![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Tot welke politieke strekking behoort u? | |||
Extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,80% |
Links |
![]() ![]() ![]() |
24 | 23,30% |
Centrum-rechts |
![]() ![]() ![]() |
18 | 17,48% |
Liberaal-rechts |
![]() ![]() ![]() |
20 | 19,42% |
Extreem/radicaal rechts |
![]() ![]() ![]() |
34 | 33,01% |
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ik zie mijzelf als rechts-liberaal en vlaams nationalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Tot welke politieke strekking behoort u?
Wees ervan bewust dat dit een publieke poll is: andere gebruikers kunnen de keuze(s) zien die jij hebt geselecteerd. Enquête Opties Tot welke politieke strekking behoort u? Extreem-links Links Centrum-rechts Liberaal-rechts Extreem/radicaal rechts Ik zie Fortuynistisch er niet bij staan. ![]()
"De kritiek is gemakkelijk; want een aanval met één enkel woord vereist bladzijden tot verdediging." : Jean-Jacques Rousseau http://www.fortuynpolitiek.nl/portal/ Laatst gewijzigd door rom : 21 augustus 2004 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoel je totaal amateurisme onder het Fortuynisme? Dan heb je wel nog enkele andere partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() populisme hebben we wel, dat zit zo'n beetje verspreid over de partijen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Solidariteit moet nergens stoppen:
- niet aan een taalgrens - niet aan een landsgrens - niet aan de afbakening van een continent - niet binnen een familie - niet tussen verwanten - niet van straat tot straat net zoals bij de 7 vette en de 7 magere jaren uit de bijbel, is welzijn, welvaart, rijk zijn, arm zijn, kortom... een cyclisch gegeven met hoogtes en laagtes die mekaar opvolgen... maar het grootste argument is het feit dat de plaats waar men het geluk had uit zijn moeder's baarmoeder te voorschijn te komen, niets afdoet aan het principe van solidariteit tussen de volkeren... daarom krijgt UNICEF van mij elk jaar een ferme bijdrage voor het oplossen van de problemen met kinderen, waar dan ook ter wereld, artsen zonder grenzen ook, zelfs MEMISA al ben ik niet meer zo kerks... wat is er mooier dan te weten dat men een stukje van de overgrote welvaart die wij kennen, aan minder bedeelden gaat... en praat me niet van luie en vadsige Waalse profiteurs... Wannonië was door zijn basisindustrie ooit welvarend... nu dat de staalindustrie leloorgegaan is, precies zoals onze mijnen, is er een tijdelijk vacuum ontstaan in de financiering van pensioenen, werkloosheid en andere opvang voor sociaal benadeelden... ik vergeet bijvoorbeeld niet dat in mijn Zuid-Limburgse dorpjes de overgrote meerderheid van de gepensioneerden er zijn van de Luikse staalindustrie, dat de werkgelegenheid die vroeger na de oorlog oververzekerd was in het Luikjse, er nu niet meer bestaat... en dan nog... kijk maar eens naar de namen van de bevolking buiten de typisch Ardense, Condroz, Luxemburgse streken... die namen zijn hoofdzakelijk van Vlaamse origine... zodus zouden eigen ooms, tantes, neven en nichten plotsklaps aartluierikken geworden zijn... mensen toch jullie bekrompen "Vlaams"-extremistische geest is er een om tranene met tuiten te bleiten... en als jullie het hebben over vorige eeuwen en de periode tot WOII, ja misschien waren toen Franstaligen almachtig, maar een groot gedeelte daarvan leefde en leeft nog op huidig vlaams grondgebied, dus jullie zouden sowieso met die klasse mensen opgescheept blijven, surtout in een Europa zonder grenzen... maar ik wijk af van mijn betoog voor wat meer solidariteit... zoals in elke familie men ijverige en minder ijverige broers en zussen of neven en nichten heeft, zo heeft men die ook zowel in het vlaams als in het waals gewest... en nu maar de zwaarden scherpen om gal uit te spuwen op mijn woorden... blaffende honden bijten niet... dus doe maar....
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Niet extremistisch want ik ben een niet racistische Vlaamsnationaal solidarist Het interesseert mij geen fluit waar de linkie-winkies mij willen plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Met Vlaamse groet, Sam, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Links liberaal is niet in de peiling opgenomen ...
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Er mankeren nog wel een paar opties zoals bv: neonazirechts, ultrarechts, fascistisch rechts, gro$$-niederland rechts, achterlijk rechts, enz. maar goed, al wat niet links is kan ik zelf wel thuisbrengen -zonder hulp van iemand anders 8)
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Racist!
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() euhm vivant...
volgens sommigen extreem-links, volgens anderen juist neoliberaal. Centrum dus, veronderstel ik???
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben liberaal en dus links.
Ik word er doodmoe van dat het liberalisme altijd als rechts gezien wordt. Dat hebben we natuurlijk te danken aan die oerconservatieve neo-liberalen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Slikken ze dan op dit forum alles?
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |