![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel zag je er op Amerikaanse stranden? of feuilletons waar ze een beeld van de Amerikaanse samenleving proberen weer te geven? (zonder balkje erover in primetime?) Die Amerikaanse rommel-reeksen bedoeld voor kinderen en jongeren overspoelen onze zenders, met de bijhorende hypocriete Amerikaanse preutsheidsopvatting.
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 augustus 2013 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook geen enkele behoefte om op het strand geconfronteerd te worden met de klanken van uw noch van al de andere aldaar spelende portatief radio's. Als ik geen bloot wil zien kan ik nog altijd de andere kant op kijken, maar al dat gejank dooreen, het ene in 't Frans en het andere in 't Engels, is veel irriterende.
|
![]() |
![]() |