![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de gemiddelde bevolking om te beginnen al voor een groot deel uit seksueel gefrustreerden bestaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gaat de gratis grond dan uitdelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geld is dus geen motivator voor hen. Pas op, ik ben niet voor verbieden van prostitutie. Maar er zijn toch veel gevallen die daarin terecht komen zonder dat ze het willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een jaar of 10 geleden had ik een vriendin die in die sector werkte, wel niet achter het raam maar in prive-huizen. Niet slecht verdiend, om en bij de 2000 Euro per week was dat toen. Wel na een jaar of 3 is die moeten stoppen omdat ze dat niet meer aankon, dat 'seriewerk'. Je mag het niet onderschatten, je moet dat mentaal kunnen scheiden van je echte leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gaat er dan het eigendomsrecht op die grond verdedigen? En met teveel? Wat is dan het ideale toegelaten aantal en wie zal er toezien op de aantallen en zonodig verbeteringen (stijl einzatsgruppe?) aanbrengen?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En neen ik heb haar nog nooit gehuurd of gebruikt. Zij bekijkt mij als een grote broer en ik help haar als ze met vragen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() De natuur zorgt dan wel voor een correctie. Of een energietekort waardoor er niet voldoende middelen kunnen worden geproduceerd. Waardoor er een conflict uitbreekt met een andere natie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() De gevolgen van een verbod op prostitutie zijn onvermijdelijk een verhoging van verkrachtingen. Meer discretie moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat bedoel ik. Ik ga ervan uit dat de meeste vrouwen daar gewoon geen zin in hebben. En de financiele voordelen wegen niet op tegen de mentale belasting. Voor die vrouwen dan. Laatst gewijzigd door Ill Duce : 6 september 2013 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet als toerist eens moeite doen om bestolen te worden in Beijing ... het lukt je niet ... of bvb om een taxi te vinden die je ongevraagd één vd sloppenwijken binnenrijdt om te beroven ... terwijl je het toch niet zou doorhebben want je kan niks lezen ... heel vreemd, maar dat gebeurt daar ook al niet ... en t is niet omdat er geen schrijnende armoede en/of geen criminaliteit is hoor ... mja, mss zijn die chinese criminelen allemaal racisten die weigeren toeristen te beroven hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() afgebakende en goed gestructureerde eros-centra. (liefst onder controle vd overheid, om zo het pooierschap te liquideren)