![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik maar van het standpunt uitgaan dat het dramatisch gesteld is met de autochtonen hun seksuele betrekkingen. De 4 Heemskinderen hebben gevochten voor de vrijheid van Mechelen en staan symbool als beschermengelen van onze stad ... jaja dat is zeker dat ![]() Linkie Linkie2 Die stoet is al voorbij zeker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie nog steeds geen politiek punt. Durf je niet ? Zou jij in plaats van vier broers uit een allochtoon gezin opteren voor vb. twee keer twee broers, dus uit twee gezinnen ? Omdat die vier broers misschien niet geboren zijn op Vlaamse grond ? Of is het dat je terug wil naar de Vlaamse gezinnen van 7 kinderen van voor de oorlog ? Oer-katholiek en gedragen door broedmachines gelijk kiekens in een legbatterij in een wereld waar overbevolking de grootste komende bedreiging is ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit: http://www.standaard.be/cnt/dmf20130822_00704123
blijkt dat sommigen iets of wat ontmenselijkt schijnen te zijn. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen nood, neem ik aan. Vermits u in uw nieuwe partij heel wat oude bekenden tegenkomt van uw oude partij. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 augustus 2013 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niemand gelooft toch dat moslims zich voor zulk "heidense feesten" gaan laten inzetten zeker? Dat mag niet van Allah hoor. Meedoen met de feesten van ongelovigen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ze doen maar, ik dacht dat zo iets toch een politiek tintje had en met alle respect voor de ruiters, ik had er liever leden van de inheemse bevolking op zien zitten, op dat paard bedoel ik.
![]() p.s. Ik ben voor geen enkele politieke partij of geloof te vinden, ik blijf op zondag in mijn bed liggen al dan niet in goed gezelschap. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2013 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Alsof Koerden en Alevitische Turken, om er maar enkele te noemen, zich iets van die dogmatische Sunni aantrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat verklaart dus uw irrationele obsessie voor die partij, u moet zich afzetten tegen uw eigen verleden om toch maar tot de nieuwe club te kunnen behoren.. Begrijpelijk in een beginfase, maar als zoiets lang blijft duren begint het enigzins zielig te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest van de bevolking draagt immers hun lasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was de post waarop ik reageerde. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 26 augustus 2013 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging om een reactie op uw antwoord op: Het verschil tussen cultuur van christenen en moslims is nogal duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dan maar gauw iets anders. .
|
![]() |
![]() |