Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2004, 21:21   #41
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

pollytje is ECHT verliefd op me , denk ik...
al haar posts zijn immers persoonlijke aanvallen op me, zoveel aandacht vragen zal wel een bijbedoeling hebben...buiten het feit dat men zo de topic wil doen laten ontsporen in wat moddergegeooi, wat toch niet werkt, want ik post gewoon terug de inhoudelijke beginpost...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 21:24.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:24   #42
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
en wederom : zeer inhoudelijk...

nog eens : [size=4]DE BAL [/size];;;; de man spelen is natuurlijk een tactiek als je inhoudelijk steeds onderuit gaat.

we zullen eventjes indezelfde trend beginnen :
jij bent een zionistische fundi , wel degelijk een jood die zich enkel VOORDOET als een europeaan

in tegenstelling tot jou ben ik wel degelijk een Rasechte atheistische vlaming.
Jajah kan dik den boom in.ik verwijs ook niet naar zijn website. kunnen zonder agitatoren �* la fdw...

Jij daarentegen : goedkosher;org dé website van de christelijke europeaan en je vlaggetje natuurlijk.
kwestie van door de mand vallen , kan dat tellen
Bruut gespuis is blijkbaar helderziende want hij weet onmiddelijk tot welke religie andere forumgebruikers behoren. Straffe koffie Ik ben een een volbloed Vlaming net als jij maar ik verdedig de westerse Joods-Christelijke traditie van democratie en ben géén gatlikker van de anti westerse progressieve loges en de systeemmedia die in dit land de wetten bepaald!!!
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:25   #43
bruut geweld
Minister-President

Standaard

dat gelooft allang niemand meer dat jij geen jood bent !!!
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 19 augustus 2004, 21:26   #44
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Bruut gespuis is blijkbaar helderziende want hij weet onmiddelijk tot welke religie andere forumgebruikers behoren. Straffe koffie Ik ben een een volbloed Vlaming net als jij maar ik verdedig de westerse Joods-Christelijke traditie van democratie en ben géén gatlikker van de anti westerse progressieve loges en de systeemmedia die in dit land de wetten bepaald!!!
En ik denk dat BG een allochtoon is. Ben er zeker van. Linkse Vlamingen zijn niet zo geobsedeerd op de joden en Israel als BG. Vandaar.

Oud 19 augustus 2004, 21:27   #45
bruut geweld
Minister-President

Standaard

je hoeft je daarvoor niet te schamen hoor...

en van mij mag je best Jezus als de messias aanvaarden (op dit forum alleen dan )
Oud 19 augustus 2004, 21:29   #46
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
dat gelooft allang niemand meer dat jij geen jood bent !!!
Als je men achternaam zou kennen zou je weten dat ik absoluut géén joods bloed heb en so what als dat wel zou zijn. Wat ga je doen een blik Zyklon_B naar men kop gooien of zo??? 8)
Oud 19 augustus 2004, 21:29   #47
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of een moslim zo sicko zou zijn. Heb er zelf nog niet ontmoet gelukkig. Ik denk dat Bruut Gekwel vooral een beetje in het hoofdje iets niet goed heeft.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:30   #48
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
En ik denk dat BG een allochtoon is. Ben er zeker van. Linkse Vlamingen zijn niet zo geobsedeerd op de joden en Israel als BG. Vandaar.

je loopt achter..
heb al zowat alle verwijten van de zionisten gekregen (inhoudelijk konden ze me immers niet aan)
eerst was ik een allochtoon, dan een negationist, een antisemiet , een nazi , onlangs was ik gedeeltelijk een jood en nu ben ik weer een allochtoon

ik ga nogal wat veranderingen door ...
Oud 19 augustus 2004, 21:30   #49
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je hoeft je daarvoor niet te schamen hoor...

en van mij mag je best Jezus als de messias aanvaarden (op dit forum alleen dan )
Dixit mohammed. Of is het Achmed? Rachid? Kom, wees eerlijk. Hoe heet je echt?
Oud 19 augustus 2004, 21:31   #50
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Dat vind ik een belediging voor Momo. En ik ken een prima Rachid.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:35   #51
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je loopt achter..
heb al zowat alle verwijten van de zionisten gekregen (inhoudelijk konden ze me immers niet aan)
eerst was ik een allochtoon, dan een negationist, een antisemiet , een nazi , onlangs was ik gedeeltelijk een jood en nu ben ik weer een allochtoon

ik ga nogal wat veranderingen door ...
1. In mijn ogen is het geen verwijt naar jou dat je een moslim bent. Maar goed. Dat is mijn mening. De overgevoeligheid van de moslims op dat gebied is ergens wel te begrijpen.

2. Je kunt tegeliijk een (moslim)-allochtoon zijn en je schuldig maken aan negationisme, antisemitisme en nazistische taal uitkramen. Dat is niet zo zeldzaam dezer dagen.

Maar vooral : je bent een geobsedeerde Israel-basher. Jouw onderschrift en nagenoeg al je postings gaan hierover.

