![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is voor een tribune. Maar wat is de totaalkost van zo 'n bezoekje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik was van plan om te gaan zien.
Nu niet meer omdat de optocht niet het middelpunt zal zijn maar wel de best betaalde ceo van het land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat er niet veel raars op dat leerrijke en beklijvende live gebeuren afkomt. In mijn tijd waren het ook al de kindertjes die van school werden gehaald om dat "volksvermaak" de verlangde glans te geven. Het stokje moesten we zelf meebrengen. De papieren vendels en de "col" om ze op ons stokje te plakken werd door de nonnen geleverd en was gratis. Maar dat is dan ook het enige dat ik me herinner van dat pedagogische gebeuren. Welke royale hansworst we moesten "bewimpelen", of waarom, heb ik nooit geweten.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld omdat je niet in het plaatje past dat Superstaaf schilderde, en waar je zo hard om moest lachen?
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd dat we die Lakense gastarbeiders de laan uit sturen. Overigens heeft Filip, al was hij de duurst betaalde leerjongen van het hand, al herhaaldelijk bewezen onbekwaam te zijn voor het behalen van zijn getuigschrift.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu weer voor een scheefgetrokken beredenering. Ik ben anders geen N-VA aanhanger maar dit kan echt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heeft die kerel van de nv-a niet even hard staan protesteren tegen het bezoek in het algemeen als op deze tribuneprijs? Zo'n bezoek zal al wel even geleden op de gemeenteraad besproken zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1983 werd koning Leopold III begraven. Als je nu halfweg de 30 bent, dan stond je met je vlagje als lagere schoolknaap voor hem te zwaaien. Maar dan kan het ook Regent Karel geweest zijn, die in hetzelfde jaar schielijk kwam te overlijden. Ben je daarentegen nog maar halfweg de twintig, dan kan het Koning Boudewijn geweest zijn, voor wie je dapper stond te zwaaien, want die kwam ons te ontvallen in A.D. 1993, slechts tien jaar na zijn diep betreurde vader. Je kan dus zelf traceren adhv je leeftijd voor welke Belgische vorst jij enthousiast stond te wezen...
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen VB'er hoor.
Daarvoor is het VB veel te veel flamingant, en veel te weinig racist.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens een van die N-Va-partijslaafjes blijkbaar wel.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik een trol omdat het me opviel dat de nv-a vrij stil is als ze koninklijke bezoekjes bespreken?
Sorry hoor, ik dacht dat zulke zaken besproken werden en dat ook de nv-a de kans had om toen te reageren tegen dat bezoek.... Nu is het net alsof ze hun eigen werk afbreken... |
![]() |
![]() |