![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bpost is intussen al een hele tijd geen zuiver overheidsbedrijf meer. CVC zit er in, en de beurs eveneens en die hebben ook hun zeg te doen. Mij niet gelaten als je ook over hen heen wil gaan lopen, maar as said, wees niet verbaasd als Thys dan effectief weggaat en/of wanneer de resterende aandelen gedumpt worden. Dan zit de staat weer opgescheept met een log blok aan het been... Dat kan uiteraard ook eenkeuze zijn. En zelfs los daarvan blijft die verloning deel uitmaken van de overeenkomst tussen de werknemer en de werkgever. Politici die nu ronkende verklaringen willen afleggen over plafonds die zij al dan niet willen gaan opleggen, zijn gewoonweg bezig met platvloers, populistisch en electoraal gezever. Easy scoring bij de massa zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ondertussen Di Rupo als marxist slijten... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 augustus 2013 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Belgische Staat (50 % + 488 aandelen) CVC Capital Partners via Post Invest Europe Sarl (19,67%) Free float (i.e. verhandeld op de beurs) (29,87%) Personeelsvereniging bpost (0,46%)[3] Bpost bank : een joint venture van bpost (50%) en BNP Paribas Fortis (50%) Privé-sector ? (of 't moet zijn dat dit onjuiste/achterhaalde gegevens zijn ? ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 24 augustus 2013 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 augustus 2013 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De puntjes op de 'i'.
In ieder geval, eigenlijk is het een regelrechte schande wat mensen zoals een Thijs verdienen. Men kan dit in geen geval nog goedpraten in onze tijd. Maar het is een even grote schande wat De Wever(*) verdient als NVA- burgemeester van Antwerpen + zijn wedde als Vlaams NVA-parlementslid + zijn vergoeding als Voorzitter van de NVA (+++ de rest) Zoveel is duidelijk. (*) Of andere politici. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 augustus 2013 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door rafkaf : 24 augustus 2013 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als die baas zegt "voor minder doe ik het niet meer"...dan zeg jij "hij heeft gelijk". Maar als die werknemer met zijn minimumloon en twee platte banden zegt "voor dat geld doe ik het niet meer"...zeg jij "wat een parasiet"
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat beursgenoteerd bedrijf wordt kunstmatig de koers op peil gehouden. Dat is manipulatie en hiervoor zitten er toch meer dan één in een complot momenteel. Vraag is dan; wie ruift er mee uit het postpotje?
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u soms last van een De Wever complex,of betreft het een uiterst urgent probleem .... Tja, in dat geval.... Helaas,pillen ,noch een behandeling zullen u helpen aangezien uw nachtmerrie nog maar juist is begonnen... Let wel,ik wens u héél veel sterkte toe teneinde uw demonen te kunnen bedwingen... Of u daar véél kans gaat toe maken is dan weer een heel andere zaak... Maar toch,sterkte én beterschap gewenst... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Waar is jouw waarheid dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |