![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() De vraag is eigenlijk : waarom ? Dat politieke partijen enkel en alleen door d overheid gefinancierd zouden mogen worden is redelijk -maar dan zou elke andere financiering onwettig moeten zijn en zwaar bestraft -.
De financiering moet voldoende zijn, maar mag in geen geval de normale werking van openbare diensten of normale economische activiteiten dupliceren of er parallel aan zijn. Eveneens zou de algemene en verkiezingspropaganda ten einde de behoefte aan partijfinanciering tot een minimum te beperken ook aan banden gelegd kunnen worden. Bv enkel TV tijd + een algemene folder voor de kiezers waarin elke politieke partij hun programma uiteenzet zou moeten volstaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar aangezien jij een even slecht karakter hebt zoals ik, waardoor je zaken straal negeert: door met het IMF en de EU in bed te blijven liggen komt er van die zelfbeschikking niks in huis. En dan nog: zelfs indien er een nieuwe generatie aan politici een overheid vormt in een volledig autonoom vlaanderen, dan draait het weer uit op hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U spreekt zich in bovenstaande post echter herhaaldelijk tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik deel je pessimisme niet hoor. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samengevat blijkt uw boodschap een te sterk "wees toch bang domme Vlaming" gehalte te hebben om overtuigend te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zijn ze bij N-VA allemaal op verlof? Afschaffing Senaat => hervormen zodat de kiezer geen zeggenschap meer heeft. Afschaffing provincies => wij vragen een gouverneur. Partij dotaties verhogen => geen commentaar. 7 miljoen van arme stakkers afpakken, eerste en enige wapenfeit in Antwerpen en meestemmen om de Vlaamse belastingbetaler voor 13 miljard belegger en garantsteller voor die beleggingen bij de banken te maken, door de voltallige Vlaamse regering. Psssst! Nu ga ik mijn plaatselijke liberale café/ restauranthouder met mijn N-VA vriend even steunen door lekkere Vlaamse kost en Moortgat, door een paar Duveltjes te nuttigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Nee hoor. Waarom wordt het niet iets zoals de Basken doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Ik blijf enthousiast, of u het leuk vind of niet, ik moet niet wachten tot 2019 daarvoor!! Jouw partij zal tegen dan een samenraapsel zijn van gefrustreerde geesten!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() U verstaat het verkeerd.
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In economisch moeilijke tijden staat er wel altijd iemand op die verandering roept (bv. Obama). Spijtig dat de mensen niet verder denken dan hun neus lang is.
Bv. de burgemeester van antwerpen; Burgemeester Antwerpen = 127.491,72 EURO Wedde Vlaams parlement= 48.000 euro netto per jaar + 23.627 euro onkostenvergoeding. (De gemiddelde netto onkostenvergoeding in de privé bedraagt 1.800 euro per jaar) Wedde NVA voorzitter = ongekend. Sterke verandering wel!!! (enige verandering is in wie zijn zak het geld verdwijnt. Herinner Obama en zijn "change"? Het is ook wat minder leuk afgelopen voor zijn fanboys. Dus ze zijn allemaal even erg |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind niks.Ik ben 1,67 groot. En dan? Wat is er mis met mezelf tegenspreken? Is Bart een groot redenaar? Geert? Spreekt Bart zichzelf herhaaldelijk tegen? Of lacht hij veel naar zijn eigenste spiegelbeeld? Bent u een reserve-redenaar? Spreekt u veel tegen uw reservespreker? Bent u een reserve-trol? Hoelang speelt u al reserve? Voor wie? Waarom? Waar?Hoe?Wanneer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Houden zo!U bent een moedig mens. Wees een dappere verliezer. An another time...another place? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan Bellens & Thijs verdienen? Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 augustus 2013 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |