Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2004, 23:27   #41
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Als ik ...je onderschrift lees : "Things should be made as simple as possible" dan ben jij Ingenious daar inderdaad een goed voorbeeld van. Simpeler kan iemand als jij zeker niet zijn.
hierse, onzen eagle komt zijn vriendje wolf weer ter hulp gesneld, hoe lief. komt me trouwens bekend voor: http://forum.politics.be/showthread....1&page=6&pp=20

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2004, 23:33   #42
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hierse, onzen eagle komt zijn vriendje wolf weer ter hulp gesneld, hoe lief. komt me trouwens bekend voor: http://forum.politics.be/showthread....1&page=6&pp=20
Als je iemand tracht op de vingers te tikken ("heb je daar trouwens 3 dagen moeten over denken ?"), dan moet je er ook tegen kunnen dat iemand anders dat ook bij jou kan doen.
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2004, 23:36   #43
ingenious

Standaard

Citaat:
Als ...je iemand tracht op de vingers te tikken ("heb ...je daar trouwens 3 dagen moeten over denken ?"), dan moet je er ook tegen kunnen dat iemand anders dat ook bij jou kan doen.
op zo'n achterlijke reply van wolf valt niet veel anders te zeggen. bovendien was dat tussen mij en wolf. dat geeft jou dus nog niet het recht van mij aan te vallen. maar je doet maar hoor, als je daar gelukkig van wordt. ik zal er niet van wakker liggen.

Citaat:
Oud 22 augustus 2004, 17:26   #44
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
grapjas!

heb je daar trouwens 3 dagen moeten over denken?
Maakt het wat uit wanneer ik erop reageer, ik had uw bericht simpelweg niet zien staan. Maar je bent wat je bent: een islamcollaborerende volksverrader en een lakei van de Belgische staat.
Oud 22 augustus 2004, 18:49   #45
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Maakt het wat uit wanneer ik erop reageer, ik had uw bericht simpelweg niet zien staan. Maar je bent wat je bent: een islamcollaborerende volksverrader en een lakei van de Belgische staat.
uit jou mond klinkt het als een compliment

Citaat:
Oud 22 augustus 2004, 19:21   #46
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
uit jou mond klinkt het als een compliment
Voor iemand die openlijk toegeeft een Islamcollaborerende volksverrader te zijn en daarmee ook de aanslag van 11 september goedkeurd waarbij meer dan 10.000 onschuldige slachtoffers zijn gevallen daar deze aanslag duidelijk Islamitisch geïnspireerd was tegen niet-moslims, en anderzijds toegeeft een lakei van de Belgische Staat te zijn vind ik je nick "Ingenious" niet bepaald gepast gekozen.
Mag ik je voorstellen je een veel beter bij jou persoonlijkheid passende nick op te sommen ? Ik denk daarbij oa. aan "terrorist", "Stalin", "Abou Jahjah", ...
Oud 22 augustus 2004, 19:33   #47
ingenious

Standaard

Citaat:
Voor iemand die openlijk toegeeft een Islamcollaborerende volksverrader te zijn en daarmee ook de aanslag van 11 september goedkeurd waarbij meer dan 10.000 onschuldige slachtoffers zijn gevallen daar deze aanslag duidelijk Islamitisch geïnspireerd was tegen niet-moslims, en anderzijds toegeeft een lakei van de Belgische Staat te zijn vind ik je nick "Ingenious" niet bepaald gepast gekozen.
Mag ik je voorstellen je een veel beter bij jou persoonlijkheid passende nick op te sommen ? Ik denk daarbij oa. aan "terrorist", "Stalin", "Abou Jahjah", ...

Citaat:
Oud 22 augustus 2004, 21:02   #48
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Een Vlaming is het allezins niet. Iemand die zijn land overleverd aan de islamkolonisatie is voor mij geen Vlaming meer.
Oud 22 augustus 2004, 21:05   #49
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Een Vlaming is het allezins niet. Iemand die zijn land overleverd aan de islamkolonisatie is voor mij geen Vlaming meer.

Citaat:
Oud 22 augustus 2004, 21:44   #50
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Wil Ingenious zich bekeren misschien ? Het is nog niet te laat om je van je verkeerde door blindheid geleide visie te ontdoen hoor. Maar weet één ding, als je met deze vlag wil zwaaien, moet je je ook gedragen naar hetgeen deze vlag symboliseert, nl. houden van Vlaanderen. De Islam wil Vlaanderen vernietigen om nieuw moslimveroveringsgebied te kunnen annexeren, de Walen willen Vlaanderen klein houden en het zolang mogelijk uit eigen profijt leegzuigen omdat de fransen zich superieur voelen aan de Nederlandse taal.
Oud 22 augustus 2004, 21:52   #51
ingenious

Standaard

Citaat:
Wil Ingenious zich bekeren misschien ? Het is nog niet te laat om je van je verkeerde door blindheid geleide visie te ontdoen hoor. Maar weet één ding, als je met deze vlag wil zwaaien, moet je je ook gedragen naar hetgeen deze vlag symboliseert, nl. houden van Vlaanderen. De Islam wil Vlaanderen vernietigen om nieuw moslimveroveringsgebied te kunnen annexeren, de Walen willen Vlaanderen klein houden en het zolang mogelijk uit eigen profijt leegzuigen omdat de fransen zich superieur voelen aan de Nederlandse taal.
ik moet me niet bekeren, ik ben namelijk vlaming. ik hou van de vlaamse charme, maar dat wil niet zeggen dat ik wallonie en de islam moet haten. noem me wat je wil, ik blijf vlaming.

