![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Waarmee eet u uw frieten | |||
Met mayonaise |
![]() ![]() ![]() |
22 | 46,81% |
Met ketchup |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Met iets anders, namelijk... |
![]() ![]() ![]() |
19 | 40,43% |
Met niets |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Als multiculti-aanhanger eet ik niet zulk een bekrompen Vlaams gerecht |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten inmiddels al dat jouw gedachten meteen naar anale seks gaan bij het zien van een blote mannenkont, maar geloof me vrij: dat geldt ab-so-luut niet voor iedereen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of spaghetti carbonara , jam jam jam jam ![]() http://www.een.be/programmas/dagelij...alla-carbonara
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 augustus 2013 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trololololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer me voor te stellen wat er dan overblijft voor uw partners. Bedroevend weinig, maar ik sta open voor suggesties. Dus verhelder mij eens in de niet anaalpenetrante herenliefde....
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt voldoende, denk ik...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Alweer aan het bekvechten in een draad over iets wat je feitelijk niet interesseert ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mogelijkheid bestaat er ook in uw fritjes te eten met het plastiek vorkje dat u erbij gekregen hebt (lees: mee betaalde)
![]() ![]() p.s. Eigenaardig of niet??? ik gaf eens een stukje curryworst aan mijn hond, een Golden Retriever, sindsdien is dat dier spoorloos/verdwenen/vermist ... daar moet familie van het dier in kwestie ingezeten hebben denk ik ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() frietjes met mayo of ketchup...curryworst, sitostick , vleeskroket of visstick occasioneel al eens een servela met look
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voel u vrij om het Vlaams te noemen, bij de Frietrevolutie ging het wel om de eenheid van België
Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 augustus 2013 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het smeert zal ik er maar niet bijschrijven, bij mij moet het daar alvast niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval, om na het eten van een pakje frieten met een pittige saus niet anaalpenetrante herenliefde te bedrijven, dan zie ik eigenlijk maar een paar opties. Oraal, manueel,podueel of tussen de aanwezige huidplooien. Natuurlijk, platonisch kan ook.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lust geen strontfriet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik eet frieten met ogen groter dan mijn maag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn fritjes zijn juist op, ze waren lekker, de mayo droop er rijkelijk tussendoor ...
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand Joppie?
![]()
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet enkel de frieten van Johan Segers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |