![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Persoonlijke aanval. Ik heb op het rode driehoekje gedrukt. N-va aanvallen is mij persoonlijk aanvallen. Wij vereenzelvigen ons nogal met onze partij.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Wietrokers zijn van die rare kwieten met zo'n blik in hun ogen en vaak zo'n modern brilletje om hun rode ogen te verbergen. Werden in sommige onderzoeken niet vermeld dat cannabisgebruik af nam? Dat ze daar zich ineens op focussen is wel heel bizar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik kan niet zeggen dat ik er wakker van lig.
Ik vind het wel grappig hoe de junkies - schreef ik junkies ? Ik bedoel de recreatieve gebruikers uiteraard - tegenpruttelen als een duiveltje in een wijwatervat wanneer hun kankerstokje aangevallen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het ego dat jij jezelf hier aanmeet moet een en ander compenseren in het echte leven waarschijnlijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je effectief optreden bedoelde tegen jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zouden we ons moeten laten lastigvallen? Waarom zijn mensen zo gemotiveerd om daar overlast van te ondervinden, zo lekker vooringenomen en selectief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Leve de pestbelastingen! Wat met de leeghangers die de straten en het station levendig houden met hun carapilsjes. Openbare dronkenschap maar niemand doet er iets aan. Zo kunnen we bezig blijven waarom geen boete voor al degene die een sigaret op straat roken? Dit is ook overlast en niet gezond, net zoals alcohol!
Maar dat gaan ze niet doen, want meer dan de helft van de NV-A zijn alcoholiekers. Bewijs? Ga naar een bijeenkomst en doe jullie ogen open! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() In Vlaanderen willen wij niet weten van bejaarde kniesoren die zeuren over illegale drugs. Doe je niet mee, dan plaatsen we je in een bejaardentehuis, opa.
Laatst gewijzigd door Ill Duce : 7 september 2013 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen zullen zich nu af vragen : "Op wie moet ik nu stemmen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het is een aanval op de individuele vrijheid en dus ethisch conservatief. Ik heb trouwens op dit vlak ook een andere ethische thema's van de NVA bekeken, zoals de uitbreiding van euthanasie en ik kan er me niet echt in vinden. Ik zal De Gucht trouwens nog moeten geloven, nml dat de N-VA gewoon een nationalistische partij is en dat de andere thema's er gewoon toe dienen om stemmen te ronselen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Iemand die uren in de wind naar wat dan ook stinkt, zelfs lijfgeur, is ook 'n overlast.
Waarom geen campagnes voor lichamelijke hygiëne? Mensen in hun bek beboeten of hen laten kiezen voor 'n bezoek aan de tandards omdat ze keifel uit hun bek stinken. Of vantussen hun benen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus alcoholiekers hebben een echte ziel? Dit is nu waarlijk het stomste dat ik in mijn leven al heb gehoord. Dus mijn stiefvader die me het leven zuur maakte als kind had een ziel....moet er nog zand zijn? |
|
![]() |
![]() |