![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) Estland, Letland & Litouwen ondertussen lidstaten van de NAVO zijn, b) dat Moldavië, Oekraïne, Georgië, Armenië, Azerbeidzjan en Kazachstan kunnen & mogen 'genieten' van een "Individual Partnership Action Plan" én c) dat ALLE andere landen die ooit deel uitmaakten van de Sovjetunie, te weten Wit-Rusland, Turkmenistan, Tadzjikistan, Oezbekistan en Rusland zélf nu deel uitmaken van het "Partnership for Peace". Ik zou nu graag van "tomm" vernemen 1) in wélke van bovengenoemde landen die NAVO-raketten te vinden zijn, en 2) of die NAVO-raketten al dan niet van dezelfde grootte-orde zijn als de voormalige Sovjet-tanks die zich op Belgisch grondgebied bevinden, te weten de zelfbouw-modellen in de speelkamer van mijn neefjes.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() @ djimi,
Verdorie, daar zegt U zo wat! Raketjes voor -12 jarigen. Ah, nu weet ik wat ons Tommeke bedoeld. Ze zijn bij, ginds hoor. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Waarom zou dat een vriend moeten wezen?
Ik moet die vriend niet. Mag ik? Nog steeds aandeelhouder van Gazprom? Let's build the wall again. |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen Europese volkeren horen geen muren te staan. Muren genoeg rond Israel.
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel.
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die er tegen zijn, pakken NU! best hun boeltje opnieuw bij elkaar, terug naar de eeuwige zandbakken AUB. Hier zijn ze beslist niet nodig, integendeel!
![]() EUROPA = Europees, geen vreemde moeilijke rakkers hier AUB! GEEN PC MULTIKUL in EUROPA!!! Andere multicul is mogelijk. ![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet van belang. Ik dring het mijne niet op en verwacht van de rest hetzelfde. Prachtig? Natuurlijk is dat prachtig! Mss. is de tijd aangebroken om naar Uw thuisland te verhuizen. Mag U er permanent verblijven? Nou ja, zeur er dan ook niet over. U bent hier goed ontvangen en werd tevens duidelijk begrepen.
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze kennis staat ons zulke zaken gewoonweg niet toe. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Het volk bevrijden was goed geprobeerd maar mag nu teruggeschroefd worden bij gebrek aan resultaten.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ??? ![]() ![]() Als het met onze kennis niet lukt zal het met niets lukken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Is MacGyver het volk?
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(*beef sidder*) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar Carolientje wel een beetje.
Al bij al: Het is natuurlijk zo dat enkel kennis niet volstaat, men moet ook een paar (of een) ballen hebben en weten dat men wat tegenwind kan ervaren. Dat pakket volstaat naar mijn inziens. |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @six, mag ik U er op wijzen dat grootse zaken (alhoewel deze voor het collectief meermaals nuttig waren) niet steeds door het collectief op zich bereikt we(o)rden.
Maar binnen een bepaalde hiërarchie zou dat eventueel toch mogelijk moeten zijn. ![]() Dit is een zoveelste structuur waarop men met een beetje kennis handig kan op inspelen. Overtuigingskracht en oprechtheid zijn in deze van belang. Laatst gewijzigd door zonbron : 6 november 2013 om 02:51. |
![]() |