![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet getreurd. Jullie kunnen steeds terug naar het thuisland. Daar is het ongetwijfeld veel beter dan hier bij ons racisten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Edit: En hoeveel man zou er tegenwoordig nog het lef hebben om cartoons te publiceren?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 26 augustus 2013 om 14:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Na decennia van vruchteloze pogingen het westen op de knieën te krijgen middels laffe aanslagen zijn de fundamentalisten beginnen inzien dat ze dichter bij huis veel meer mensen kunnen vermoorden tot meerdere glorie van Allah. Egypte, Syrië, Libië... het houdt niet op. Hoe geïndoctrineerd die mensenmassa's daar ook zijn, er is te veel informatie-uitwisseling die onder de radar van de moslimcensuur doorglipt en stilaan beginnen ze door te krijgen dat er iets niet klopt nu ze stilaan ook elkaar uitmoorden. Kijk naar Egypte, kijk naar Turkije. Het broeit. Die godsdienst moet vallen, dat kan niet anders.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 augustus 2013 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoed je voor mensen die op voorhand meteen alle tegenspraak als "van slechte wil" probeert te stigmatiseren...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :trololol:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Basiskennis Islam - Islam Voor Beginners" (Door Aboe Seyfullah) - p. 29: < Allah heeft alles gemaakt wat we kunnen bedenken. Al het andere dan Allah heeft zelf niets gemaakt en heeft zelfs geen macht over zichzelf. Niets en niemand kan daarom iets doen zonder dat Allah dat wil. > id. - p. 70: < De voorbestemming houdt in dat alles wat er gebeurd [sic!] zo door Allah is bepaald. Hij heeft bepaald dat deze dingen gebeuren en niemand kan deze voorbestemming van Allah veranderen. Zowel de goede dingen als de slechte dingen horen bij een plan dat Allah heeft gemaakt al voordat alles bestond. Alles wordt uitgevoerd volgens Zijn Plan. > Als het u niet aanstaat, meisje, ga dan bij Allah huilen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoor je ooit iemand afgeven over het feit dat de islam eeuwen van aanvallen op christelijk Europa liet voorafgaan aan de kruistochten, die een herovering van christelijk gebied moesten bestendigen, waarbij het Mekka van de christenen, Jeruzalem, werd overrompeld door een vreemde godsdienst? Hoor je ooit iemand toegeven dat de kruistochten afgekeken zijn van de jihad, waarbij christenvorsten samen met de paus tot de conclusie kwamen dat het succes van de islam in hun strijd voor het geloof lag, en ze dus hun eigen versie van heilige oorlog brouwden? De arme, achtergestelde muzelman heeft zijn eigen werkelijkheid opgebouwd, en de rijke, ontwikkelde westerling voelt zich schuldig om zijn succes en bouwt in zijn zelfhaat mee aan het vijandbeeld en de klaagcultuur... Beu ben ik dat na al die jaren!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() De woorden "discriminatie" en "racisme" worden intussen zo vaak gebruikt -of beter gezegd misbruikt- dat ze elke betekenis verloren hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze van mij verwachten dat ik zo'n walgelijk onding als de boerka ga aanvaarden is er voor mij toch wel een beetje (véél) over.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedere ramp die de wereld van de ongelovigen treft, neem nu de orkaan Katrina, is de wil van Allah, en sterkt de gelovige in zijn geloof, iedere ramp die de moslimwereld treft is gegarandeerd de schuld van de Jood, de Amerikaan, minstens van de westerling, het is eigenlijk zo karikaturaal als de pest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Straks durven jullie vrouwen nog naast of, Allah behoede het, voor jullie ventjes lopen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit eens een discussie gehad met een nichtje van me dat samen was met een jongen van Marokkaanse afkomst uit het Gentse. Geen verkeerde jongen, alleen vond hij geen werk en beweerde hij dat hij tijdens zijn sollicitaties werd gediscrimineerd omdat ie moslim was. Dus hing ie maar wat rond en verdiende ie in afwachting van het verstrijken van zijn uitkeringswachttijd wat geld op zijn manier. Allé, eigenlijk mag ik dat niet zeggen omdat ik niet weet wat ie precies deed, maar hij beschikte toch over genoeg geld om uit te gaan, en het kwam in ieder geval niet van zijn ouders. Mijn nichtje, in al haar naïviteit, geloofde dat. Ik wierp op dat er iedere dag in dit vreselijke racistische land 35.000 Noordfransen van Maghrebijnse afkomst de grens overstaken om hier te komen werken en dat het dus toch betrekkelijk eenvoudig moest zijn om werk te vinden als al die Fransen van dezelfde origine het kunnen vinden. Nou ja, ik was natuurlijk de slechterik. Ze begreep het liever niet, vermoed ik. Blijft natuurlijk de vraag waarom zoveel Belgische allochtonen werkloos zijn door de racistische inslag van de autochtonen, terwijl er dagelijks tienduizenden buitenlandse allochtonen de grens oversteken om in dit xenofobe land hun brood te verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wondere zwart/wit wereld van de geloofsfundamentalist...
![]() Citaat:
Misschien moeten fundamentalistische nutjobs zoals jij maar eens ophouden met hun repressie tegen vrij zijn van godsdienst.
|
![]() |
![]() |