Vandaar dat ik meer dan waarschijnlijk gelijk heb. Hoe je je er ook probeert uit te kletsen.

Laatst gewijzigd door Antoon : 19 augustus 2004 om 21:36.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:37   #52
bruut geweld
Minister-President

Standaard

yep , juliie hebben het door hoor !
vanaf vandaag heet ik dan maar mohammed, rachid , mustaf en wat weet ik nog allemaal...
morgen ben ik weer : Hans knagel SS

als je me daarmee denkt te beledigen/of met dergelijke kinderlijke persoonlijke aanvallen van kritiek denkt te houden. 't zal niet pakken..
Oud 19 augustus 2004, 21:41   #53
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
1. In mijn ogen is het geen verwijt naar jou dat je een moslim bent. Maar goed. Dat is mijn mening. De overgevoeligheid van de moslims op dat gebied is ergens wel te begrijpen.

2. Je kunt tegeliijk een (moslim)-allochtoon zijn en je schuldig maken aan negationisme, antisemitisme en nazistische taal uitkramen. Dat is niet zo zeldzaam dezer dagen.

Maar vooral : je bent een geobsedeerde Israel-basher. Jouw onderschrift en nagenoeg al je postings gaan hierover.

Vandaar dat ik meer dan waarschijnlijk gelijk heb. Hoe je je er ook probeert uit te kletsen.

Eigenlijk echt wel een enorm groot raadsel dat een land van amper 20.770 vierkante kilometer zoveel woede haat en frustraties opwekt bij vélé Arabische moslim!!
Oud 19 augustus 2004, 21:42   #54
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vanaf vandaag heet ik dan maar mohammed, rachid , mustaf en wat weet ik nog allemaal...

als je me daarmee denkt te beledigen/of met dergelijke kinderlijke persoonlijke aanvallen van kritiek denkt te houden. 't zal niet pakken..
Zie je wel? Hij probeert er zich uit te kletsen.

En 't is niet de bedoeling om je te beledigen. Dat doe je jezelf aan met de onzin die je uitkraamt.

Je bent in ieder geval een moslim-allochtoon. That's for sure. Zo ene met uitgesproken "fundamental crap".

Ik sta toevallig dichter bij het joodse (en Israëlische) standpunt. Lijkt mij juister en eerlijker. Maar dat weten de meeste forumleden ondertussen.

Oud 19 augustus 2004, 21:43   #55
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:

Durf je je eigen naam niet op het forum gooien Bruut Gespuis of besef je mss zelf wel dat je uitlatingen strafbaar zijn in dit land. Daarom maar lekker anoniem hé...
Oud 19 augustus 2004, 21:44   #56
bruut geweld
Minister-President

Standaard

yep je hebt overschot van gelijk...
ik ga zodadelijk mijn schaap slachten; dan ga ik de koran lezen en dan plan ik een aanval op de zionistische webstek politics;be

die zionistjes toch...altijd goed voor een grap !
Oud 19 augustus 2004, 21:47   #57
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Durf je je eigen naam niet op het forum gooien Bruut Gespuis of besef je mss zelf wel dat je uitlatingen strafbaar zijn in dit land. Daarom maar lekker anoniem hé...
aah de volgende stap in de persoonlijke aanvalletjes...
heb niets strafbaars beweert...net zoals een andere joodse fundi al heeft mogen ondervinden; je bent blijkbaar niet op de hoogte , geeft niet hoor.maar wees gerust wat wettelijkheid betreft zullen er op dit forum niet veel zijn die mij lessen kunnen geven...
Oud 19 augustus 2004, 21:49   #58
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
yep je hebt overschot van gelijk...
ik ga zodadelijk mijn schaap slachten; dan ga ik de koran lezen en dan plan ik een aanval op de zionistische webstek politics;be

Of je schapen slacht en de koran leest laat me koud. Iedereen beleeft zijn religie op zijn manier, min of meer gelovig.

Maar je doet inderdaad niets anders dan op de joden en Israel (en dus de zionisten) te kappen, of het nu op een webstek of een forum is maakt weinig uit.

Citaat:
Jouw moslim-frustratie druipt ervan af...

Laatst gewijzigd door Antoon : 19 augustus 2004 om 21:50.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:54   #59
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
aah de volgende stap in de persoonlijke aanvalletjes...
heb niets strafbaars beweert...net zoals een andere joodse fundi al heeft mogen ondervinden; je bent blijkbaar niet op de hoogte , geeft niet hoor.maar wees gerust wat wettelijkheid betreft zullen er op dit forum niet veel zijn die mij lessen kunnen geven...
Jaja als gij het zegt is het de waarheid natuurlijk. 8) 8)
Oud 19 augustus 2004, 21:56   #60
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Kwestie van eens een ander geluid te horen: bezoek eens de website http://www.maavak.org.il/maavak/index.php website in het Hebreeuws, Arabisch, Russisch en Engels. Zal de gemoederen wat doen bedaren

driewerf

Laatst gewijzigd door driewerf : 19 augustus 2004 om 21:57.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be