![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() misschien is het wel dringend tijd dat werknemers en zelfstandigen ook een hoger pensioen krijgen. afgunst is een lelijk iets
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dan het financiële plaatje misschien.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() andere berekeningen dan he
voor iedereen een kleiner basispensioen en extra per gewerkt jaar maar zonder onderscheid in statuut en eens beginnen met de poorten te sluiten want ik zie eigenlijk weinig berekeningen wat de immigratie ons kost |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is leeggezogen en leeggegraaid, alles wat iets waard was is verkocht en in veel gevallen terug gehuurd, en elk jaar worden er nog steeds contingenten vreemdelingen naar hier gehaald en geregulariseerd. Het is op, het Belgische sprookje blijkt een onbetaalbare nachtmerrie.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik back raf
voor de pensioenen there is only one way: up and up and up laat ons die chinezen een poepje ruiken collega's!!! vanwege spabert (rafbacker) Laatst gewijzigd door spabert : 2 september 2013 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De werkloosheidsgraad in Vlaanderen is in augustus geklommen tot 8,13 procent. Het is de eerste keer sinds september 2006 dat meer dan 8 procent van de beroepsbevolking werkloos is. Dat blijkt uit cijfers van Vlaams minister van Werk Philippe Muyters (N-VA) en de Vlaamse arbeidsbemiddelingsdienst VDAB.
Steeds minder werkenden om de ambtenaren te onderhouden en geen beterschap in zicht. En nu Di Rupo : belastingen verhogen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik moet mezelf corrigeren ... maar t betert er voor jou niet op ![]() het was eigenlijk Karel Dillen die begin jaren 80 al verkondigde dat structurele verandering vanuit de politiek in B een onmogelijkheid is... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik verneem graag hoe jij die wil financieren zonder alles in de vernieling te rijden. Slogans zijn mooi, maar meestal weinig realistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nivelleren blijft geen modewoord.
Het word nog een hype. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle vormen van pre-pensioen afschaffen en pensioen berekenen op 40 gewerkte jaren. Dat betekent dat fabrieksarbeiders tot hun 58 werken en universitairen tot hun 66e afhankelijk plus eventuele werkloze jaren. Het geld in het huidige pensioenstelsel is theoretisch toereikend, maar wordt volledig verkeerd besteed. Raf, dat ge uw voordelen wilt vasthouden vind ik op zich niet erg, maar ik vraag slechts om dezelfde voordelen als u te hebben. Dat is toch niet onredelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen ... waar gaat ge BHG steken? Onderdeel van Vlaanderen? Dan kan in 1 keer ook de franstalige gemeenschap in het Waals Gewest geïntegreerd worden naar Vlaams voorbeeld. Van 6 deelstaten naar 3, het lijkt me niet slecht. Aan u om FDF en PS te overtuigen. Zelfs als 80% van de Vlamingen daarvoor kiest (wat niet echt onrealistisch is), krijgt ge het er niet door.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 3 september 2013 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |