![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() pollytje is ECHT verliefd op me , denk ik...
![]() al haar posts zijn immers persoonlijke aanvallen op me, zoveel aandacht vragen zal wel een bijbedoeling hebben...buiten het feit dat men zo de topic wil doen laten ontsporen in wat moddergegeooi, wat toch niet werkt, want ik post gewoon terug de inhoudelijke beginpost...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() dat gelooft allang niemand meer dat jij geen jood bent !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() je hoeft je daarvoor niet te schamen hoor...
en van mij mag je best Jezus als de messias aanvaarden (op dit forum alleen dan ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet of een moslim zo sicko zou zijn. Heb er zelf nog niet ontmoet gelukkig. Ik denk dat Bruut Gekwel vooral een beetje in het hoofdje iets niet goed heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
heb al zowat alle verwijten van de zionisten gekregen (inhoudelijk konden ze me immers niet aan) eerst was ik een allochtoon, dan een negationist, een antisemiet , een nazi , onlangs was ik gedeeltelijk een jood en nu ben ik weer een allochtoon ![]() ik ga nogal wat veranderingen door ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Dat vind ik een belediging voor Momo. En ik ken een prima Rachid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Je kunt tegeliijk een (moslim)-allochtoon zijn en je schuldig maken aan negationisme, antisemitisme en nazistische taal uitkramen. Dat is niet zo zeldzaam dezer dagen. Maar vooral : je bent een geobsedeerde Israel-basher. Jouw onderschrift en nagenoeg al je postings gaan hierover. Vandaar dat ik meer dan waarschijnlijk gelijk heb. Hoe je je er ook probeert uit te kletsen. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 19 augustus 2004 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() yep , juliie hebben het door hoor !
![]() vanaf vandaag heet ik dan maar mohammed, rachid , mustaf en wat weet ik nog allemaal... morgen ben ik weer : Hans knagel SS als je me daarmee denkt te beledigen/of met dergelijke kinderlijke persoonlijke aanvallen van kritiek denkt te houden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 't is niet de bedoeling om je te beledigen. Dat doe je jezelf aan met de onzin die je uitkraamt. Je bent in ieder geval een moslim-allochtoon. That's for sure. Zo ene met uitgesproken "fundamental crap". Ik sta toevallig dichter bij het joodse (en Israëlische) standpunt. Lijkt mij juister en eerlijker. Maar dat weten de meeste forumleden ondertussen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() yep je hebt overschot van gelijk...
ik ga zodadelijk mijn schaap slachten; dan ga ik de koran lezen en dan plan ik een aanval op de zionistische webstek politics;be die zionistjes toch...altijd goed voor een grap ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
heb niets strafbaars beweert...net zoals een andere joodse fundi al heeft mogen ondervinden; je bent blijkbaar niet op de hoogte , geeft niet hoor.maar wees gerust wat wettelijkheid betreft zullen er op dit forum niet veel zijn die mij lessen kunnen geven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je doet inderdaad niets anders dan op de joden en Israel (en dus de zionisten) te kappen, of het nu op een webstek of een forum is maakt weinig uit. Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 19 augustus 2004 om 21:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Kwestie van eens een ander geluid te horen: bezoek eens de website http://www.maavak.org.il/maavak/index.php website in het Hebreeuws, Arabisch, Russisch en Engels. Zal de gemoederen wat doen bedaren
driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 19 augustus 2004 om 21:57. |
![]() |
![]() |