![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou het eerder anders stellen: sommige migranten maken meer tijd om sociaal te wezen, dit in tegenstelling tot vele autochtonen. Dat is ook zo, toch als je "sociaal wezen" definieert als veel op straat zijn en daardoor een hoog samenhorigheidsgevoel hebben. Maar goed, ik zit zelf in een vereniging, ik vind niet dat ik minder sociaal ben omdat ik weinig op straat te vinden ben. Ik ben ofwel aan het werk ofwel in die vereniging (en heel af en toe nog eens thuis bij mijn vriendin). ik voel me maw totaal niet aangesproken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is Hineininterpretierung. Hij beschrijft zijn observatie in één bepaalde wijk en hij verwijt niemand iets.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willaert heeft overschot van gelijk. Het gemekker in Rechts Actueel is "off topic".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Werkloosheid in economische zin betekent mensen die beschikbaar zijn op de arbeidsmarkt en toch geen job hebben. Onvrijwillige werkloosheid dus. Je mag het niet verwarren met mensen die werkloosheidssteun genieten. Dat is een heel andere zaak.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willaert is antikapitalist en dus ook terecht tegen de vervreemdende, nutteloze en vaak zelfs schadelijke arbeid die dit systeem oplegt.
Als de mannen van de vuilkar een week niet werken, dan zijn de gevolgen rampzalig voor iedereen. Als de traders een week niet werken, dan is dat eigenlijk positief voor het gemeenschappelijk belang.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij verwijt de autochtone Vlamingen die werken van 9 tot 5 dus ook niets?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vorig jaar was je hier nog op zoek naar een studentenkot van max. €300. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Willaert helemaal consequent zou zijn, zou hij het arbeidssysteem moeten veroordelen dat er voor zorgt dat de werkende mensen eigenlijk geen tijd meer hebben om tussen 9 en 5 te flaneren en voor leven te zorgen.
Daarnaast heeft hij overschot van gelijk als hij zegt dat iedereen te tam is om in opstand te komen. Hijzelf ook dus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je dwaasheid kent echt geen grenzen! ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok dan. Ik herhaal: hij heeft overschot van gelijk en het gemekker in Rechts Actueel is off topic. Het kan ook zijn dat die van Rechts Actueel niet begrepen heeft wat Willaert komt vertellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: ik corrigeer een puber die de definitie van werkloosheid niet kent en bovendien nog eens keet schopt in de les. Als je mij te streng vindt, dan kan ik je zeggen dat in mijn tijd mijn leraar Grieks, een zeer mild man maar wel iemand met karakter, tegen een leerling wiens gedrag echt onaanvaardbaar was, zei: "Je wentelt je op je bank zoals een varken in de modder ploetert."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: