![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
och ja, voor het geval de dhimmies voor de moslims moeten koken zeker? Ge gaan toch geen onreine ongelovige handen aan je eten laten zitten hoop ik? Ik weiger alvast halal-eten in de klinieken als ik er de volgende keer nog eens verblijf. Ik mag dat niet van mijn geloof zie je. Wedden dat ik een vegetarische schotel krijg? dan gaan ze toch de kamer mogen opdweilen vrees ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 augustus 2013 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het slecht kan zijn voor de gezondheid moeten ze het vermijden, maar alles is vergif naarmate de hoeveelheid. Als je dan ziet hoeveel zoetigheid die islamieten binnenspelen. Het is er dus totaal met de klak (tulband?) naar gegooid, zoals ze zeggen.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en wat is halal? het beest moet naar mekka kijke,, prevel een gebedje en snij keel over. voor de rest smaakt dat rund net hetzelfde als de onze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook van constante koeling is geen sprake. Die zou wèl moeten gebeuren volgens ONZE hygienische standaard, maar voor moslims is allah wel belangrijker en allah heeft niks gezegd van constante koeling en maximum temperaturen. De graaiers van de moslimexecutieve zijn zo al verschillende keren met half verrot halalvlees tegen de lamp gelopen. En o ja, o over hormonen in het halal vlees hoeven we ons ook geen zorgen te maken: Allah heeft daar NIKS over verboden, dus dan mag het.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Circe
jouw islamhaar druipt net iets teveel vh scherm. ga vh weekend ne keer een pot mosselen eten. ah ja, eet geen mosselen die al dood zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mosselen zijn geen zoogdieren. en ik kook mijn mosselen liever zelf. mensen die vinden dat er geen verschil is tussen halal vlees en vlees geslacht volgens onze normale wetten, zouden dan ook eens aan de moslims kunnen gaan uitleggen dat ze net zo goed ons eten kunnen opeten zodat wij ons hier niet moeten aanpassen aan hun 7de eeuwse achterlijkheden. Voor degenen die menen dat ik overdrijf? volg eens wat meer international nieuws. In Scandinavië eisen de halallers al dat in klinieken enkel met hen wordt rekening gehouden. Kwestie van te weten wie de dhimmies zijn. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 augustus 2013 om 18:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() nog zo'n uitdaag-topic...
dat jullie daar nog inlopen ![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog steeds zijn er genoeg mensen die denken - zoals rudy - dat halal een speciale manier van koken is....
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, IK heb je iets gevraagd. Je zit hier op een open forum moest je het niet weten, en ik antwoord op één van je opmerkingen in je posting.
Dus nogmaals: wat heeft de vriendin ermee te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1207. Wie zich interesseert voor het maatschappelijk gebeuren, interesseert zich in de eerste plaats voor subjecten als de Circes. Eeuwig kankeren, zonder bijdrage aan het algemeen welzijn. Leuk om een pint mee te drinken, een kriek, een bolleke misschien. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar maatschappelijk relevant aan? Ik vind ook dat dit beter bij koetjes en kalfjes zou passen, daar staat toch ook de rubriek "wat eet/drink je vandaag", dus ...
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik zou dit feit graag willen lezen , aub ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen fervent aanhanger van schaap en lamsvlees, ook niet van dagdagelijks kip. Ik kan jajines en couscous ondertussen best wel smaken. Wat is uw probleem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat Antwerpen onlangs het stad inclusief Vlaamse kaai heeft getrakteerd op bollekes dat de breeddenkende vlaming niet eens iets anders lust. Het mag zelfs halaal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent kortzichtig. Net zoals wie vindt dat gratis bollekes in Antwerpen tot de mainstream van de Vlaamsche cultuur horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
U probeert blijkbaar gewoon graag gerechten uit verschillende landen uit. Ik ook, ben dol op chinees, thais, indisch etc. en heb in Amsterdam met veel smaak Indonesisch gegeten. Wij eten thuis regelmatig een tajine en ook couscous. Dit heeft nog niks met halal te maken, gezien tajines ook op haramwijze klaargemaakt kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() halal is gewoon kijken naar de juiste kant, een schietgebedje en keel oversnijden
de 1e 2 hebben nul en generlei invloed op gezondheid of smaak en de 3e is 1 vd vele technieken om een beest te doden. Kogel door de kop, electro, keel oversnijden, guillotine,... ook dit heeft nul en generlei invloed op smaak of gezondheid |
![]() |
![]() |