speciaal voor jou en wolf:

Citaat:
Oud 22 augustus 2004, 22:30   #52
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
ik moet me niet bekeren, ik ben namelijk vlaming. ik hou van de vlaamse charme, maar dat wil niet zeggen dat ik wallonie en de islam moet haten. noem me wat je wil, ik blijf vlaming.
Ik zeg niet dat je ze moet haten maar de franstaligen die ons altijd onderdrukt hebben en de vreemdelingeninvasie die een regelrechte aanval is op onze cultuur met open armen ontvangen getuigd van weinig liefde en respect voor uw eigen volk. Een vlagje laten wapperen om aan te tonen dat je Vlaamsgezind bent is niet voldoende en al zeker niet als je daarnaast nog eens dat lelijke driekleurige onding laat zien.
Oud 22 augustus 2004, 23:04   #53
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Hopelijk wordt Prins Fillip de allerlaatste koning van den Belziek. Of beter zelfs is tegen dat Albert II de pijp uitgaat Vlaanderen reeds onafhankelijk geworden.
Het wordt tijd dat die driekleurige bespottelijk onding defintief naar de geschiedenisboeken verbannen wordt.
Oud 23 augustus 2004, 18:26   #54
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
En die binnenkort tot onafhankelijke moslim-enclave worden uitgeroepen en alwaar iedereen die er woonachtig is, onderworpen wordt aan de sharia.

Let's kill 'm and quick!
In Canada is de Sharia al gedeeltelijk ingevoerd, maar het is nog niet genoeg. Geef hen een hand en ze willen een arm...

Een eerste fase van de islamkolonisatie gebeurt op gemeentelijk vlak; niet zozeer een grote bevolking, maar wel een grote bevolkingsdichtheid is van belang. Met een sterke machtsbasis en dito bevolkingsaanwas kunnen ze vervolgens de nationale wetgeving en politiek beïnvloeden en overnemen.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 00:09   #55
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
In Canada is de Sharia al gedeeltelijk ingevoerd, maar het is nog niet genoeg. Geef hen een hand en ze willen een arm...

Een eerste fase van de islamkolonisatie gebeurt op gemeentelijk vlak; niet zozeer een grote bevolking, maar wel een grote bevolkingsdichtheid is van belang. Met een sterke machtsbasis en dito bevolkingsaanwas kunnen ze vervolgens de nationale wetgeving en politiek beïnvloeden en overnemen.
kan je eens een link geven over die sharia in canada?

Citaat:
Oud 14 september 2004, 20:33   #56
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kan je eens een link geven over die sharia in canada?

? Nerd!!!

Dat gieten ze niet in een geschreven wet zenne! Ze dwingen dat de plaatselijke bevolking gewoon af, zoals;
vrouwen lastig vallen als ze ongesluierd rondlopen.
aan de autochtonen laten zien dat die als minderwaardig beschouwd worden, zoals hen te bespuwen en te beschimpen.
Volledig misprijzen van de plaatselijke wetten en regeles...
allé, zowat alles wat we hier in N-europa ook dagdagelijks zien!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2004, 21:01   #57
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
? Nerd!!!

Dat gieten ze niet in een geschreven wet zenne! Ze dwingen dat de plaatselijke bevolking gewoon af, zoals;
vrouwen lastig vallen als ze ongesluierd rondlopen.
aan de autochtonen laten zien dat die als minderwaardig beschouwd worden, zoals hen te bespuwen en te beschimpen.
Volledig misprijzen van de plaatselijke wetten en regeles...
allé, zowat alles wat we hier in N-europa ook dagdagelijks zien!
waar kom jij nu nog me af

ten eerste, hoef ik jou beledegingen helemaal niet te slikken! gelieve die in het vervolg bij te houden.

ten tweede, ik vroeg gewoon een linkje naar enige informatie over het invoeren van de sharia in canada. ik vroeg helemaal geen wetteksten, wel een betrouwbare bron. ik geloof mensen niet zomaar op hun woord, en zeker niet als ze zichzelf volksstormer noemen.

ten derde, woon jij blijkbaar ver van mij, want al wat jij daar opsomt heb ik nog nooit gezien.

Citaat:
Oud 15 september 2004, 05:37   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Het zal wel weer een kleine groep zijn zekers die deze ghetto's vormen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 16:25   #59
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer

In Brussel is het al zo ver. Nog 1 verkiezing en de moslims zijn in de meerderheid in het Brussels parlement.
De grootste moslimpartij in Brussel is de PS. Snap je nu waarom ze het migrantenstemrecht door de strot van de Vlamingen duwden. Bij de PS telt enkel electoraal gewin. Plutôt arabe que flamand is hun leuze.Veel nadenken doen ze niet bij de PS (maar dat hoeft ook niet : hun wanbeleid wordt toch door de Vlamingen verder gefinancierd, so why bother ..). Benieuwd hoe de PS gaat reageren als die moslims numeriek sterk genoeg zijn om hun islamitische hervormingen door te voeren ....
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be