![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() [quote=peter1962;6789604]
Citaat:
![]() Ik ben zelfs nog geen N-Va'er, gewoon een wakkere burger. ![]() Laatst gewijzigd door rafkaf : 5 september 2013 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat er na de verkiezingen gebeurt, hangt af van de cijfertjes en Reynders ... of dacht ge dat hij een revanche op Elio, voor wat de PS hem in Brussel aandeed, gaat laten schieten als hij er ook maar enige kans voor krijgt ??? als de cijfers uitsluiting van de PS toestaan in 2014 ... is het enige wat Reynders ijdelheid mogelijk voldoende zou kunnen strelen de sleutel van de 16, me dunkt...en dan nog...mogelijk smaakt de wraak voor Reynders zelfs nog zoeter dan dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Nothing to see here people.
Interpoliticaire zever is waardeloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat Reynders betreft : die zijn animositeit met Di Rupo is bijna legendarisch dus ja, als de uitslag het toelaat zullen de scenario's om ofwel de PS te dumpen of omgekeerd zeker klaarliggen. Maar het meest waarschijnlijke scenario, en dat spreekt de waalse pers niet tegen is altijd een verlenging van het huidige gouvernement geweest. Maar uiteraard : eerst de stemmetjes tellen. MR doet het goed, o-vld stijgt terug in de peilingen, en sp.a daalt daarin terwijl PS zeer groot blijft maar een duidelijk verlies moest incasseren. Het is nu niet mogelijk om te voorspellen welke politieke familie na 25 mei de grootste zal zijn op federaal vlak. Pas dan gaan we weten wie echt aan zet is. Als het Reynders is, twijfel ik er geen seconde aan dat die een poging gaat doen om de PS te dumpen. In mijn eigen pronostiek geef ik dat niet zoveel kans. Had de "bocht van Bracke" het kunnen halen, dan zou Reynders daar zeker gebruik van hebben kunnen maken en dan zag het er zéér slecht uit voor zowel PS als SP.A. Maar na het VTM "interview" met BDW en de passage van Jan Jambon op VRT kan het toch maar zo duidelijk zijn : confederalisme is het belangrijkste. En de anderen willen daar niet over spreken. Dus : zullen ze wel onderling de nodige afspraken maken om een regering te vormen. Just my opinion. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=rafkaf;6789606]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ik geloof ni zo in de toevallige uitschuiver ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() yep, ge kunt v Siegfried veel zeggen, maar ni dat m ni weet wat er in de media gebeurt als hij iets zegt hé ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 5 september 2013 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een politicus die een politieke mening verkondigt?
SCHANDE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |