![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is NVA leugenachtig? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als persoon denk ik: men doet maar; als men absoluut gekende koppen in de partij wil katapulteren, men doet maar, maar blijf consequent. Als je eerst van de toren blaast dat 'dat niet kan', dan moet je er zelf niet mee afkomen, ook al komt hij amper nog op TV. Vraag aan de mensen op straat: "van waar ken je Walter Capiau?", ben ik zeker dat het antwoord zal zijn: 'Rad van Fortuyn' en niet 'Capiau Projects, met zijn 15 werknemers, die programma's maakt voor TV'
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kreuner Walter Grootaerts zal ongetwijfeld een fijn schepen zijn voor Lier, maar wat is zijn meerwaarde voor de nationale politiek? Miss Belgium ex-VLDster Anke zal de hitsige macho's wellicht aanspreken, maar wat heeft deze Blok-Babe met het Vlaamse gedachtengoed van doen... Een late bekering? Zoveel te beter dan: sukses dermee kind, op naar de Vlaamse staatsvorming! En Margriet mag dan al een klok van een stem hebben, haar intrede bij de VU destijds was even bombastisch als haar verschijning. Gelukkig vond zij de weg naar de VLD, waar ze als een echte dame kan openbloeien tot een waardevolle politica en de VLD een beetje mee vervlaamse tegen wet van Herman Decroo in. Dat Capiau vroeger gekend stond om zijn schalkse streken voor de radio, zijn hoger lager of ik ga het zeggen Walter.... betekent toch niet dat de man vandaag geen politieke visie mag hebben en zijn schouders niet mag zetten achter een partij die het nauwst aansluit bij zijn visie op een leefbare toekomst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehehehehehehehehe.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De enige 2 die misschien echte NiVeAnen en dus partijbeesten zijn, noemen Frieda en Geert. Wanneer zij vergeten dat de N-VA hoofdzakelijk bestaat bij gratie van de inzet van mensen die vanuit het middenveld terug een radicale en leefbare Vlaams nationale partij wilden opbouwen, wars van eigenbelang aan de ene kant en rechts extremisme aan de andere kant, is het ermee gedaan. Ik spreek uiteraard uit eigen naam, maar ik weet dat velen die mening delen... Ze wezen gewaarschuwd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mij gaat het trouwens over de geloofwaardigheid van uw NVA. Geert was tégen gebruik van BV's in de politiek, deze belofte heeft hij bij deze gebroken (en niet in het minst)! Denkt u dan echt dat hij - nooit gaat meewerken met Vlaams Blok? - vlaanderen onafhankelijk gaat maken? of maakt dat uiteindelijk niet uit? Het is niet ik die de NVA-aanhang heeft belogen, maar de voorzitter zelf, en d�*t kan niet. Het kan evenmin dat enkel een politiek tegenstander hierover valt. Als de NVA haar woord reeds breekt over iets - zo eenvoudig - als kandidaten en lijstvulling, wat wordt het dan als het echte werk begint? Wat kan deze partij dan aanrichten als ze gekende koppen nodig heeft voor stemmen? Denk na, mensen, voor het te laat is, de NVA bedriegt jullie, en ze lachen er nog mee op TV ook.
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |