![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Het ging over het al dan niet bestaan van privacy in de publieke ruimte. Probeer de redenering te volgen.
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Zware reacties hier maar wat als dader en slachtoffer mekaar kenden en 'slachtoffer' bijvoorbeeld dader zijn zusje heeft proberen aan te randen. Ik zeg maar wat he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een minderjarige.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gij daar het lezen van uw berichten op uw mobieltje bijsleurt wijst op gebrek aan argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat mochten we niet zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() fixed
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En waarom noemen ze dat schraal ventje een 'gespierde man'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over mijn bericht, maar toch moei ik me:
fixt op een meer fatsoenlijk manier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Dat is om anderen inzichten te laten zien die ze zelf niet vinden. Er werd geargumenteerd dat er niets privé is in de publieke ruimte. Dat heb ik gecounterd met dat argument.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen jammer dat ge zelf het verschil tussen publieke en private ruimten niet snapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Waar haalt ge dat? (Kom nu niet af met mijn vraag: "Hebt ge iets te verbergen misschien?", dat was sarcastisch.)
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als we dan overal camera's hebben hangen, gaan we dan ook duizenden beambten hebben die alles in het oog houden?
En al de duizenden en duizenden zatlappen die elke week doorheen het land wel ergens op de vuist gaan, en de duizenden fietsen en brommerdieven elke week, gaan we dan honderdduizend cellen bijbouwen en van alle werklozen cipiers maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fiets stelen ? Hoeveel kost een nieuwe fiets, vergeleken met het budget van een leefloner die morgen werk zou vinden ? Idem voor het brommerke van een meiske dat 10 km verder naar de Lidl moet gaan werken ? Laat ons zeggen dat voor het eerste feit je niet in den bak moet vliegen, maar voor het tweede feit dat je zou plegen, toch minstens wel een maand. Dat moet dan ook geen hoogbeveiligde gevangenis zijn, want als onze fietsdief ontsnapt, zal de goegemeente niet in paniek slaan. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Schoof heeft aandelen...
|
![]() |
![]() |